[Video] Shazaam - Ri-Talk - Vecka 3. "It's a Movie Baby".
Yuh! Sista veckan denna vecka. Tack som fan till Shazaam som tog sig tid att delta i denna programserie. Jag hoppas att vi syns snart igen för mer bra TV! Om det är någon här som har förslag på vad Shazaam borde göra på MBFIMG-TV här näst så holla!MBFIMG - Swedish HipHop on CPR. Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind
han e riktigt riktigt skillad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han är galen, helt jävla galen :)
Sista va ju bara för fet, hans punchlines blir ju bara bättre och bättre!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fetast av alla delar, Ri-Fa!
töööngt! svensk hiphops framtid
Ah, fett fett!
soundcloud.com/jerrones
feting lyric!
Peace out, get laid !<br><br>
Tycker MBFIMG borde leta upp Aron Phiri, Phonetik eller någon på den höga nivån som fick droppa freestyle med, vore grymt om ni steg en level högre i, ett steg upp till Premier Leage (=
Sveriges bästa rappare Utan tvekan !
Han lägger ju det riktigt!! sjysst..
va?
sveriges bästa lyricer
http://www.myspace.com/akaamusik
Han är 100% äkta! Gör sin egen grej och leker inte någon han inte är. Respekt!
Word på ChrisT! Riktigt fett, så sjukt skillad är han! Tror denna var den bästa i av alla 3! :) Tack så mycket för dom här avsnittet Shazaam och David Husselhoff!
"Visst är det vackert.."
Tungt, riktigt tungt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Jag blev varm i hela kroppen när han drog raderna om stödgrupper och obucenter!
Verkar som att nån kollat lite mycket grindtime på senaste, eller vad säger du shazam?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
tack! kul att ni diggar! App-ja, grindtime är tööng.
Producent
2009-09-13 19:44
got nummer till stödgrupp?
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Det är fett.. Grymt text... Jag försökte komma på vem det lät som.. Tror jag kom på det nu, Conceited ..?
Highfive anyone, anyone?
äh vad är det här för klubb för inbördesbeundran ev snäppet bättre än mange schmit, du får petter att se bra ut gör alla en tjänst och sluta med freestyle... hem och öva upp flowet några år till och lär dig skriva intressanta texter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snapphona = Säg inte att du är seriös ?
sjukt fyllig mun omg, kan tänka mig vad han kan fresta med mat när han är blazad.. säger 1800 olika smarriga saker.
Think of a colour you've never seen.
Jag diggade verkligen det här!
han är riktigt grym
Stay strong
helt ok. ni behöver inte överdriva här . varför inte spotta på beat utan kör en Slooowww moootion acapella. tror att killen vet att i helhet så e han inte så bra, men däremot litar han på sina texter så han läser dem.
Aska på
snapphona får Petter att se bra ut ? Inte för att jag tycker att Petter e dålig, men Shazaam e fan en bättre rappare. Öva på flowet ? Haha, det här måste vara det absolut första du hör med karln va ?Askfat P27 Litar på sina texter så han läser dom ? Har du ens ägnat tid åt att lyssna på hans shit över beats? Är det nåt han kan så är det att flowa, han är även en duktig lyricist och har en swagger på beatet som väldigt få personer har idag. Angående klippet så vare rätt nice, tycker alla 3 håller skapligt bra klass och man hittar några roliga rader i varje klipp. Big up Shaz ! "Rappare gör som Criticals marknadsföring, klart dom 'sticker'."
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Askfat, märks att du verkligen lyssnat på Shazaam's låtar.. (Y) -.-
"Visst är det vackert.."
Sjukt fett! Nice serie. Jag vill se battles!
riktigt grymma freestyles
Det är inte freestyles så ni vet guys :) Ri-Fa!
"känner dödslukten hos obducenten om du undrar över kompetensen jag har dödat så mycket beats dom har startat stödgrupper för producenter" så jääävla fresh asså! punchlines så det e sjukt! haha, och dessa två helt oinsatta knast som hatar på shazaam kan checka hans andra saker och ändra åsikt. denna killen vet vad han gör när han gör det, och han gör de fan bättre än dem flesta dessutom!BIG UP!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
donk1n och teevee för det första jag hatar droger illegala och legala för det andra detta är en diskussionstråd inte en slicka arsle tråd fbws petter och Shazaam tar upp plats för folk som är bra på det de gör
chea! se till o ställa upp i tävlingen på http://rifacrew.blogspot.com skrik "Ri-Fa" i en oväntad/opassande situationen och lägg upp på youtube, sen som kommentar på bloggen så får du ett ex av tays mixtape "prestige"
håller med snapphona lite, fan vad alla blir kåta för det här, visst killen har blivit lite bättre med åren men sjukt tung är det väl ändå inte??
Jofan, det är verkligen sjukt tungt - biiiigups!
Jag klarar inte av hans talfel... Det finns nån snubbe på aftonbladet TV som har exakt samma grej. Det kliar på tungan när nån inte kan säga R!
R :) http://rifacrew.blogspot.com
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Shazaam e fan bäst!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
R :) hahahaha, John du är allt för sjuk =)
Promotor
2009-10-05 15:06
Dethär är riktigt bra! Och det var grymt underhållande att kolla på klippen! Det fanns för många bra rader för att göra utdrag från texterna! Jag förstår inte hur folk kan sitta och hata på detta! Alla har rätt till sin egen åsikt, men även om denna stilen inte är någons smak så är det en logisk uppfattning om att det du gör är GRYMT!
Word på ovanstående
Eaten bread is soon forgotten.
"Om det är någon här som har förslag på vad Shazaam borde göra på MBFIMG-TV här näst så holla!" any thoughts?
Jag tycker du ska gå på restaurang istället för bio. Och rappa om snabbmat, alkoholhaltiga drycker och köksgeråd. Keep em' comin'!