Gav mig på ett försöka att skriva ner lyrics! =)Large, refräng x2: Jag behöver pengar, pengar, pengar behöver jag. Hey hey Jag behöver pengar, pengar, pengar behöver jag. Hey hey Jag behöver pengar, pengar, pengar behöver jag. Om du delar med dig av dom, så delar jag med mig av mina någon dag. Hey hey Jag behöver pengar, pengar, pengar behöver jag. Hey hey Jag behöver pengar, pengar, pengar behöver jag. Hey hey Jag behöver pengar, pengar, pengar behöver jag. Om du delar med dig av dom, så delar jag med mig av mina någon dag. Hey heyVers 1, Organismen: Jag är rak i ryggen / har en stadig blick Gillar mitt kaffe med grädde som vardagslyx Jag har vanor som kostar både tid och pengar Måste lösa något nu / har ingen tid att vänta Jag tar ingenting för givet så blir det bra Lutar mej tillbaka sen när hyran har blivit betald Finns det någon and för dom som har blivit kvar / inkomst minimal Det är min sits idag När chefen inte ger en vad man är värd / blir behandlad som något från en annan värld Måste sticka fort / jag kan inte stanna här Skulle sitta bra fint med några #kalla järn Men jag har bara ludd i fickan min kära vän Och dom som har hjälpt en har stuckit för länge sen Inget arv att försöka hämta ***** Jag behöver pengar! Large, refräng x2 Vers 2, Organismen: Jag har redan fått nog för dom tjatar på mej Får en dos av egen medicin / och smakar på den Jag har hört på den visan hela veckan ut Vill inte lyssna på skiten / håll käften nu Tror jag klarar mej på att trumma på min stolthet Håller mej undan folket under min korkek Men jag borde vara man nog att be om hjälp Inte svårt att förstå / jag kan se det själv Men att bara vara själv är min natur Att du skäller på mej hjälper inget nu Jag försöker hitta pengar, sinnessjuk Räkningarna, dom bygger berg i min tambur Lys för mej, snälla var mitt fyrtorn Varje mättad mun är ju som en ny bror Jag behöver pengar, dom behöver jag Delar du med dej, delar jag med någon dagLarge, refräng x2