[Audio] Kartellen & Alpis - Dom säger

Svensk Hiphop - Audio & Video

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
TUNGT!
labyrint living!
arbetaren: Säger den naturliga ordningen, i alla fall i dagsläget. I framtiden kanske alla människor har det bra men jag tvivlar på det. Några måste betala för andras framsteg. Tyvärr.

j.esteban81 P28: Tycker den tråden var väldigt tramsig...

Hoppas att det kommer fler sådana här låtar från Kartellen!
vet inte mycket om politik men har fan fått det till att sverige är en förfinad dikatur

ett frittland.. man får säga vad man vill så länge man håller käft, det vill jag få det till !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MoffaCurry1; Smaken är som baken. Hoppas du hittar nått i länken istället då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Länk till http://www.facebook.com/group.php?gid=294107654316&ref=mf

Facebook gruppen handlar om det svenska rätt-systemet och våran lagstiftning...

Therese är bara ett exempel av många på vilken orättvisa som styr runt oss!!!

Varför jag postar detta här? Jo för att låten påminde om detta lite..
man snackar och snackar, men när det kommer till kritan så smajlar man offrena i ansiktet och dess anhöriga...
Total korrupt maktmissbruk som leder detta landet..
Och gruppen är inte endast kopplad till Therese, utan alla liknande fall
där folk har blivit tvingade till detta eller liknande öden och sedan fått
ännu mer känga i ansiktet av våra maktmän..

Gå gärna med i gruppen, diskutera och visa ert stöd..

Vi som tycker straffet för mordet på Therese Johansson Rojo är ett skämt

FÖR THERESE OCH HENNES ANHÖRIGA SAMT ALLA ANDRA SOM FÅTT/FÅR SMAKA PÅ ORÄTTVISANS VIDRIGASTE SIDOR!

FUCK det svenska "rätt-systemet", fuck den svenska lagstiftningen och fuck politikerna!

och bara för att lägga till, jag är ingen wannabe gangster/kartellen fan eller något..utan jag tycker att det är sorgligt att man inte ens försöker va diskret med det längre utan bokstavligt talat flashar orättvisan och maktmissbruket i ansiktet på oss..
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~

Riktigt fet låt, folk som klagar på det här, kan bara inte relatera till känslan i texten, de kan inte förstå, för de har växt upp på andra sidan där livet leker, där problemet är vilken keps man ska ha för dagen.

ALPIS TAR ÖVER SVERIGE KNULLA ALLA ANDRA
Tung låt!

mycket bra låt som alltid, bra budskap.

K4L
 kartell martell programrebell