I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Professor P - From the Heart

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2009-03-25 12:33

[Audio] Professor P - From the Heart

Boom! Som en bomb droppar vi en liten låt vi spelade in igår kväll! Vi har äntligen fått igång studion igen efter ett kortare avbrott och nu är det dags att börja göra musik…

Första smakprovet har vi valt att kalla From the Heart och är inspelat på ett beat av DJ Premier som han kallar Dink och återfinns på hans platta Beats that Collected Dust vol. 1. Bra rap, bra beat och bra scratch. Inga konstigheter!

Ladda ner Professor P - From the Heart HÄR!

Mera info hittar ni på min blogg:
djakilles.wordpress.com/


Nu kommer jag och Professor P börja jobba på en EP som ska bli det ärligste och bästa som Sverige någonsin har skådat! Yeah, I said it! Vi har laddat upp med beats som är bättre än allt vi tidigare har släppt och en attityd inför musiken som vi inte haft tidigare. Det kommer att bli ännu äldre boombap uppblandat med komptenta musiker, mycket scratch och en och annan sångare. Kryddar man det en en hungrigare Professor än någonsin så kan inte resultatet bli annat än bra! Jag är så sjuuuukt taggad! Nu kör vi!

http://www.myspace.com/DjAkilles