|
|
|
|
|
[Audio] [Audio] Johan Alander - Vägen hit (Låt från kommande platta)
Det här är en av 14 spår från kommande platta, hoppas ni diggar.
www.JohanAlander.com info@johanalander.com
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
damn, fett! säker på att plattan kommer bli fet!
Facit crew!
|
|
|
Tung
Varför har du bytt artistnamn?
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Till en början lät det för mesigt för att rappa på, men sen när trummorna kom in blev det bättre.
|
|
|
Tack grapparna. Artistnamnet passade inte längre, men Sober kommer jag nog alltid kallas, fast det är inte officiellt. Men skitsamma, det är samma hjärna och stämband :)
|
|
|
Fett somfan! men ey, kan du inte länka speedyshare? :)
|
|
|
|
|
|
låtar med långa verser utan refränger for president! den är fet den här, tung storytelling, bra där din gamle galt!
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
Sober goes real! Fet skit, ser fram emot släppet!
|
|
|
Fyfan vad härlig låt!
You like the smell of males on your mattress!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sådärja! Soul. Riktigt fin och intressant låt
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
|
|
|
Kul att ni gillar, hoppas ni gillar plattan.
|
|
|
Riktigt bra! Plattan kommer bli fet.
|
|
|
Tack. Hur vet du det? :)
|
|
|
Skön låt, hoppas bara att det inte är för många lugna låtar.. ser mest fram emot låtar med attityd och en stor portion självdistans då det är då som jag tycker du är som bäst.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
|
|
|
när släpps plattan?
riktigt fet låt
Stay strong
|
|
|
Kom hit i sexan En vilse liten bråkstake som aldrig känner sig hemma - Har nog aldrig kunnat relatera så mycke till nån annan rad!
Fyfan vad fet låt, fet storytelling!
Ser framemot plattan.
Big up!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
Hangaround
2010-04-23 00:26
|
|
|
|
Tack som fan! Kul att du kan relatera. Plattan är ganska lugn med väldigt personliga texter, inte så mycket ploj faktiskt. Hoj!
|
|
|
Tack som fan! Kul att du kan relatera. Plattan är ganska lugn med väldigt personliga texter, inte så mycket ploj faktiskt. Hoj! det är sånt jag gillar, och antagligen de flesta av dina fans med ;) alla kan som sagt inte gilla allting, tyvärr! ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
sorry för DP, men shit gick in på din hemsida o börja läsa översta inlägget "Det är 15 miljoner mil till solen" och shit, det va otroligt djupt och väldigt intressant läsning, sånt e kul att läsa! keep it up man! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Hehe, kul att du gillar krönikan :)
|
|
|
|
|
|
Vilka minnen! :)
Riktigt Nice!
SWINGlish Gents 2010 © www.myspace.com/swinglishgents www.myspace.com/PsyBoogie
|
|
|
Torvalla, första steget på promenaden känslor och tankar som leder mig ner mot staden genom Odensalas villaområden förbi basketplanen utanför Lillsjögården och jag kommer ihåg massa minnen som speglar sig tillbaks för något år sedan för känslan är kvar men det känns skumt som fan att vi inte ens hälsar idag för det är ständiga förändringar vissa vänder ryggen till och vänner blir till främlingar svänger in på gångvägen som leder mig till nedre Torvallas Fjällängenskolan och man kan se att hela lågstadiet leker än och småkids i femman som känner sig stora jag kom hit i sexan en vilsen liten bråkstake som aldrig känner sig hemma det ringer in det är slut på rasten jag går vidare ner rakt genom skogen och sätter mig på gungbrädan utanför Alex och ler inombords åt alla saker vi gjorde håller andan en stund, stannar en stund samlar mitt lugn, för att sedan vandra vidare man går vidare som sagt för skit händer går förbi både Storsjö och Tavelbäcken men stannar vid Statoil tar av mig hörlurarna och pausar min I-pod blickar upp mot campingen och massa sjuka bilder och saker i mitt minne kommer fram igen sådana saker som man kanske borde ångra men sanningen, fan vi hade roligt varje sommar tar en sista titt upp emot Storsjöbadet vänder mig igen och fortsätter sedan ner mot staden minns ett bråk här, vi hamnade i underläge ringde Alex, han kom cyklande på Brunflovägen var ett tag då man alltid höll sin guard två år i rad, hade krig mot D.T.A. och den där kvällen jag minns då fick de smaka men känner bara kärlek ändå när jag ser tillbaka för det är inte lika nu som då när vi var ungar en vän miste nästan livet, fick en kniv i lungan och vissa väljer sista vägen ut R.I.P. Tommy, hoppas du mår bättre nu går ner en gata, tänker på studenten förväntansfulla mössor fyllde hela Österängen jag minns, hela ängen var vit och jag hoppas de i klassen får ett fett jävla liv måste skynda, kanske bäst att jag springer eller jogga i alla fall, ska vara i studion om en halvtimme för jag pallar inte om Sylen ska lacka så jag hoppar på första bästa fyra mot Valla kliver av vid Frösöstrand och min gamla skola känner mig ovanligt punktlig för att vara Johan okej, åkte sista biten men jag gick en mil en klapp på axeln till mig själv för att jag hann i tid kliver rakt in i studion, slänger på ett beat och kickar versen som jag skrev nu på vägen hit
Haha, fan vad jobbigt det där var :)
|
|
|
Vad hände med albumet?
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
|
|
|
fet låt mannen! skönt att höra nåt man kan relatera till och känner med hela lånen! det här tar mig tillbaka till alla minnen man har från ösd! grymt!
one spliff a day keep the evil away!
|
|
|
Riktigt tung låt. Tror att plattan kan bli riktigt fet.
Får lite The Streets vibbar på något konstigt jävla sätt.
|
|
|
still very phat
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
the streets-vibbar är bra skit :) jag fick en liten flipp och tog bort några låtar och gjorde lite nytt istället, nu känns skivan fullständig och är i process. holler!
|
Producent
2010-09-09 22:07
|
|
|
|
svinfett
/ Deedz. Jewoit! http://www.reverbnation.com/jewoitentertainment http://jewoit.tumblr.com/
|
|
|
|