|
|
|
Redaktionschef
2010-03-12 02:48
|
[Video] Gorilli - Ta ner mig på jorden
Från Whoa-bloggen:
Gorilli (före detta Gorillismen) var från början en korsbefruktning av grupperna Ismen (Sober & Mickelito) och Gorillala (Callecuttar & Matts Barrett). De båda grupperna hade tidigare jobbat vid sidan av varandra, men bildade år 2009 den nya konstellationen som fick ett snabbt genombrott med den populära internethiten Alla gillar brudar (med över en halv miljon visningar på Youtube).
Senare samma år släpptes gruppens debutalbum Din bästa vän och sedan dess har Gorilli gjort livespelningar på många olika håll i Sverige, bland annat på Hultsfredsfestivalen 09. Gorilli har under vintern arbetat fram nytt material som kommer att släppas sporadiskt under våren. Håll koll efter Gorilli i vår/sommar om du vill förvandlas till ett vilddjur tillsammans med en av Sveriges tyngsta liveakter inom genren!
Här bjuder grabbarna på sin senaste video Ta ner mig på jorden som hanterar det delikata ämnet storhetsvansinne. Videon talar för sig själv…
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt | Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
"Det här är ett privat videoklipp. Om någon har skickat videoklippet till dig måste du acceptera avsändarens väninbjudan."
FFFFFFFFFFFFFFFAIL. Eller ja, antiklimax.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
Redaktionschef
2010-03-12 07:18
|
Det är så här man bygger förväntningar :)
Skämtåsido ... hade lite bråttom. Men den blir publik inom kort. Ha tålamod.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt | Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
|
|
|
Fan va fet video, enligt mig bästa låten på plattan också.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
Riktigt grym
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Tackar grizzlybjörnen :)
www.JohanAlander.com info@johanalander.com
|
|
|
haha fet video! låten va schvängig
- http://Myspace.com/Daavd -
|
|
|
sjukt nice :P
http://www.myspace.com/akaamusik
|
|
|
haha jävlar vad fet video :O
|
Producent
2010-03-12 19:36
|
mickelito flyter ALLTID så äckligt jävla bra. det är så skrattretande om man jämför med resten av rapsverige.
|
|
|
|
Producent
2010-03-12 21:57
|
vem har producerat btw? callecuttar?
|
|
|
LOVE IT!! VÄRSTA VIDEON; VÄRSTA LÅTEN; VÄRSTA GÄNGET! Sjukt bra! Längtar redan tills nästa video:P PUMPA GORILLI!!!!
Boogie Bounce 4 Ever
|
|
|
Tackar tackar gott folk!
Konstigt P22 Joo nog är det jag alltid :)
|
|
|
|
|
|
syra
http://johnnyflash.bandcamp.com/ http://www.myspace.com/vadfanvilldu/
|
|
|
asså de här e inte min typ av hiphop men faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va feeeet den e! genial grej rakt av !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Fy fan vad mickelito är fet :) Grym låt! Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
|
|
|
Det här är ju sinnessjukt på alla håll och kanter. Att bara komma på idén är imponerande när det kommer till ALLT! Detta var galet grabbar, helt jävla sinnessjukt! Sluta aldrig med det ni gör, och byt aldrig "stil", eran grej är galet bra! PZ
|Lev för att äta|
|
|
|
Fan vad kul att ni gillar. Jag kan även avslöja att vi släpper nästa singel/video om exakt 10 dagar. Jag vet inte om jag får berätta det här, men jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva. "Whiteboy" heter den och jag ser otroligt metrosexuell ut i den videon. Holler!
|
|
|
|
Hangaround
2010-03-15 11:01
|
|
|
|
coolt att ni diggar den!
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
Banger! Jag gillar låten och det är den bästa på plattan. Sjukt bra video också. Dock saknar ja lite utav bara ismen också. Hoppas man få se mycket på båda håll!
Keep it up !
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
|
|
|
Nice grabbar, snygg video!
www.mofetajerre.se
|
|
|
Låten är ju allmänt tyngaste men videon var överfett!!
Big up!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
|
|
|
så dope! låter så jävla live anpassat så man måste ta sig i akt och dra på era spelningar nån gång.. ! awsome!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
|
|
|
Sveriges tyngsta liveakter inom genren
Vilken genre?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Fan vad jag älskar denna video. Har kollat den minst 20ggr idag!
You like the smell of males on your mattress!
|
|
|
Genre: Svennesväng
|
|
|
Genre: baksnus och slagbas
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
helvete vilken flummig video den va soft som fan :)
ait
|