|
|
|
Redaktionschef
2010-02-24 16:04
|
[Video] Zacke - 1000-0 till idioterna (inkl. låten som mp3)
Från Whoa-bloggen:
Zackes debutalbum Visst är det vackert finns nu ute bland folk och fä. Samtidigt släpps singel och video till låten 1000-0 till idioterna. Ovanpå Mördar-Anders (Movits!) produktion rappas ett räknesystem som resulterar i obekvämt resultat.
Videon kan nog minst sagt beskrivas som säregen och egendomlig. Brottsplatsen är Union Square (New York) och Zacke är offret.
“Axel, regissören, hade en klar idé angående videon, så det var bara att köra på. Jag får väl lov att säga att det är den överlägset jobbigaste och mest krävande videon jag spelat in. För egen del är den nästan jobbig att se på.” - säger Zacke.
Som om det inte vore nog med denna sköna premiär på Whoa är vi idag även glada att kunna bjuda på själva låten för gratis nedladdning! Gå till Whoa-bloggen för att ladda ned låten
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt | Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Videon fick mig att le, albumet är bra!
|
Skivsamlare
2010-02-24 16:40
|
Fet låt och otroligt härlig video :D
|
|
|
Haha! Den var fan rolig =)
|
Producent
2010-02-24 17:16
|
haha, big up till zacke! fy fan vad fett gjort.
|
|
|
Stilen påminner mycket om afasi, men videon var verkligen kul, kul att se att han vågar bjuda på sig själv så pass. Låtens innehåll var även shysst som fan, flowet satt där det skulle och texten var nice. Inget att klaga på, kommer defenitivt att kolla in framtida släpp! Big up!
Blind Folded Studios!<br><br>// Mimic
|
|
|
Jeffi, vet inte om du helt missat, "Visst Är Det Vackert"? Hans sjukt feta debutalbum!
Ang låten så gillar jag den skarpt, hört den förut och videon var snygg och rolig! :)
"Visst är det vackert.."
|
|
|
Haha grymt!
soundcloud.com/jerrones
|
|
|
sjukt ball video.. kul att se att zacke har självdistans och kan flippa ut trots hans enorma rap skills! big up för detta!
BANDITERNA!
|
|
|
Videon är KLOCKREN! Jag kan förstå att Zacke knappt pallar att titta på den, men fan va bra jobbat!
Vem slänger in denna i Bästa hiphopvideon tråden?
|
|
|
Låten är som sagt otroligt bra. Riktigt kul att han bjuder på sig själv på detta vis :)
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Nice video. Vill nästan se den helt utan att musiken är pålagd, haha.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
|
|
|
Riktigt bra! Big ups!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Asså hahaha så jävla fantastiskt. Zacke är mannen!
|
|
|
Till gogaku
Jag e sjukt sugen å göra en director's cut nästan utan musik. Man hör en massa kommentarer plus att han lägger ändå fett trots halvmaran han avverkar. Det är riktigt fin underhållnig. Zacke gav verkligen allt från första tagning och vi stod mest och garvade bekom kameran. Det var stort.
Men håll ögonen öppna så kanske det dimper ner en ny version lite senare.
Axel,
|
|
|
AxelS
Det vore sjukt roligt om du la upp den!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
|
|
|
Word Gogaku!
"Visst är det vackert.."
|
|
|
Bra jobbat med videon AxelS, en riktig homerun!
|
Producent
2010-02-24 22:27
|
Haha wtf? skön video! Norrland up in this!
|
|
|
hahah störtskön video! plocka bort låten och släng upp en till video! vill höra zackes flåsrap!
- http://Myspace.com/Daavd -
|
|
|
haha grym video. Undrar vad folk trodde att han har tagit :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Hahaha. Gryyym video! Låten och plattan smeker, första skivköpet på 10år var Visst är det vackert!
|
|
|
Låten e så fet en av favoriterna från plattan faktist.
Videon e ju kunglig!
www.myspace.com/jmellow08
|
|
|
skulle lyfta på hatten om jag hade nån, mäkta imponerad!
http://www.huldish.se <----- Blogg om svensk Hiphop.
|
|
|
hahah fan vilken skön video :D
|
|
|
|
|
|
Hehe, flippad video...nice!
PaZ!
|
|
|
SKITFET!!! hoppas den får mycket rull
rapperted.se
|
|
|
så jävla bäst fy fan haha :D
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
|
|
|
Fyfan, roligt att se en sån här hiphop video. Brukar ju inte göra det ! :) Big up för zacke, dunderfet video, låt och album!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
|
|
|
haha jag är helt addicted!!!
typ den enda som kan flåsa i micken på det sättet och göra det till hela låten :D nu har jag lyssnat på den hela dagen och börjar själv flåsa efter meningarna.. älskart :D
|
|
|
feet text haha siken snubbe han gör de...
|
|
|
|
|
|
Folk som bjuder på sig själva på rätt sätt funkar alltid!
|
|
|
"1000-0 till idioterna" är uppe på P3´s och SR Metropols spellistor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nice video. Vill nästan se den helt utan att musiken är pålagd, haha. Tänkte exakt samma tanke, haha fruktansvärt rolig video, men hade nästan vart ännu roligare å faktiskt höra hur han flåsar å rappar :D stört ball
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
|
|
|
En directors cut vore mycket trevligt! Ännu mer självdistans från Zacke i sådant fall. Och det gillar vi!
Självklar 4e singel från skivan. Nu väntar man på videon till "Båtdrinkar".
|
|
|
give us a directors cut! :D
|
|
|
Hehe...en Director's Cut med diverse Benny Hill infall...
PaZ!
|
|
|
|