[Veckans MP3] PH3 feat. Joey Fever & Skizz (Stockholmssyndromet) - Fristad

Svensk Hiphop - Audio & Video

Redaktionschef

2010-03-11 06:33

[Veckans MP3] PH3 feat. Joey Fever & Skizz (Stockholmssyndromet) - Fristad

Från Whoa-bloggen:

I slutet av januari släppte PH3 singeln Telefon via Pope/Universal och vi är nu glada att kunna bjuda på ännu ett smakprov från gruppen.

Låten i fråga, Fristad, hade smygpremiär hos Ametist under förra veckan i “En kärleksattack på svensk hiphop” och släpps nu exklusivt genom oss på Whoa. Spåret är plockat från PH3s kommande album PH3 löser ett fall, som beskrivs av medlemmarna Eye N’ I och Profilen som “en platta om abbonenter, ickeabbonenter, kärlek, tidsresor, att kliva med rätt respektive fel ben, seriemördare, gömställen 777 kilometer under jorden, astronautbebisar och mycket annat”.

Låten är producerad av Sir Samp-a-Lot (AKA Funkenteller AKA Skizz från Stockholmssyndromet) och gästas av densamme samt Joey Fever.

Mediaspelare och länk för nedladdning hittar du på Whoa-bloggen

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew |
Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt |
Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Skizz, Funkenteller, MANNENNNNN! Fetast nu alltså... Proddar och spottar heeelt galet!

Skitkul att höra Ajjen, skitkul att höra i allmänhet. Trevligt som fan.
Nice, fan whoa har steppat upp kvaliteen me två bra mp3or på raken.
www.myspace.com/jmellow08
Booom!!
STOCKHOLM JUMANJI MIXTAPE UTE NU!
Ser fram emot mer ifrån detta!
Fan vad fett!

PH3! Från 1992 till 2010. Riktigt fet låt. Profilen imponerar. Starkt jobbat gubbar.
http://www.houman.nu
Fett. Men fan vad Eye N’ I är keff nu. Mot innan.

I PH3s musik kan vad som helst hända! Det är alltid spännande att lyssna på. Väntar fortfarande med olidlig spänning på nya albumet.

Slår ner på Whoa som en B.O.M.B! Nuff Said!

PaZ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt..
~ Digital Dirt Ent. ~
www.twitter.com/digitaldirtent
NICEEE!
www.mofetajerre.se
Vem är första killen? Sjukt tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil-A P19 -> Skizz från Stockholmssyndromet, även han som proddat.
Jävligt fet låt

Producent

2010-03-13 13:22
profilen var den som gjorde låten bra, och då tyckte jag inte att låten var bra.
Moderator

2010-03-16 01:31
Tycker den var tvärfet! Hooken och verserna ligger riktigt bra, jag kan inte annat än att digga.
time isn't wasted when you're getting wasted .
tungt som fan
http://soundsof051.com/
Moderator

2010-03-16 02:07
Hur ligger verserna? Vem kör vilken?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Det kan jag berätta! Joey Fever kör intro sen kör Skizz sen Joey refräng o sen e det Profilen o sen kör joey refräng o vers o sen e det Den Siste telegrafisten alltså undertecknad Eye N'I. Så ligger det till!
Feeet vibe!!!
labyrint living!