I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[VIDEO] Mojizzle släpper äntligen Gangister Jam. Enjoy gott folk!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-11-09 04:09

[VIDEO] Mojizzle släpper äntligen Gangister Jam. Enjoy gott folk!

Nu är den här, videon till Gangister Jam...

Bloggen äår dessutom uppdaterad med ny layout!

Lyssna och kommentera

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-09 21:04
C'mon... Feedback!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-09 21:59
Diggar låten men videon var lite B haha! skön känsla i den stundtals! Tycker att de mörka scenerna var snyggast och mest passande. Men whatthefuuk jag antar att det inte är någon Jay-Z budget på skiten så det var ändå nice!

http://www.johnlemon.se - varje dag

2009-11-09 22:04
Haha egentligen skulle kvalitén vara i HD, men någonting blev fel med uppladdningen, så upplösningen är lite kass. Men what the hell liksom, ghetto! haha!

Fett att du gillade den mannen

2009-11-09 22:35
ja tyckte den var off the hook!jävligt fet... kvalitén är inge att klaga på, de känns ändå så hood så!!!!!

keep it up

2009-11-10 02:19
En polis kommer och tio gangsters ställer sig med händerna mot väggen och väntar på att bli haffade. Kan inte bli mer g än så.

2009-11-10 11:17
Tray:

Fett mannen...

Skillz

Vi visste att vi skulle få såna kommentarer, men om du hade varit uppmärksam skulle du se att det var någon som stod och tog bilder mitt i allt... Det betyder att fler poliser var där (men att alla inte fanns med i bild). Sedan tyckte vi att det skulle se roligt ut med ett gäng grabbar och 2 poliser som försöker dominera (men misslyckas eftersom huvudpersonen kommer undan). Det var meningen att snuten skulle ha en keff bil.... Hela grejen var avsiktlig med andra ord.

Vad tyckte du annars om låten och videon?

2009-11-10 11:34
Videon finns nu i lite renare och ljusare format:

2009-11-10 18:39
Vi tog bnort den första versionen av videon nu, så i den senaste posten jag la upp finns videon nu! Annars finns den också på bloggen:

http://oneight.wordpress.com

2009-11-10 19:05
pinsamt.
www.discotheque.se

2009-11-10 20:02
Vad är pinsamt? Att du har hatat bakom en skärm sedan dag ett? Gå och sug en baguette istället...

2009-11-10 20:05
jag hatar lite överallt. Men jag försöker inte vara farlig i onödan iallafall. slöseri med tid.

det ni gör imponerar på högstadie kids, men ni borde inte bli förvånade när jag tycker ni är pinsamma.
www.discotheque.se

2009-11-10 20:32
Nej istället sitter du och hatar på ett forum mot dina medartister som liksom dig försöker nå ut! Men det är lugnt jag tycker det är gulligt av dig att bumpa min tråd blomman... Cause haters will make me famous motherfucker!

Roligt att vi imponerar på dig, men det är inte vår avsikt. Vi sysslar inte med hiphop för att imponera på homosexuella brats som inte kan relatera till musik som är av och för förortsfolk!

2009-11-10 20:37
jo tanken slog mig att jag inte ville uppa eran tråd. men sen sket jag i det.

homosexuell brat alltså? hade kunnat vara värre. hoppas musiken tar dig ur ume...det eller boxning antar jag.
www.discotheque.se

2009-11-10 20:50
Om inte musiken tilltalar dig så skriv inte, så enkelt är det. Och är det något du vill säga, uttryck dig då genom musiken så kan jag svara dig. Större folk än dig uppskattar och diggar musiken (både nationellt och internationellt) så vem fan tror du att du är? Ja, musiken kommer ta mig till höjder du aldrig kommer nå... Just wait and see

Ni andra som lyssnat på skiten och har något konstruktivt att säga om RAPPEN eller om BEATSEN, om FLOWET får gärna skriva. This ass hole aint got nothin on me och det vet han. Därför klagade han bara på "temat", då han vet att jag äter upp honom både bokstavligt och bildligt talat (om jag skulle vilja)

2009-11-10 21:02
Till alla smutsiga och korumperade haters:

2009-11-11 01:18
Haha du tysta honom heeeeelt! Ey what the fuck... när kommer mixtapet? vi e många som väntar som fan!!!!!!!!!

