[Video] Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet
Snygg video enligt mig! Afasi's vers är jävligt tung också!
"Visst är det vackert.."
Riktigt synd att de har kortat ner Afasis vers när den är så jävla fet! :(
fan denna va fet faktiskt! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Ja den var väl okej, men gillar mer när man ser artisterna sjunga än sånnahär konstnärliga videos
kartell martell programrebell
vem har gjort stopmotion videon och vem är illustratören. känner igen det som fan, inte första gången illustratören använts vill jag påstå... hmmm så otroligt bekant.
Låten e så jävla underbar, träffar en på många punkter ! Mycket är kärlek. Videon var lite halvnice, men skulle hellre ha sett en video som var lite mer onpoint.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Fyyy fan, men jag klarar inte av maskinen. Afasi var störst i mina ögon för ett par år sen inom svensk hiphop, nu ligger han snart längst ner. Denna låten var dock inte den sämsta, men inte långt ifrån.
Palleman87 Han vill väl också kunna leva på musiken i Sverige. Då måste man faktiskt gå ifrån att vara gata. Streetcred betalar inte din hyra som Dogge sa. Cykel på köpet.
word på shyffert! ang. videon så tyckte jag den va tvärfet! annorlunda, men förmedlar ända känslan bra!
twitter.com/maqsmusik www.maxmusic.se Spotify: Maqs
shyffert, när i helvete var afasi gata in the first place ?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
alltså frej frej frej frej nej nej nej nej jag har så svårt för hans röst och dialekt!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
luffig video..
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Moderator
2010-06-03 19:39
Bästa Maskinen-låten. Videon var helt okej.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Nja, jag brukar uppskatta sådana här videos, men den här var FÖR stel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fbws P21 Han är mer äkta än dig. Jobbade sig upp och skaffade sig sin egna publik. Kan nog t.o.m kalla dom whoa-artister som blev uppskattade här för sitt flow och sin stil låååångt innan denna kommersiella framgång. Var har jag fel? Frej är ju dock en jävla pajas utan dess like. Var han blev tillverkad har jag ingen aning om, men det finns ju 1000 kloner och dom satt alltid längst bak i klassen och jobbar idag på ett lager. Att han syns i media beror nog mest bara på tur om du frågar mig.
mm det är la sant shyffert.. att d måste leva på skiten, men när fan var afasi gata, han levererade fett med bra skit med filithy utan nån jävla maskinen.. men alltså fattar inte hur folk kan tycka det är bra.... frej har jag aldrig haft respekt för, är bara sjukt dålig och löjlig. afasi vet jag är typ bland sveriges bästa, men spottar ut så mkt skit på senaste att man blir mörkrädd
shyffert - Mer äkta än mig ? Hahaha, vad fan har det med saken att göra ? Som jag sa, när fan var afasi GATA in the first place ?
vadå singeln "aldrig mer?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2010-06-05 13:19
flown> var en felskrivning :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Streetcred betalar inte din hyra som Dogge sa. Cykel på köpet. hahah
videon var ju fet men skulle sett något mer konkret, on point eller whatever =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Tycker inte heller videon ger någon bra känsla. Finns det regissör till den eller är det bara blandade teckningar och foton? Ser inte någon klar riktning eller idé. Det är synd på den vansinnigt feta låten, speciellt med tanke på att tidigare videos har varit grymma.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Beatet e snuskigt fett!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
tung
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Videon är tråkig.. Inget man orkar titta mer än 1 gång.. Låten är såklart grym
Highfive anyone, anyone?
En sån här låt förtjänar en fetare musikvideo tycker jag.. Annars så. Gudomlig låt!!
Sjukt fet låt!
Discover the culture within you.
baby F21 Det betyder förkortat .
Gillade den. Den va fet fan, har inte gillat killen från slmk´s flow eller röst tidigare, men nu lät det mycket bättre. "Kanske för det lät som afasi?"
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet