|
|
|
|
|
[Video] Petter - Samma Samma
(Inlägget ändrat av Oracle 2010-03-06 18:36:04)
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
Producent
2010-03-06 15:28
|
aah den är ju bara typ 2 år gammal, så why not kasta upp den på whoa? :)
|
|
|
Var du allvarligt med 2 år? För isåfall är du ju i lika pantade sits som du verkar sätta trådskaparen i. 8-9 år rättare sagt.
.
|
|
|
Den är ifrån petter skivan som släpptes 2001.
|
|
|
"2 år gammal" hahaha
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
|
|
|
Förövrigt en av de bästa låtarna med petter enligt mig, men varför lägga upp den nu ?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
|
Producent
2010-03-06 18:15
|
Maximum_Taste P18 Allvarlig och allvarlig, jag lyssnar inte på petter i vanliga fall, och den lades upp på youtube 2008 alltså MINST 2 år i mitt vetande :) puss på dig.
|
|
|
|
|
|
han gjorde inte videon 2001 utan han gjorde den i efterhand. tror han släppte den videon 2005 eller nånting. då han langa upp den snacka han även om att göra en video åt gryning från mitt sjätte sinne plattan.
http://soundcloud.com/jasthesupacat
|
|
|
Jag tror det var 2004 den kom, inte för att det spelar jättestor roll, men har för mig att det var inför releasen av Ronin som han började snacka om att spela in videos till en del gamla låtar, och det var den här som kom. Har även för mig att det snackades om en video till låten Anekdoter från Petter, och det hade ju kunnat bli hur kul som helst.
Du skola icke hysa begär för din nästa, hans hustru eller Hans Cavalli-Björkman
|
Moderator
2010-03-07 14:56
|
Jag har den på singel tillsammans med ta det tillbaka, släpptes 2001
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce Och checka: http://www.innuce.nu
|
|
|
|
|
|
denna låten är från 2004-2005 han säger i låten han är 27 år och har för mig han är 33 år nu
denna låten har pumpats i högtalarna i flera år , sjukt bra låt
|
|
|
Du skola icke hysa begär för din nästa, hans hustru eller Hans Cavalli-Björkman
|
|
|
bra postat. en av petters bästa. denna låt är tidlös. nuff said!
|
|
|
|
|
|
undrar om petter är grym på att måla!?
|
|
|
har för mig jag sett nån gammal grej han gjort förut
|
|
|
|
|
|
Unrealistic P32
han leker snilleblixt @fragbite ! hahahahaha
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
|
|
|
Lätt det bästa han gjort, varför _inte_ lägga upp den? :)
|
|
|
|
|
|
ey, faggot- Konstigt, och enligt snubbens vetande kanske den va ny? :P du ska alltid ha något att hata på.. get real... stupido
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|