[Audio] Ken Ring - Mixtape "10" (Ute nu)
Laddish Här:Länk till Ken Ring - Mixtape "10" Galet tung musik igen från vår man Ken Ring riktigt fett tanka och njut boys peace! ( ; (Rubriken ändrad av Oracle 2008-12-25 19:58:13)
Nice som fan! Tack!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
KEN RING KOMPIS! det e mixtape 10! platta nummer 10! d-j-j-j-j- 2much! de ken ring! mja, blir lite overkill med den där lilla killen hela tiden, låter som att allt är inspelat med en biltema-mic . några tracks som var feta dock!
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Fett tung! .. mannen de klart de är mixtape de kommer med sånna där ljud . Plattan "10" kommer va galen. belive that
Uppstår, Ouff & Fly Away!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad hände med "nu när du inte finns där"? saknar den låten på mixtapet faktiskt
fuck it...
den ligger ju på tapet rickard, sista tracken :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sista tracket funkar inte för mig heller..
- grind or die -
vet max men den funkar inte :)
fuck it...
de e några stycken som inte funkar
Lyssnat på första låten bara, och det låter riktigt bra. Han spottar snabbare än vanligt.
ingen vill röra vid din kind
fett tungt mixtape,ken gör låtar som ingen annan svär bre ,men vissa låtar är fett skadat mixade som sänker dom lr de kanske är micen ja vet inte fan...men bra shit ändå.....peace
Mico P21 om du syftar på "spräng regeringen" å några till så e de nog för att de bara e snippets av låtarna som antagligen kommer på albumet.
drygt och dåligt när dom schratchade/loopade om skiten hela tiden, lilla killen som sa de där hela tiden vill man ju bara kasta ner för ett stup, hoppas plattan genererar i ett bättre resultat 1/10
www.myspace.com/naturmusic
Feta låtar, dock drar den där rösten ner skivan sjukt mycket, orkar inte lyssna på skiten när det hela tiden är den där rösten och fjortistutan.
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Spräng regeringen är riktigt fet!!! Dj 2much är ju verkligen 2much...
ngn som kan speedysharea sista tracken? Går ej att lyssna på här. tjau
doonplume@hot...
Vill också ha sista tracken!
- grind or die -
hur lyckas man ens lägga upp en .rar som inte fungerar korrekt.. skulle jag nog inte ens klara av om jag fick hålla på i dagar! ... suck
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
hur lyckas man ens lägga upp en .rar som inte fungerar korrekt.. skulle jag nog inte ens klara av om jag fick hålla på i dagar! ... suck Haha, jag undrar fan också det.. Har märkt att det strular när det har varit "__MACOSX" mapp också, vet inte om det är det det beror på, men det skulle vara 10 gånger skönare om dom kunde laddas upp separat..
- grind or die -
Fyfan ;) Fet skit :O
Somethings never change
finns nåra riktigt feta träcks fan
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Lyricist
2008-12-31 05:03
nej, när faan ska man få känna sig imponerad?
lite lustigt vad alla skriver :S allting funkar utan problemo för mig.
fett nice mixtape... tyckte Jauli la de fett...
www.barabazz.com
Lyssnat igenom nu, gillade det rätt mycket.. finns tre tracks som var galna.. Vem är det som spottar på spår 9?
det finns en chat! missa inte den...
Kanske ska säga: vem är han?
oscar, det är steele. riktgit fet låt fett mixtape, jag diggar den här mixtapegrejen, för ltie sånt i svergie
Som sagt, vem är han? :)
Steele en av dom i Smif N Wessun.
oh.. tackar!