[Video] Lorentz & M. Sakarias - Baby!
(Länken fixad av Oracle 2009-06-10 21:38:37)
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
fet video, låten är bra
http://www.znapmusic.com/myntah/
FET VIDEO
My name Borat! ;)
gillar sommarvibben på videon.. schöön
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
M. Sakarias är bättre än lorentz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låt Sakarias göra sina "Livet som en melodi"-typ av refränger istället för det här annars jävligt vibe!
soundcloud.com/brormusk/sets
trodde aldrig jag skulle börja gilla lorentz. men börjar fan digga honom, M. Sakarias är bättre dock, videon var nice
Toastare
2009-06-10 19:06
gillar den äldre av dom mest, den unga är inte lika bra;p
asd
diggar väskan som hoppar runt
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Asså, har dom inga egna producenter? Eller vad är grejen med att dom alltid kör på andras produktioner?
Videon är skitfet, och det tar emot att erkänna men Lorentz utvecklas. Schpränkiii-boy Dock borde det fan bli dödsstraff på användare av autotune..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Skivsamlare
2009-06-10 21:19
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Fan.... Hatat Lorentz sen allt skit på senaste och hans wannabe-weezy-stil och nästan hatat Sakarias mer som hakat på hypen med det här fanskapet, men den här jävla låten har fastnat i skallen rejält alltså ! Riktigt skön fan :P
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
visst dom gör catchy låtar på sköna sommar beats o sådant. men ngn jävla talang som förtjänar sin plats e dom fan inte! kan utan problem säkerligen rada upp över 10st från whoa som förtjänar deras spot så sjukt mkt mer.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Feeeit video iallafall
http://www.myspace.com/macgbg
Producent
2009-06-11 01:37
hahahahahaha. usch. tjockisungen är totalt wack, och varför leka svenska t-pain i varje låt. låter så skrattretande fult. inget annat
M. är alltid bra, gör det laid.
Don't!
så fett
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Låten är verkligen dålig, likaså Lorentz, men videon är den bättre.
FET LÅT FET VIDEO KÖP SKIVAN
M.sakarias förtjänar alla propps han har. killen har sickt flow
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Dålig låt och ännu sämre video. Låter som två wannabe-lil' wayne's med mixen på refr och ser ur som om dom försöker vara T.I eller nån. VÄRDELÖST
Dudezic - Dude-music - CHUP
Tycker båda är väldigt skickliga rappare och gillar deras typ av beats. Dock gjorde reffrängen mig riktigt besviken, haha ska man göra poppig hiphop får man komma på bättre å catchigare refränger än så här.
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
videon va fet, M.sakarias droppade fett! brukar hata sånna här låtar, men diggade lorentz i denna fan
big word dudezic dom här e pinsamma kasta dom bort från studion !! .. fuckin hiphop killers .. knulla dom
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
"ser ur som om dom försöker vara T.I eller nån. VÄRDELÖST" men ärligt , så vem försöker T.I likna då? Jay-z då eller ? kanye west kanske..vakna pelle!
Peace out, get laid !<br><br>
hahahahahahah... Nuff said.
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.
Jag tänker inte säga så mycket utan jag tillägger det här: "Alla har fått sin inspirations källa från någon annan, man kan inte klara av allt själv, därför tar man hjälp av andra genom att suga in sig ideér och tips, råd m.m. Det gör att du utvecklas som artist och lägger ihop allting du brainstormat eller den fakta och ideér som du fått och gör något som representerar dig själv." Peace out!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Jag har aldrig gillat Lorentz, tvärtom har jag tyckt att han är en skam för svensk hip-hop och bög-rapp är för tamt för att användas i hans närvaro, men jag har alltid diggat M.Sakarias, gillar hans laidback stil och han ska inte alltid fjanta sig utan sjunger lite mer om det han varit om. Däremot måste jag säga att den här låten var över mina förväntningar och jag kan inte ljuga när jag säger att Lorentz satte refrängen rätt bra, även fast texten i den kan diskuteras.
haha rätt sjukt för hälften av dom som sitter här och säger dom suger sitter säkert hela tiden och pumpar doms låtar, vet flera som gör de som skrivit här , det är skrattretande om något , avendsjuka fuck face
Riktigt snygg video.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Videon är skitnice och låten har växt för varje gång jag lyssnat på den. Helt klart sommarplåge-vibe på den, vilket är nice! Den sätter sig verkligen på skallen, och det är oftast då som det går riktigt bra för en låt. Tycker verkligen det är kul att dom gör sin grej och att det går bra för dom!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Helt värdelöst!.. Så värdelösa rhymes,, liksom måste ha påhittade ord i versen för att försöka flowa.. det säger väl allt!.. en skam för svensk hiphop!
c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/
hahah JIM .. ifall man diggar nåt så säger man "de låter bra" .. ifall man tycker att dom e skamm o jävla lollipop 14års fjortis techno fake rappers så säger man det.. varför ska man ljuga ? har inte en ända låt me dom på datan o så kmr de förbli... skammliga jävlar
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
M.PUNKT säger M.PUNKT på varje låt, asså dom här stackarna har inget o rappa om,,
video va ju soft det är inte sådan här rap musik jag diggar men det e kul att det finns olika stilar i lilla sverige så låt dom köra sin grej
Har aldrig tyckt om grabbarna, men det finns tydligen folk som gör´t
Hej, Träffat Jacob?
KEFF
http://www.myspace.com/mannegbeatz
låten va fet o dom lyckades me allt i denna ! diggar dom mer o mer fan ;D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
seriöst, vilken amatörmassig video, inget hat till regissören men en sån grym jävla låt borde ha fått en bättre video.
Videon var okay, men låten är ju skit rakt igenom.
Läste någonstans där uppe. Egentligen har bara Lorentz kunnat hypa de så som de har blivit hypade. Giller inte hans flow eller något med honom, men därimot hans bror M.Sakarias tycker jag ändå håller klass.
grym låt och verkligen grymt fet video! somrigt och gött
Videon är apbra producerad, låter som en pitchcorrector och inte en voxbox långt från någon t-pain. Så jävla bra mix och produktion på låten. Världsklass!
Glenn?
Han är så jävla sliskig den där Lorentz.. Hans uttal är mongo och blä. Men skön stil osv. Men är lite trött på att alla hans rim är likadana i alla låtar.
Kan tyvärr inte ge så mycket för den här låten. Men jag känner för erat flow! Självklart är det saker som måste jobbas på, men det tror jag utan tvekan att ni(vare sig ni samarbetar eller ej) kommer fixa i slutändan. pce!