[Video] Parham – Skaka på dig
Se videon här:
Tredje Linjen-rapparen Parham från Göteborg släppte tidigare i år sitt mixtape Fotspår exklusivt här på Whoa. Nu är han aktuell med sin första musikvideo från skivan. Låten är producerad av Farid Fazel och inspelad på klubben Peacock i Göteborg. Nu har Parham signat till bolaget Prevision där det tillsammans planeras ett ytterligare släpp nu till vintern. Hemsida: www.parham.nu Fotspår mixtape: blog.whoa.nu/2009/03/04/ladda-hem-parham-fotspar-mixtape Tredje Linjen: www.tredjelinjen.se
Fyfan så jävla bra, har pumpat denna låten sen det släpptes! Så tung är han, stämmer det att han bor i Kalmar & pluggar nu eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skräp i mina ögon e det här inte hiphop någonstans
Moderator
2009-08-16 13:01
KOM HEM AGAIN hehe , fan att man inte drog ner te stan när du ringde hehe. men hey! next time vi hörs parham peace !
Feeeet låt, Feeet video. Väntar som fan på vad som kommer :).
----------------------
Fet video! Längtar efter nästa släpp
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Parham är skitfet men gillade inte denna låten.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Det här är stort, gillar det starkt
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Hehe fet låt ändå, inte helt omöjlig att hinka ett ex antal till men utöver det så är man ganska trött på all såkallad hiphop som låter ungefär såhär som man dränks i överallt. Men utöver det somsagt, fet låt! Och video för den delen.. Och den där bruden i röd klänning, DAAAMN ! "Killar e hundar och jag kan va din egna dobermann" ehehehe
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Fanns en tid då även Parham gjorde Hiphop :)
Ak4! Haha, det gör jag fortfarande ! :D Tack för alla kommentarer!
www.parhamvic.com
parham, jag tyckte detta var långt under din standard. Alltid rådiggat din skit, ända sen du och gubbarna droppade i Audioforumet. Men att du gjorde en video till denna var ju bara tråkigt, den sämsta låten på hela senaste tejpen, tyckte jag.. men det e ju "bara jag.." men, ja.. Vissa diggar, vissa inte, så ere bara.. Tjuu.. one!
Producent
2009-08-18 09:06
dom kallar mig vindrutetorkarN.. nee shit fan va dåligt
http://www.soundcloud.com/luegoods
Nike spons eller bara haffat två tee's för 299 på Stadium? Fet video lite för långsam rap för min smak men kul att du kör!
skankiga brudar - technobeat - autotune - e-type rap
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asma, Tyckte det där bara lät jävligt kaxigt på nåt sätt?
inte menat så, stödord för hur jag tyckte att hans track var. förstår inte varför du tar åt dig tho?
asma, tar inte åt mig.. sa att ja tyckte de lät liiiide drygt bara! ssiitttsamma.. :) fett tejp du släppt btw..
Tyckte det var fett, men det är ju inne att hata autotune för vissa :) "Hiphop" hård definition, tydligen mer hiphop att göra kärlekshiphop på freebeats :)
Inte min skål kalaspuffar om man säger så...
:)
MWE P19 gulligt inlägg. vissa följer inte trender utan har en egen åsikt, om den allmäna åsikten sen är den samma är det bonus. OCH, en heartfelt track på en freebeat framför en dansvers på en proddad technobeat anyday! fast vissa är mer souliga än andra :)
Man kan tycka att man borde ha vant sig vid att annars bra rappare tillverkar skitmusik vid det här laget, men det känns fortfarande lika tråkigt.
Man gör helt rätt i att inte vänja sig, men å andra sidan.. Alla gör sin grejj, om dom gör det för att få spelas på klubben, utöka fittfronten eller helt enkelt för att dom tycker det låter nice är en annan femma. Finns så grymt mycket musik, man får helt enkelt vara glad över att den musik man faktiskt gillar finns kvar, synd bara att allt det som släpps som faktiskt är bra drunkar i all skit som släpps idag.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Vill inte låta som om jag vore Mr Cool men denna låten var töntig
Eneles Film levererar som vanligt! Big up!
Västkust Rockerz
Grymt! Alltid diggat och kommer alltid digga Tredje Linjen & Parham. Bara för att man gör en låt av hit-kulör betyder det väl inte att man ändrat inriktning på all musik och bytt kapitel i sitt liv eller? Det är bara ett smart och genomtänkt val och inget annat.. Fred ut
http://www.johnlemon.se - varje dag