Skivsamlare
2010-03-30 21:53
[Video] Stor - Allt Vi Gjort ft. Danjah
Hehe, fan vad man har väntat på denna videon. Grymt!
Så jävla härlig låt. Riktigt fet video också. Var får man tag i en sån t-shirt där det står STOR - NYA SKOLANS LEDARE? :)
Tycker inte alla bilar o shit passar in till just denna låten men fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jäävlar... feta bilar, snygga brudar, fet musik. Kan nog inte bli bättre. Vilken feeling! Låten känns nästan gammal nu men det spelar fan inget roll. BIG UP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungt! Trodde den inte skulle släppas förrens om en timme? Nu ska jag se den, har taggat som fan!
jävligt tung video till en riktigt fet låt. synd det dröjde så med videon. älskar sommarkänslan jag får av denna video, precis som filles jag skrattar idag.
Hade grymt höga förväntningar på den här videon efter att ha sett alla behind the scenes och förpepp. Tyvärr så måste jag säga att jag är lite besviken. Den känns för splittrad tycker jag. För mycket random klipp med olika människor och typ för många klipp med Danjah eller Stor då kameran panorerar bortåt på en gång. Dessutom tycker jag att begravningscenen kom lite osynkat och att den kunde ha utnyttjats på ett bättre sätt. Jag får ingen känsla för det helt enkelt, väldigt synd på en av plattans bästa låtar.
tack_för_fisken , jag håller med dig. Hade feta förväntningar på den, speciellt när den filmades i sommar och släpptes nu. Har samma kritik som dig, känns bara som en samling randomklipp, ingen vettig story eller nåt. Tekniskt sätt är den fet, grymma färger, vinklar etc. Men big up till STOR för en fet platta!
får också hålla med lite, hade lite högre förväntningar. men videon är inte på nått sätt dålig och låten är tööööng
hets, stress, fest!
31:a MARS ska det väl stå att det är releasefest?
Tycker faktiskt dom skulle ha skippat begravnings scenen. Annars är det en jävligt bra låt från ett jävligt bra album. Men förväntade mig mer. Men mer musik videos.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
riktigt nice. peppar upp sommarstämningen nu när våren är här!
Producent
2010-03-31 13:40
Låten är riktigt najsig, videon var fin
Damn den här har man vänta på länge grymt fet!
videon är ju nästan precis som ison o filles video: jag skrattar idag... utan bilar o några grejer. Videon blev inte lika lyckad som låten faktiskt. Men still fet!
osynkad video
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Sjukt fet! :D
töööng video! spelat sönder låten tyvär redan men den va tung
Hur tung som helst!
så trøtt man blir på hiphop nær man hør och ser sånt hær
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
Mhz: Ja, Stor får mig verkligen att tappa tilltron till dagens hiphop.. Men dom var inte fan snabba med videon.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Tyckte videon fick låten att växa en hel del! BIG UP!
Redaktionen
2010-04-01 12:57
Jag uppskattar och respekterar verkligen allt vad dom "nya" svenska rapparna gör för svensk hiphop. Sveriges hiphopscen börjar äntligen utvecklas just till en riktigt scen med många talangfulla rappare runt om i landet. Däremot har jag galet svårt för Stor för att han låter så fruktansvärt ointelligent, hans betoningar låter bara konstigt. Det brukar dock vägas upp med riktigt bra beats och bra gäster, så även denna gång.. Tycker videon var trevlig å titta på och jag tyckte det passade bra med att lägga in klipp på Petter, Ametist, Mohammed/Ali (minns aldrig vem som e vem) mm. just för att visa att alla jobbar mot samma mål.. Mina 5 öre..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Redaktionen
2010-04-01 13:01
Och på tal om det här med t-shirts.. Att ingen affär/webbutik kan samordna och ta in tishor från flera rappare/grupper och sälja på ett och samma ställe istället för att man ska sitta och ta kontakt med varje enskild för att få en + betala frakt för varje t-shirt. Självklart fattar jag att merchen ger artisterna en stor del av sina inkomster men precis som med marknadsföring/reklam måste man stå över viss inkomst ibland för att senare kunna göra en större vinst. Man tycker ju ändå att det borde finnas ett bättre sätt att sälja fler t-shirts samtidigt som köparna får ett större urval och lättare att hitta en bra storlek och slippa återsända och vänta på en ny..
niggaz want me to rhyme? $3,99!