[Video/Audio] Producenter/rappare Tävla med Pato Pooh och vinn 5000Kr!

Svensk Hiphop - Audio & Video

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Det är så du stavade ditt namn på mp3'an ;)
Ändrar det nu.
wwwDJRooftop.com
www.MyBestFriendIsMyGrind.com
Americo, Cristo, GDZ, Dekan uppe.
My Best Friend Is My Grind
gjorde jag? haha my bad then, thx
har skickat mitt nu!

till dig MBFIMG.com
www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!
Det är inte mitt fel att den Svenska hiphopscenen är mer levande än någonsin.

Jo lite faktiskt ;) Och tack för det :)
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
Ny Epok, Rappz, PH1, Parnz uppe!
Jojje, Aj Da Griot, Ari, Grizzly uppe!
Fler producent remixes uppladdade nu:
Bum Bill, Xclusive, Stefan Forslund, SoulMath, Silverhaze, Sammy Gill, Alibi, Sam-E, RazOne, Anton PBC, Essjay, Robin Rocks, Rutger Hofbahn, Walkman, ThePhatKid, Caaton, GameBoii, Kid Colt....

Bara 4 timmar kvar nu!!!
wwwDJRooftop.com
Basilusken
Idag 14:44: har skickat mitt nu!

till dig MBFIMG.com

du är en hjärndöd människa
SILVERHAZE PRODUCTIONS in this biiiitch 2!!! MAD LOVE Till videon!!! låten!!! MBFIMG.com och vår egna remix!!!!!!!! :D
LÄGGER SKRYT SOM OM DET VORE NYTT!!!!!!! www.myspace.comsilverhazeproductions
Juiz - Basiluskens vers skickades in för två dagar sen, men fungerade inte. Därför skickades en ny idag. Det är ett gäng filmer som inte gått att spela.
DJ Rooftop, Tiro Franco, Houman uppe!
är min uppe? l-fresh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
borde inte allt va uppe på youtube nu ? :D
www.joacimlocksen.se
"Basiluskens vers skickades in för två dagar sen, men fungerade inte"
Ändå la han upp på whoa för 2 dagar sen o skriver såhär

"fick tag i en studio idag så mitt bidrag hann inte komma med i tävlingen!
men slänger up den här så ni får höra den!

Jag har inget och filma med för tillfället.. min kamera är på vifft:)

och sen så var jag en dag sen in i tävlingen så antar att jag inte är med!
slängde up låten!"

Så hur kan hans bidrag skickats in, när han själv har lagt ut o skriver att han inte hade kamera. Skickade han ba låten då eller=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur ligger ni till rent procentuellt med att få upp bidragen?
Säger ju inte direkt så mycket att "namn, namn och namn är uppe nu!111"

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Ess Från Silverhaze productions !

Länk till http://www.myspace.com/essbeatzmusic
Lycka till yall! http://www.youtube.com/watch?v=EdQsyHXbLJg
http://www.youtube.com/watch?v=cl9Bka2IxPs
dendär Kalvin från Danderyd döda den visst!

http://www.kalvinhiphop.com

Den här diggas
Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:
www.leontinproductions.se
Ahh, såg att ni la upp min remix också i tävlingen nu. Fast om ni vill höra min remix så hör den i första hand på min myspace, youtube fuckar upp ljudet tyvärr. Ser också att denna tävlingen verkar ha väckt ett riktigt intresse bland folk i hela Sverige. Det är soft. Har inte haft möjlighet att se över vad folk gjort men ska kolla lite på det imorrn. Riktigt kul grej av RMH/MBFIMG att köra igång dylika tävlingar och få med sig så mkt folk som får chansen att visa upp sig lite vad de kan.

