[Video] Avslöjat FUSK I en av MBFIMG's raptävlingar!!!
Jag har tyvärr fått reda på att Sam-E fuskade i Busta Rhymes -tävlingen som vi anordnade för ett par veckor sen. Detta är givetvis oacceptabelt!!! Han "fakade" tydligen sin vers. Det snackas också om att han till och med "bitade" den. Hur som helst INTE ALLS "real hip-hop". Jag tycker dock att alla är värda att få förklara sig. Därför lägger jag upp denna videohälsning. Jag hoppas ni kommer kunna förlåta honom. Glöm inte bort att sista inskickningsdag för att delta i J-Son's rap/remix-tävling är idag vid midnatt. Här hittar du regler och info om den >>> MBFIMG - Swedish HipHop on CPR. Om du inte kommer ihåg hur Sam-E's "fake-vers" såg ut så kolla här >>>Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind
jag kan tänka mig att förlåta honom ifall ni slänger upp download länk till låten :)
haha bästa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BEEEEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.johnlemon.se - varje dag
jag träffade Sam-E en gång. Han verkade vara trevlig, men nu blir jag fan osäker..
tråkigt att han fuskade
http://www.myspace.com/akaamusik
Är det som är "fusk" och "helt oacceptabelt" att han inte använde ljudet från videoinspelningen?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Inte den första som fuskar i en MBFIMG- Tävling.
Den här för mig okända snubben:
Postade comments med detta klipp och med automatisk spelning på en massa artisters myspace. Vilket betydde att när folk ville gå in och lyssna på bra skit, så sparkade nåt helt annat igång i högtalarna och han fick 1 play på youtube för varje gång. Förhoppningsvis vann han inget ändå.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Är det som är "fusk" och "helt oacceptabelt" att han inte använde ljudet från videoinspelningen? Exak? Jag undrar också vad det är han har gjort? Om han först spelade in den oklippt i studio så spelar det väl ingen roll? fast den kanske är klippt, vad vet jag. Vad är det ni freakar ut för? Tala ur skägget
Han är inte real mot hiphop. Det är mest det.
den javeln! Men han är så go så man måste bah förlåta honom, men ge nerladdningslänk jö!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Ibland undrar man om folk på den här sidan, verkligen är dumma i huvvet.. Eller inte fattar ironi och mkt mer vad de handlar om, haha=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trofast; De gör säkert bara ironi av ironin!! ;)
Jag tror verkligen inte att FHTEOD P27 gjorde ironi av ironin.. För det stämmer det han sa, att den han länkade låg på myspace sidor. Jag hörde det med, men vem sa att de var fusk;)
MBFIMG: Tro inte att du fått patent på ordet "real"! ;P
http://www.kalvinhiphop.com
Övergången vid 0:51 var ju dock inte så subtil.
Beat the odds like an abusive freak show owner
vem fan bryr sig? grattis till hörlurarna!
pistol
Trofast Jag ville mest hänga ut killen, och hans sjukt irriterande spridning. Ironin för mig ligger i hur jag i mitt inlägg sprider hans klipp vidare. Sen om du tycker att jag är dum i huvudet så får vi väl diskutera det över en kaffe nån gång.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
bilden av han sjönk helt plötsligt när ja såg "hälsningen". va tror han?
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Är det som är "fusk" och "helt oacceptabelt" att han inte använde ljudet från videoinspelningen? Han är inte real mot hiphop. Det är mest det. MBFIMG.com Haha tack för en bra förklaring ;)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
whats up med mbfimg? jag säger att NI fuskar
Tsun - Nej! MBFIMG är mycket mer real än Sam-E.
FHTEOD P27 Ajt, hajjade inte det.. Maa baad=)
MBFIMG.com DRIVER NI ELLER? Ni skojar antagligen, men ni är ändå stupid och musiken ni vaskar fram är skräp
Ni skojar antagligen, men ni är ändå stupid och musiken ni vaskar fram är skräp Fan va barnsligt det där "lät" haha.
Jag fattar ingenting. Vad är problemet? Är allt ett skämt hela grejen?
Longhair - MBFG har ju typ 10 trådar på varje sida om all möjlig skit antar att dom e "polare" med sam e och e "roliga" ... vill promota sin sida. musiken ni vaskar fram är skräp word !
Longhair: Sam E erkänner på ett skämtsamt vis att ja, han tog inte ljudet från videoinspelningen i klippet. Sen är hela grejen ett vänligt skämt med glimten i ögat :)
:)
Ey vafan försvann den andra tråden för? Säkert Sam-E som manipulerat någon lättlurad moderator till att ta bort alla trådar som visar sanningen om honom. Fy fan för sånna som honom. ORMAR I GRÄSET!
Skivsamlare
2009-12-04 20:13
fattar inte vilket ljud han tagit? va? nån som kan förklara?
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Bryr mig inte så mkt, kommar alltid att gilla sam-e
ingen hajar, kan någon förklara?
Producent
2009-12-05 00:58
sorgligt att folk går på detta billiga :(
Producent
2009-12-05 01:00
NuMessiah P22 vet inte om du är ironisk, men du kan inte se det hela med klippen?... att såna som du går på detta är så jävla pinsamt att jag vill fan skita ner mig själv.
haha, de som inte hörde det i hans video är ju lika pinsamma som Sam-E
Konstigt P21 fan snackaruom? när jag och grabbarna får tag i Sam-E så äre slut, fattaru?? SLUT, inge mer falskspelande FUSK från Fak-E. Fy fan asså snart tappar man tron till den svenska hiphopscenen helt.
Producent
2009-12-05 01:59
nu förstod jag att du var ironisk :( du är läskigt...fet... (på att rappa, om du vill)
de beatet han kickar på med elgitarren är så jäävla tyng !
NuMessiah - Ajajaj! Nu är du illa ute! ;)
MBFIMG : Skojjar ni eller? det är Sam-E som får folket till eran sida och det vet ni mycket väl.. NuMessiah : jadu vilken Gangster du är. Ful och Tjock är du ochså Lägg ner skiten och fokusera på ditt egna!
ya0 ...
Alla ni som tuggar emot kommer bli plockade, fattar ni? Vi har redan skickat ut goons, shan atci och özz nujen sover med fiskarna inatt, ITS OVA! Sam-E va? Näru mer Sam-D efter detta, och då står D för dömt till brutal och synnerligen plågsam undergång, damn right. Ni tangentbordsriddare är härnäst, sitt där hemma i miljonvillan och tugga va? this aint no whiteboyshit, we got SPLASHERS NIGGA!
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Det ryktas nu om att en av MBFIMG's paparazi fotografer lyckats smuggla in en kamera i State Crown studion och filmat Sam-E's förklaring till Alibi om varför han gjorde som han gjorde. Det sägs också ha avslöjat lite av planerna på hur de ska ta sig in i gamet igen efter felsteget. Stort tack till vår undercover-filmare . Skicka gärna in mer så här smaskiga detaljer! Filmen är på väg upp på YouTube. Breakin' News någon gång runt brunch. MBFIMG - Swedish HipHop on CPR.
dEB... du är lite små rolig du : P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Youtubelänkarna är bara helt vita :/
JaoJao - Det är inga länkar. Det är filmer i posten.
Jag förlåter sam-e ehelt klart, sånna där sköna snubbar ska man ta vara på! hah.
haha så skön :) fixa nerladdnigslänk så blir jag jätte glad :) och jo, mbfimg is real, han e så real att han gav mej ett klistermärke på söder i torsdags :)
haha dom här grabbarna är för sköna .. alla som inte fattar att allt detta är ett skämt är efterblivna .. big up till mbfimg grabbarna o medina ...