|
|
|
|
|
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Mackan säger det bra själv, primitivt.... Diggar musiken stilen men på tok för enformigt och blir aldrig nå drag måste jag säga och video var också en bra idé som inte gick hela vägen för mig....
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
|
|
|
Fy fan vad kasst.. varför utnyttjar han inte det han e bra på, rappa..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
|
|
|
Inte jordnära längre direkt. Synd!
021Hndstls | Sundaytone Productionz WESTAROZE GRAFFITI & HIPHOPBLOG http://021handstyles.blogspot.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
titeln är tung, utöver den så är det här inte bra nånstans
one spliff a day keep the evil away!
|
|
|
Va?!?!? D här e ju ass fett!!!!
MAT BIRA KVINNOR WEED!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vart kan man tanka undrar också, grym låt.
|
|
|
|
|
|
vet inte vad jag ska tycka faktiskt...
|
|
|
Hade du lagt ett par verser med samma ämne som titeln på låten så tror jag att du hade en banger!
www.marusmusik.tk
|
|
|
Tjock låt och rolig video men som sagt får ju fan Mackan ta och droppa lite skit där han rappar. Det hade varit riktigt nice med ett nytt Fattaru-album.
|
|
|
Asså, jag började nästan undra om jag va på syra när jag lyssnade på låten, på ett dåligt sätt.
- grind or die -
|
|
|
varfør lægger ens whoa upp sån hær skit, detta ær ju inte hiphop
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
|
|
|
|
|
|
|
Skivsamlare
2010-05-21 15:06
|
tycker det e fett! men passar bättre i elektroniska avdelningen här på whoa.
|
|
|
Så jävla tungt!!! Typiskt att vissa folk här på Whoa (Mhz) är proffs på hur HipHop ska låta etc....va har hänt me att experimentera och göra musik för the fun of it!!! HipHopen har utvecklats precis som all annan musik så det är dax att acceptera!!! En del tycker tydligen att musiken på Whoa ska vara av en och samma genre och sound....det feta är ju att hiphopen är så pass bred. Skulle exempelvis en annan artist göra en låt som låter som en annan är han inte originell...men gör han en låt som detta är han inte hiphop...hur ska ni ha det!!! Gillar man inte låten...då är det en annan femma...smaken är som baken!!! ...exempelvis så kan jag hålla me om att Mackan är sjukt vass MC men samtidigt är detta en så pass originell låt att det är synd att göra den på något annat sätt!! ...galet skön! ...dock skulle jag vilja höra mer från Mackan där han kör några bars...men det kommer säkert det me!!!
|
|
|
Diggar stenhårt, Mackan är grym.
|
|
|
soulism P29
Om detta är hiphop, vad är inte hiphop och i så fall varför är det mindre hiphop än detta?
Twang System ah di future! http://www.levebrod.com/
|
|
|
Elektronisk musik, det gillas också så länge det inte är skit. Blev mest förbannad för att det var såpass enformigt. Vem som helst kan göra det här, om inte bättre genom att slänga på en vers eller två så det blir något innehåll.
va?
|
|
|
Inte bra och tråkig video. Men bättre att han gör detta än trist rap. Har han skurit sig när han rakade sig eller?
Ledsen musik: http://soundcloud/valutan Fin grafik: www.joellindberg.webb.se
|
|
|
|
|
|
Svintung låt, år 2010 måste vi låta svensk hiphop ta ut svängarna. Det gör Mackan här och vips är det som att få en ny sås till hamburgaren: man orkar äta den några dagar till.
|
Producent
2010-05-25 11:37
|
Jag förstår inte? vad är det som är hiphop i den här låten?
Jag tycker det låter mer som elektronisk musik and thats it! och sen om man diggar eller inte det är väl en smaksak....
Men att hålla på vrida på det och säga "år 2010 måste vi låta svensk hiphop ta ut svängarna" eller "experimentera " vete fan om jag kan hålla med om.
Shure "experimentera" hur mycke ni vill men jag kommer aldrig tycka att det här är hiphop.
Det är ungefär som att säga att Metalica kör hiphop men dom experimenterar bara lite eller att det är nyskapande.
Beatet låter inte hiphop, "rappen" låter inte hiphop jag hittar inga influenser när det gäller hiphop utan snarare bara elektronisk musik.
Jaja ord bajs osv tack för mig.
|
|
|
Bara jag som tycker introt e de fetaste? Vart kan man ladda ner det? *lite ironi*
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
|
|
|
Marc Swing P25
Håller med.
|
|
|
Testosteron P20
Har svensk hiphop tagit slut eller vad menar du?
|
|
|
Så jävla jävla fet!
Special Blend Safehousestaff Valeu-clothing.com
|
|
|
shyffert: Nej, det menar jag verkligen inte även om jag vid en omläsning av mitt inlägg förstår att det ser ut lite så. Jag menar snarare att det är grmyt att vi har det här på en kant, Maskinen på en annan kant, Zacke på en ytterligare, AYLA på en annan och så vidare. Det finns mycket variation och det är det som är så fett.
|
|
|
Variation?Vill du ha variation får du banne mig köpa dig en gott & blandat påse och hålla käft. Det är ungefär som om scarface skulle göra ballader med celine dion och kalla det gangster rap. Elektronisk musik är inne nu era trendkänsliga småkryp, om 5 år kommer ni ångra att ni tyckte detta var bra. Även om hiphop har en ganska bra relation med elektroniska influenser osv. så lär man fortfarande rappa. Är han seriös mackan? känns ju som en ploj låt. Rolig video iaf...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
|
|
|
haha whoa asså. så jävla insnöade människor här. låten är fet och videon är tung! punkt
SUCK SHAFT
|
Skivsamlare
2010-06-01 10:27
|
Jag tycker inte att det är hiphop. Jag tycker det är dyngfett, men jag håller med Marc, det är inte hiphop. Mackan är väl känd för att göra alternativ elektronisk musik under namnet Basutbudet med, eller? Det är kanske inte ens hans tanke att det ska vara hiphop, så att folk sitter och spekulerar i det är väl bara onödigt.. Antingen gillar man det, eller ej :)
|
|
|
Jag inser snabbt varför jag inte skriver på Whoa längre.
|
|
|
Det här är ju Mackish och Carlis house-influerade grej.
Det Mackan gör är dock väldigt mycket "Hiphop", alltså att experimentera och göra det han tycker är kul. Det var ju så hela hiphopkulturen föddes.
|
|
|
Nu när jag lyssnat på det tycker jag det är grymt. har sjungit "ey jag lever primitvt mat bira kvbinnor weed" i typ 2 veckor nu haha
|