|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
damn riktigt nice :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Thanks! Kul att du diggar!
B.
|
|
|
En herrans tur att man kollar denna delen utav forumet.
Låten är clean som fan, beatet är galet färsk. Måste också säga att du är sjukt mogen för att vara 14, hade du inte nämnt någonstans att du var 14 hade man lätt trott att du var 16-18.
Sparar helt klart, fick rysningar genom hela låten och det ska bli roligt att höra vad för mer flawless shit som kan komma från erat håll.
peyz
The thing is, we cant separate our feelings..
|
|
|
Tack för den där kommentaren, uppskattas till max!
B.
|
|
|
Skrev ihop texten, hade inget att göra ._. Hoppas verkligen dina nära (såsom mamma/pappa/syster) får höra detta för det är en dope text.
lyssna, jag är 14 år idag men har gått igenom mer än vad andra ungdomar har lyssna, jag växte upp med mina syskon och min mamma o min pappa, men hans bästa vän var flaskan
mamma hade inget jobb, vi hade pengar knas skolan gick inte bra skolka nästan varje dag o min morfar finns inte kvar jag, saknar dig och hoppas du har det bra
allting förändrades 2003 då hiphop blev min hobby men idag, jag lever det micken var mitt stöd när saker var skit det är min familj och min musik som tagit mig hit
och jag vill tacka min bror, jag litar på dina ord när du säger att jag någondag kommer att bli något stort när skiten var som värst var min syster alltid där och tack till min mamma du har gjort mig till den personen jag är
Lyssna, det här är mitt liv! Se på mig nu! Jag lever min dröm! Min musik min terapi!
Lyssna, idag har saker förändrats mina syskon bor inte kvar hemma min syster har skaffat jobb, pojkvän o förlovat sig och jag är stolt över dig, det kan jag lova dig
också stolt över min bror, o det du man inget jobb, men det pågrund av olika anledningar men jag vet att det kommer att bli bra glöm inte bort att broshan finns här för dig, de e bara slå en signal
och min mamma hon har skaffat sig ett jobb kan svära på morfars grav att jag aldrig varit så stolt o nu har vi flyttat det känns fett me svårt att lämna stället som man har bott på 13 år
men allting blir bra när det kommer till min pappa nykter ganska ofta sen han träffade katja jag är glad för de, och jag hoppas att du vet det jag älskar dig pappa men tycker vi borde ses mer
Lyssna, det här är mitt liv! Se på mig nu! Jag lever min dröm! Min musik min terapi!
The thing is, we cant separate our feelings..
|
Moderator
2009-10-01 01:40
|
Tung skit broder, det vet du. Stolt som aldrig förut!
King-Kong Music!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: king-kongmusic@hotmail.com
|
|
|
Detta är så sjukt fett. Härligt jobbat mannen !
|
|
|
grym mayn (Y) ärligt rakt på sak , med en härlig harmoni i beaten ...
Detta känns rakt in !
Bless
|
|
|
|
|
|
fyfan vad ärlig låt du! riktigt bra. skönt beat med! keeep it up man
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
men allting blir bra när det kommer till min pappa nykter ganska ofta sen han träffade katja jag är glad för de, och jag hoppas att du vet det jag älskar dig pappa men tycker vi borde ses mer
-grymt stycke!
kan tyvärr inte lyssna nu, sitter på skolan.. men ska defenitivt lyssna när jag kommer hem! =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Det gör du rätt i!
Grymt att alla diggar, trodde bara det skulle va massa haterz, uppskattas sjukt mycket!
B.
|
|
|
Faktiskt inte hört så mycket med dig, Men detta diggar jag starkt
|
|
|
Aldrig gillat din musik. men detta var faktiskt bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
Grymt layed back... Men, några meningar låter krystade, lägg ner mer tid på texten så kanske det kommer något man stoppar in på mp3n :) denna får stanna på datorn bara
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Okej...brukar inte gilla dig alls, tycker du kör något spel som du inte är eller har att göra med.
MEN, till låten...det här är jävligt fett, enkelt flow, sjukt ärlig och öppen text, sånt som många inte skulle berätta via en låt.
satt med rysningar genom nästan hela låten, inte hänt så jävla ofta.
Big up, så här vill jag höra dig, fett som fan.
Nu gick du plus på min lista. fett tungt ska du veta man.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
|
|
|
Fan va fett att ni diggar! Fortsätt lyssna!
B.
|
|
|
Du är fortfarande den B-Raz Som leker för mycket!
http://soundcloud.com/mrtusse
|
|
|
|
Moderator
2009-10-01 17:38
|
Riktigt bra låt faktiskt, såg den på bloggen inatt och antog att du la upp den här också. Någon rad lät lite krystad men annars tvärfett! Roligt att du känns som en av de mer rutinerade som hänger på whoa men ändå bara 14 år, känns som du varit med en evighet. Men men, håller utkik efter mer tunga grejer! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
Moderator
2009-10-01 17:40
|
Måste bara fråga vad som menas med det där? Säger han något i texten som inte skulle vara sant eller något som han "leker" för mycket, lr vad menar du? :S
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: king-kongmusic@hotmail.com
|
|
|
Tung låt, gillar beatet som fan. Känns sjukt ärligt rakt igenom, tycker du kunde filat lite mer på "hooken" dock.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
|
|
|
Thanks bro! Beatet är så jävla grymt ja! Ang. hooken, det skulle egentligen va en brud, men du vet hur dom är... Hör ju fan inte av sig haha. Men soft att du diggar man. Hoppas vi styr nåt snart!
