I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Download] Newkid - Newkid on the block

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-09-30 15:37

[Download] Newkid - Newkid on the block

Som topic säger tapet försenat visste väl alla men något utav det fetaste man hört på ett tag.

http://www.newkidontheblock.se/

Newkid - Newkid on the block <- Download länk till tapet

Jag har inget med tapet att göra är bara en groupie hora så jag förväntar mig fan inge fanmails thanks.

CREDITS TILL ALLA SOM JOBBAT MED TAPET!

www.baselinemusic.se
Design: D-THESIGN & Alex Ferrer
Mixning: Up to no good
Exekutiv Producent: Martin Sakarias & Ric Rose
Och våran Elvis: Newkid!

The thing is, we cant separate our feelings..
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2009-09-30 17:05
Snubben kan verkligen sjunga, han kommer gå långt med sin röst! Bra mixtape, de flesta låtar höll en hög nivå :)

Redaktionschef

2009-09-30 22:08
Blir att lyssna på detta på tåget imorn. Snippetten lät bra tidigare alla fall.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Moderator

2009-09-30 22:21
Får ladda ner den här istället, andra jag fixade hem var det skadade filer i. Sett fram emot detta faktiskt, lät fett ut på snippet! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator

2009-09-30 22:36
Får säga att det här var över förväntan det jag hört än sålänge. Men måste fråga, är många av låtarna så korta? Liksom mindre än 2 minuter? Eller har det blivit fel när jag laddat ner? Det är lite svårt att avgöra på låtarna nästan, tacksam för svar :)

2009-09-30 23:17
ramuz
Det är ju ofta så på mixtape, att det inte är hela låtar... Det kommer komma med senare på album osv! Hela grejer;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-09-30 23:20
Jaha , jag trodde det var en fullversion som släpptes :) Då förstår jag , mitt fel!