shuu...innan ja äns slängde på videon kände ja på litegran att de skulle vara en sån här keff club låt,lazee är överlägsen på låten,kartelen rappar keff på den här,lättaste texten,inge bra flow heller..beaten är helt okej..............peace
Ordningen på vem som levererar det bäst av dem Lazee, J-son, Glazius, Tensta, Eboi, Mofo, Sebbe o sist den totalt wacka snubben "acilirerar"? whöööt finns det ett sånt ord? Tycker låten e fet annars o videon e snygg o brudarna e ASSNYGGA fan peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Tack gud att Stor inte droppade en vers.. He saved his own career there
Är det inte Kaka utan solbrillor på slutet? Det här lär väl vara deras storsatsning på att SYNAS, går inte riktigt ihop för mig men...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är alldeles för stor skillnad på Kartellen och de andra på låten skillsmässigt. Men vilka göörls i videon, oh lord.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
lazee va över fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, först får dom stryk i Malmö och gör låtar med tensta, deras ganster snack blir ju bara mindre o mindre trovärdig..
1991sekunder gå och lägg dig,
FHM-brudar, partybeat och ett par etablerade artister -> Helt klart försöker Kartellen locka till sig en större publik En helt ok låt för sitt endamål, dvs att bara vara ett beat att lyssna på då man festar, men ur ett mer moget artistiskt point of view måste man ju ändå säga att det inte höll högsta kvallite :) men väldigt kul att Kartellen prövar på lite nya grejer och börjar samarbeta med etablerade emcees i Sverige
JKIBMM
Grym!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Förstår inte varför Lazee eller Adam kickar med Kartellen. Detta måste ju klassas som ett skämt, brudar i videos, fånigt, jag blir bara seg och trött. Försöker vinna fans på sexappeal.
Beatboxare
2009-05-01 20:16
Ja men lazee försöker ju vinna fans på keffa rocklåtar med sunkigt animerade rymdskeppsvideos. Tyckte ingen av de engelska rapparna höll särskilt hög nivå på sin skit på den här heller.
/KG BOOM
Tycker hela grejjen var grym. Glaciuz är fortfarande bäst i Sverige
Producent
2009-05-02 14:21
Dåligt beat och de från Kartellen kan inte rappa. Wannabe m.c's.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Alla var bra förutom kartellen. Men brudarna..ojojoj brudarna haha.
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Krajaa leen Du knulllaa Låteeen Bruuush!!!!!!!!!!!!!!!!! kartellens nutidens rebeller!!
Felåt mej Kommisarie ayanziz polis...Men jag e Muslim O du stinker gris..
asså sorry, men jag ser igenom hela skiten... flowet suger, videon känndes inte hiphop för fem öre... jag har svårt att tro att en "äkta" väljer att blotta sin kriminella livstil till okända indevider igenom musik.. en sak är att utrycka sig från ett sådant perspektiv, en annan är att ha de som mål och tro att man ska slå igenom bara för ens position. känns mer som dom representerar en karaktär.. speciellt nu efter jag såg videon.. sorry men jag är utefter skillz när jag hör på en låt. det här va bara för mycket ...
undra hur mkt kartellen punga upp till lazee!?
Cribbz: They fucked each other in the ass, pretty much. This video is clearly organized and financed by Kartellen. So it seems to me that all these black dudes lined up to get their 30 seconds in a mainstream video, which is expensive to produce and promote. Kartellen can't rap for shit... so for Kartellen it was beneficial to have some real rappers representing/supporting them as well. Fair deal?
Kartellen got the money... Black dudes got the talent?
Beatboxare
2009-05-02 20:24
Kartellen got the money and the streetcred. The black dudes got semiskills in my book.
/KG BOOM
Redaktionschef
2009-05-02 21:05
Kul att se/höra Glaciuz in action. Tycker Lazee och Adam kändes rätt pigga också.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
niiiiiiiiiiice! jag tok-diggar den!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
hahaha herregud! "haffa inte en, haffa dos eller flera guantanamera accelerera" haha, fick mig ett gott skratt av den raden. Helt katastrofal låt förövrigt..
keffskit Hur fan kan du säga att dom kartellen tagit afasi o filthys stil, dom låter ju inte lika nånstans..eller? har jag fel?? by the way tycker jag inte kartellen är bra videon var cool.