Den remixen jag gjorde var egentligen inte tänkt att vara med i tävlingen från början utan egentligen bara en kul grej på ett par timmars proddande som jag gjorde vid sidan av för att jag tyckte beatet passade acapellan bra men nu när den ändå är med så måste jag ju säga att jag tror min snabbproddade grej står sig bra i konkurrensen, hehe.. Själva priser osv spelar ingen roll för mig men om jag vinner ngt så vore det självklart kul och det ses som en ära oavsett. Vinner jag så ger jag bort premien till den jag själv tycker gjort det bästa beatet! :)

Men det ska bli spännande att se vad alla olika rappare och proddare skapat för bidrag till tävlingen (imorrn på bakfyllan). Big up till Thomas och de andra för att de kickar igång sånt här, får scenen att leva upp! Sen ser jag att en del personer i tråden klagar och är sura, fan spela roll liksom? Det är inte dödsallvar, det är bara kul om fler kan få vara med, deadline eller inte. Var istället tacksamma för de lägger ned sin tid och energi på att fixa sånt här. Bless,

Mvh, M.
Namakemono = Bakkuzu...
Snarare så att mixnamnet var namakemono medans jag har aliaset Bakkuzu / Bacs... Dock spelar det inte så stor roll.

Sjukt nice att ni fixar ihop det och imponerande att se det stora intresset - ska bli grymt skoj att spana in alla bidrag.

Reespekt
:D!
Lyssnat runt lite nu. Shit vad många grymma MCs och producenter det finns idag! Props till alla!
www.myspace.com/calleochadam

Asså... Är det en vinnande producent och en vinnande rappare, eller är det bara en vinnare rakt av? Trodde det var en vinnare innan, men började undra när ni delade upp bidragen i två trådar osv?

Nice att många är med, Good luck ya'll

Synd bara att de fuckades på slutet, måste varit uppladdningen som gått fel eller nått?
Haaris & Wallin, Kombinerad kombination! BAM
NuMessiah - Man tävlar om 5000 Kr ggr 2 - Ett presenkort till en rappare.. Ett presentkort till en producent.
Producent

2009-10-18 12:44

Pajozo
Chimuro
Max i million
Ruu
Anton PBC

Dom var feta. Resten kändes ganska tråkiga, många väldigt välproducerade o så, men tråkiga helt enkelt.
Känns som många anpassar sig till MBFIGs "sound" och försöker göra euro-hop. Do you!
Många bidrag är riktigt feta, kul att se!

Får man rösta på både en producent och en rappare (i och med att ni har två separata trådar)?

Passar också på att peka er uppmärksamhet till:

Urbanized Konfusion ute nu!
http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
MBFIMG.com: ait, cool!

Även fast ja inte spottar rader så va ja tvungen o kasta ngt på instrumentalen...Här e en liten kaffe latte freestyle ja slängde ihop..enjoy

-Roof
wwwDJRooftop.com
Nice Rooftop, ;)
Chimoru Remix
Javz remix

JAVZ ||| DEZON / LARGE MONEY |||
Här är mitt bidrag (ta det med en nypa salt, fast det stämmer) :
Ska bli en Science Genius Girl
mer uppmärksamhet till Pajozo's bidrag!!

Skriv det var en svår tävling många bra! men diggade Castor P! gjorde det på 1 take endå mer äkta , känns som många gått infört för mkt för att få tittare och röster.. KNAS!

Äkta shiit

Ricky var ochså skön.. synd att han aldrig va me.

Vote: Castor P

Vill du ha musikvideo? skriv ! har ett bra pris!:D
citizenkane
Är det nån, förutom NuhMessia, som inte gjorde det på en tagning? Har inte kollat alla men de jag kollat gör det på en tagning. även om ljudet till klippet är pålagt efteråt är det ju en tagning: det är samma tagning du filmar som ljudet du lägger till klippet efteråt. (Fint formulerad mening där, jag vet, men är trött.)
Ska bli en Science Genius Girl
Jag gjorde det på endast en tagning, blev helt misslyckat men who gives a f*ck :)

hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO