I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Video) Trainspotters i ny snowboardvideo - Pirate Movie Productions

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-11-01 21:13

(Video) Trainspotters i ny snowboardvideo - Pirate Movie Productions

Saxat från www.trainspotters.se:

Trainspotters x Pirate Movie Production - New video!

Soundtrack: Trainspotters - Laid Back (produced by Academics)

www.pirate-movie-production.com/podcast

"Watch what went down when our multi culti crew hit Sweden to film for this year's release Jolly Roger. We went there a couple of times and had good sessions for sure!Here we go with a PirateMovieMix of bangers and unreleased shots to get you hyped..."

transition.se/news.aspx?id=4860

"Fram till nyår kommer vi här på Transition.se att visa ett avsnitt i veckan av Piraternas Pirate Log, då vi får följa åkarna under inspelningarna av den senaste filmen Jolly Roger. Först ut jibbing i Sverige i början förra vintern. Medverkar gör inga mindre än Hans Åhlund, Kalle Ohlson, Chris Sörman, Mike Casanova, Teo Konttinen, Dimitri Fesenko, OSA och Emeric Front."

Check out the video here: vimeo.com/7316844

Enjoy!

Rewind & Kap

Random Bastards TV
Video blog | Facebook | Twitter

randombastards.com | twitter.com/randombastards
Trainspotters "Bastards!" | http://bit.ly/bastards-zip

2009-11-01 23:06
Riktigt tungt! Snyggt filmat, bra musik, grymma åkare. Kan inte bli mkt bättre. Detta skall följas kan jag säga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-02 00:57
nice! brukar alltid tycka att snowboard film är lite trist men det här var inovativt i mina ögon. många galna spots och sådär. bra musik och snyggt klippt. Sista tricket var rad!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-02 09:05
Riktigt jävla tungt faktiskt. Förväntade mig inte så bra åkare. Men de var riktigt grymt!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap