[Audio] Chorizo Records - Håller Stilen Mixtape

Svensk Hiphop - Audio & Video

[Audio] Chorizo Records - Håller Stilen Mixtape

Nu kommer uppföljaren till första Mixtapet - Äkta Känsla från C.R. Här är den...Chorizo Records - Håller Stilen.

Chorizo Records - Håller Stilen Mixtape

Håller Stilen Street Video

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
galen fet platta, förra va tung men ni mycke bättre nu, synd att ingen DDS gästar bara. peace

feeeta grejjer grabbar! diggar reggea låten me essa cham , samt sista bonus låten , dandon låten , ja de finns ett flertal. bigup !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillar låten, ska kolla mixtapet när jag kommer hem.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
ey d här e pinsamt - e d här lilla forumet i whoa d enda kärleken ni ger d här tapet??? skämiiigt! lysssna igenom ordentliggt folk - ALLA! d här förtjänar bättre uppmärksamhet än detta!!!!

tapet e fylld me överfeta låtar!!! skäms inte för förortsmusik !!!!

upppppppppppppp

www.myspace.com/dandoncr
www.myspace.com/dandoncr

www.myspace.com/chorizorecswe
fetaa grejer big upp fortsätt leverera grabbar
tunga grejer det här, och roro levererar som alltid

Gillar verkligen "Våran grej" och "Fett Stress". Sköna sound.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
fett stress och Orten e ju helt klart riktiga jävla tunga låtar, finns fler också Äzi o Min sanning e sköna men ja diggar faktiskt inte era beats så jävla mycke, ja hade gillat plattan 100 gånger mer om ni kört mer "original hiphop beats" så att säga iställe för så data gjorda beats.. men er stil o text gör så man diggar de ändå. min åsikt bara....

galna grejer. tapet va överfett! fortsätt med det ni gör för betongen och asfalten. peace!
svartsprit a visst njut vafan ska jag betala skatt för mitt missbruk
www.myspace.com/dandoncr

www.myspace.com/chorizorecswe
GAAAAAALET!!!! men fattar inte grejjen, har roro gått me i CR nu elle?

Hela VALLBY pumpar den här shiddennn... big up bröder / Köza