[Video] Petter feat. Magnus Carlsson - Du gör min dag

Svensk Hiphop - Audio & Video

[Video] Petter feat. Magnus Carlsson - Du gör min dag

Länk till http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article6719355.ab

Jag tror jag gillar den, vad säger ni?

(Inlägget ändrat av Oracle 2010-03-04 15:28:43)

"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor,
jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Redaktionschef

2010-03-04 15:00
Den kan nog växa en del tror jag. Ett steg i rätt riktning jämfört med förra låten.

Skön vibe i videon. Blir glad av den. Petter var väl så där lagom bra på att rycka dukar från bord :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew |
Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt |
Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
Håller med oracle helt! haha petter kanske ska låta borden vara i fred :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta va fan skön låt

Tycker hela videon borde bestått utav ryckande, då hade det blivit en riktig grej av det. Nu känns det bara konstigt... Videon var rätt intetsägande.
jag blev fett besviken när jag upptäckte att det inte var Magnus Carlsson från Barbados/Alcazar som sjöng.

0/10 pga det.
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
tyckte om låten, tom refräng dock. hade velat ha lite power i bakrunden åtminstånde sista refrängen. sen så sög faktist mister P på att dra dukar. men det svängde
- http://Myspace.com/Daavd -
Mycket bättre än förra låten där beatet var helt överproducerat.
Tycker de var en jävligt fet låt!!! skön som fan efter några gånger på repeat. De där med att han rycker dukar är ju en kul grej, så tycker ni kan skippa att kommentera att han är kass eftersom de är budskap i de! lyssna på texten;D

Diggar Petter hårt. Tyckte denna var bra. :D
Facit crew!
PMC - alla som skrivit att petter är dålig på att rycka dukar har skrivit det med ironi ...

Annars rätt skön låt :)

(Inlägget ändrat av Oracle 2010-03-04 21:48:31)
fett nice!!!

Riktigt tung låt - sen så det här med allt skrammel som det klagades över på förra låten verkar ju bara vara just det soundet som Collen & Webb kör med...funkar det så funkar det***

Big UP Petter, ser fram emot albumet!

PaZ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
B-Back - ja men lite drygt om alla ska kommentera just de, men sant, fet låt ifall!

Nej jag gillar inte Petter längre, han var bättre förr.
Den här var skön... Som någon sa så var det här mycket bättre än den förra låten... Hoppas det fortsätter såhär.

Väldigt högt lyft ifrån förra låten

Nej jag gillar inte Petter längre, han var bättre förr.

Jag tycker tvärtom, tycker han är mycket bättre nu
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs

magnus är gammal i rap gemet.
www.discotheque.se
Gaaaalet bra av P-lexus
Diggar låten fett, varje vers e niice och reffen är heelt off the hook, blir glaad av låten. Videon är kul o se på också. Propps till den som proddat också!
Tuungt shiiet Petter!
"Det krävs att man äter många bananer för att halka på rätt bananskal"
sköna vibbar!
tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com
Låten växer med tiden...Petter äger!

PaZ!
petter är ju kung numera =) gillar det mesta han släpper numera, förra var väll lite sisådär.. tyckte den var bra första gången sedan blev det bara jobbigt för huvudet
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
diggade inte reffrängen med petter är tung :D
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se
Först blir Khilen Magnus och nu blir Magnus Khilen?! Dög det inte tidigare?

Hur som helst så känns det som att låten kan hänga med ett tag i sommar. Inte en av Petters (eller Magnus) bättre låtar, men man blir glad. Och det är ju värt en del.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Fan va fet! Diggar!

fan alltså..försöker verkligen gilla den men tycker den är lika wack som den andra senaste han droppa. börjar tröttna på hans flow och rimstruktur, låter likadant i alla nya låtar typ.

hets, stress, fest!
Tycker det riktigt nice när man har riktiga sångare eller vad man ska säga i refrängen, som magnus och som det är i ken ring - nu måste vi dra, om ni fattar vad jag menar
jag köper tomater av Automater