2009-11-11 16:54
Phony people aint hard to handle bro! Haha. Alltså grejen är, jag är öppen för kritik. Men jag tänker inte ta skit från en nolla som inte har någonting att säga förutom "pinsamt".

Det är på g! Det kommer. Exakt när vi släpper mixtapet är inte fastställt. Men det blir väldigt snart.

Peace

2009-11-11 17:15
du borde ta skit från en nolla när du har vek engelska, dåligt flyt och villfarelser om hur du lever ditt liv. som scoob rock sa för länge sen "don't front like it's hard, when all you really gotta do is go out and get a job".

lämnar tråden därhän nu. och hittills har den bara bestått av du, dina vänner och jag. Så varsågod att fortsätta uppa tråden genom att prata om mig med dig själv.
www.discotheque.se

2009-11-11 20:24
För att vara helt ärlig så är det här den enda låten jag orkat lyssna på med dig, bortsett från den svenska låten "förhöret", eller vad den nu heter. Ska ta och lyssna på lite mer, för jag har hört av lite kompisar uppe från umeå och ersboda att du är duktig. Och jag har fått för mig från att hört lite från nån annan låt att du faktiskt kan leverera bättre än det här! Behövs faktiskt lite mer sån här rap i Sverige, det saknar jag faktiskt.

2009-11-12 18:34
För det första så är det du som skriver till mig i min tråd, jag sitter inte och skriver i din. Så sluta snacka skit. För det andra märks att du är ensam om att tycka så då - ingen annan håller med dig i dina PÅSTÅENDEN om att jag har dåligt flyt eller dålig engelska. Du är en hater och inget annat. Du hatar gangster rap helt enkelt, allt från the game till who ever the fuck ever som sysslar med den musiken jag inriktar mig på. Du är en smutsig människa, och jag hoppas att våra vägar korsas en dag. Då ska vi se vem som har dåligt flyt...

Skillz

Ja kolla in dom andra sakerna jag gjort (även om det mesta du hör där är gammalt material) eller saker vi släppt ut bara för att få höras.

Peace

2009-11-12 18:49
Diggar din style man. Förhöret har pumpats flera gånger om. Mixtapet ska bli spännande att höra!
Can't break necks in boxes

2009-11-12 19:08
Varför ska det alltid bli massa jävla tjafs i trådar. Räcker väl att framföra sin åsikt utan att trycka ner något? Människor. Och jag känner inte NÅGON som har med den produktionen att göra.. Har även ett svagt minne av att jag kommenterade negativt på nån annan låt, men det hindrar inte mig från att digga något nytt, bättre och att ge en positiv kommentar. Fan vad röker ni för neråt röka egentligen? Var lite ödmjuka, det är kallt utomhus!
http://www.johnlemon.se - varje dag

2009-11-14 14:57
Whosa

Nice mannen! Förhöret var iofs lite av en sistaminutengrej. Men kul att du gillar den! Mixtapet är snart klart! Don't worry bro!

JohnLemon

Precis, vill någon kritisera, gör det då sakligt. Stämningen blir keff, och musik är ändå till för att föra oss samman, inte för att skapa osämja. Och ja det är fett kallt ute här uppe i norr hehe

Här är en ny låt (eller ny är den inte, men den släpptes för inte så länge sen). Mojizzle medverkar i Mona Roukachis låt Why

Fred

2009-11-18 16:18
Nu finns lyrics på bloggen!

Mojizzle - Gangister Jam

2009-12-16 15:45
Så jävla fett o tack för att ni släppte min första låt på er blogg!!!!!!!!!

checka in det:

haters kan suga min kuk o fuck aina horungar!!

2009-12-17 15:35
Nya låtar på vår reverb-spelare!

Stand back proddat av HideMoney

Mixin Da Flow

4-Get bout it

I Don't wanna wait

http://www.reverbnation.com/tunepak/2139621

Bloggen: http://www.oneight.wordpress.com