I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[VIDEO] Ken Ring - Ber En Bön (Live Från Nyhetsmorgon 22/8)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-08-22 10:44

[VIDEO] Ken Ring - Ber En Bön (Live Från Nyhetsmorgon 22/8)

I’m at the top of the top but still I climb ..

2010-03-22 22:54
Det här är det bästa jag har hört med Ken!

2010-03-22 23:24
Hade helt missat det här. Sjukt bra alltså, rysningar
Forumssignatur...<br>

2010-03-24 11:07
fattar inte vad som är bra med den här låten förutom texten...
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2010-03-24 13:08
För er som vill ha download till den här låten:

http://www.speedyshare.com/files/21592899/Ken_ring_-_Ber_En_B_n.mp3

2010-03-24 13:47
Riktigt tung låt detta.

Jag tror att vad Linged P21 egentligen menade med sitt inlägg
Då - "mamma"
Nu - "ber en bön"

folk kallar dogge för sellout..
tragedin som hände dogge tjäna han aldrig pengar på. Ken kramar ur stålar ur sina familjstragedier..
är att om Dogge skulle göra en låt där han delade med sig av sina tragedier så skulle folk uppfatta honom som ärlig och hjärtlig precis som man tycker om Ken - istället för en "sellout" pga att han nu inte gjorde en låt om det och förklarade sig.

Efterblivet eller inte...precis så efterbliven är världen vi lever i.

PaZ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-24 13:50
change P25; Hehe såg ditt inlägg först nu - du reagerade likadant ser jag.

PaZ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-24 16:48
Jag förstår också vad Linged menade men jag antar att folk reagerade på sättet han uttryckte det på: "Ken kramar ur stålar ur sina familjstragedier..". Det är ju bara respektlöst att uttrycka sig så. Vadå kramar ur pengar ur familjetragedier. Han gjorde en låt till sin syster, det är väl snarare hylla sin familj. Vad ska han göra?

Jag har respekt för Dogge med, jag ser itne honom som en sell out. Det är inte han som ringer aftonbladet när han ska gifta sig som petter eller viker ut sig i café som petter. Han är en skön snubbe som kämpar som alla andra. Och det är Ken med. Och det sista ken är det är en sellout. Och den här låten är som nån tidigare sa, känslor på beats, och det är vad jag trodde hiphop handlade om.

2010-03-24 19:15
känslor på beats
...stavas W-O-R-D!!!

PaZ!

2010-03-26 23:06
magiskt!
hade helt missat detta framträdande. titta vid 2:38, märks att det är direkt från hjärtat..
tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com