B.
|
|
|
Du vet vad jag tycker !! Feeeeeeet
|
|
|
Tack brush! Sov inte whoooa!
B.
|
|
|
du vet vad jag tycker broder! grymt överfett!
upp på den här bitchez!
puss /a.
|
|
|
Tack gurl! kul att höra!
MER!?
|
|
|
jag slår mig på bröstet för den här låten, kong!!
Alla måste göra sitt!
|
|
|
fick rysningar av låten. allt var jävligt nice :)
|
|
|
Tycker alltid samma, grymt bra ! kommer alltid tycka ;) big big up!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
|
|
|
Riktigt grym är du Rasmus riktigt bra jobbat ha det bra peace
|
|
|
Måste bara fråga vad som menas med det där? Säger han något i texten som inte skulle vara sant eller något som han "leker" för mycket, lr vad menar du? :S för att inte fonky ska låta allt för storebroderlig, så måste jag hålla med?! hur kan du säga ngt sånt, i en tråd av en sån här låt?! det är straight up hating.... get a life dude. eller börja motivera varför hädanefter....
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Fett bizzo :) Riktigt soft låt, big up till KKM :) Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
|
|
|
Riktigt bra, beatet är helt jävla underbart!
|
|
|
Tack boys, det vämer feeett!
|
|
|
lyssna, jag är 14 år idag men har gått igenom mer än vad andra ungdomar har lyssna, jag växte upp med mina syskon och min mamma o min pappa, men hans bästa vän var flaskan
fett som faaaaan mannen, detta sparas lättt!!!
|
|
|
som någon sa längre upp så e du mogen för att va 14, skitfett att du skriver om personliga saker. Det gör att det blir så mycket intressantare att lyssna. Skitfett.
Lite kritik för övrigt.
Texten är nice, verkar äkta och personlig. inget att klaga på. Tänkter inte gå in på rim och sånt för det skiter jag i ganska mycket, men det kändes som du hade lugnt rim schema =)
Nått jag snea lite på va reffen. Det är jävligt udda och det låter mer som en brygga än en refräng. Tycker låten har potential, men en mer känslomässigt laddad reff med mer drag i på något vis hade inte skadat.
fortsätt spotta!
/Maqs
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
|
|
|
Soft! Som jag sa högre upp, det skulle egentligen va en girl på reffen... Men kul att ni gillar iaf!
B.
|
|
|
Vilket fett beat! soft låt.
Stay strong
|
|
|
Helt klart grym låt! Bra text, bra flow.
|
|
|
Grym låt, kanske låter lite väl mycket fonky fresh över den.. annars var texten fett bra!
|
|
|
Jag har "vetat" att du kommer bli riktigt bra ända sedan du släppte nån session tillsammans med Fonky där ni rappade om skräckfilmer och spindlar och skit, minns inte vad den hette eller ens varför jag tyckte du verkade ha talang, men det känns som att du just bevisat att jag hade rätt.
Tycker inte du har kommit riktigt hela vägen än, det fattas vissa delar i textförfattandet (tex bra rim och rader/metaforer som verkligen sticker ut), men det här är en riktigt clean låt. Flowet och deliveryt sitter 100 på beatet, och hooken är MEGACLEAN i mina öron (trots att den inte skulle vara sån ens).
Jag brukar inte blanda in folks åldrar eftersom en bra låt är bra och en dålig låt är dålig oavsett hur ung/gammal artisten är, men det är ändå värt att notera att du har typ 10 år på dig innan du ligger på medelåldern för en fullfjädrad rappare, och om du bara utnyttjar den tiden finns det inga som helst jävla gränser. Sluta aldrig utvecklas och sträva framåt.
Peace.
|
|
|
underbart, respekt. Var stolt, din utveckling är svårslagen.
|
|
|
Word NuMessiah !!!
|
|
|
Damn, alltid kul med sån kritik NuMessiah! tack som fan! Riktigt soft att höra att ni diggar!
B.
|
|
|
|
|
|
Jag måste tyvärr säga att jag inte gillar dig när du kör skryt i videos. Men detta var bara så... Riktigt jävla grymt. Fortsätter du såhär blir du något stort i framtiden mannen! keep spittin!
|
|
|
varför lägger du upp denna låten på svensk hiphop , du måste hypa ner lite du leker för mkt, du är ung än , så utvecklas mer , men du är bra för o va så liten ,
|
|
|
Detta var stört, Verserna talar för sig själv och hooken var awesome. Detta är nog det bästa jag hört av dig, tröttnade lite på dig ett tag & velade lite på om jag skulle checka tråden eller inte, men hade jag INTE tittat så hade jag missat ngt.
Negativt: Du skulle haft en extra vers!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|