Rock the beat Ent
han snubben som inte är sebbe. fan vad han inte är bra.
Lazee är en billig jävel, 20 papp för 16 !
Peace out, get laid !<br><br>
Fyfan vilka är med i kartellen? Måste säga att dom vita snubbarna var ju sämst? Shit asså, jävla dagisrim. Pinsamt!
Highfive anyone, anyone?
Sebbe, Kaka och Mofo är det väl som är med nu.
Okej! Fattar inte hur man kan vara så kass =)
Highfive anyone, anyone?
Efter denna låt är jag beredd att hålla med dig!
ja det måste va kaka som i den här lägger asdålig! rap.
Som någon sa, mindre bling och mera street tack. sett nog av denna champange hiphop från USA. Första videon kartellen gjorde va fet, den här va keff. Brudarna var snygga men dem borde inte ha öppnat sin mun. varför lägga brudar på refrängen? lät helt fel när dem sa kartellen, dem borde vara hålla käften och strippat. gilla dock inte videon, beatet var fet, verserna godkända. och som någon annan sa, tack STOR för att du INTE la en vers i denna video. Killen får mig ändå att se ljust på svensk hiphop, fast sån här skit släpps.
Lazee var faktiskt jävligt grym på denna. den andra killen som kommer efterser ut att vara typ 45. Mofo var riktigt dålig... beatet helt okej, o tjejerna kan ju ingen klaga på...
Lazee har gjort bort sig för livet genom att rappa med dessa dagisrappare och då menar jag dessa "Kartellen". Känns som att Petter skrev tightare rader år 1997 än vad dessa pojkar gör. Lazee är sjukt säker och faktiskt hyfsat intressant som rappare vilket är rätt ovanligt för en svensk som kickar på engelska.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Zelay.. tycker du 20k, är dåligt betalt? hur många i sverige får mer än 20k för en vers?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Dominic P19 word uppåt
http://www.goteborg.se
Var det inte Kartellen som kom ut och ville ta tillbaka hiphop till gatan? I princip allt de släppt innan har varit jävligt fett men man tappar lusten rätt grovt när de går emot sig själva och det de påstår sig vara samt gör något de uppenbarligen inte behärskar. Jag hoppas verkligen att de inser att den här vägen inte är den rätta och att de satsar på den väg de först valde. Känns som att de flesta som började digga Kartellen för vad de stod för kommer sluta digga om det fortsätter såhär. Och som de flesta säger så dödar Lazee låten.
Redline!
Dr.Octagon - Rapmässigt har väl inget de släppt innan heller varit jävligt fett?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tycker den bara blir bättre o bättre ju mer man lyssnar asså... Fett
www.barabazz.com
BearC: Jag tycker Sebbe är en fet rappare men det är trots allt en smaksak.
Redline!
langa upp filmen på annan sida, man måste fan va medlem, eller släng upp som mp3!!!!!!!!!!!
champinjoner & kantareller...
vart kan man tanka denna alltså?????
vafan ja kan inte se den?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Varför glaciuz... varför?
Tycker Kartellen låter som ett skämt, det låter som om allihop försöker bajsa ikapp medans dom rappar, för det låter seriöst som om dom sitter och skiter medans dom rappar. Och sen när man kika på deras myspace så skryter dom med att dom varit inblandad i transportsrån och skit och att dom suttit i fängelse, hmm känns som fel väg att gå i livet och inte mycket att skryta om. Det som är vettigt att skryta om är om man lyckats blivit doktor lr något annat bra betalt jobb det visar iallafall att man har hjärna och kommer tjäna mer pengar än vad dom fjantarna någonsin kommer att tjäna... ingen gata här inte, inte så länge dom här snubbarna får hype och varför Lazee säljer sig så mycket för pengar är för mig ett mysterium, inga pengar i världen skulle vilja få mig att ens förknippas med dom!
Någon som vet varför videon är borta?
Hamnade på youtube, avtalsstjaffs videon åkte ner...