[Video] Cellmates ft. Rootz One, ill Knowledge, Niz, Pap - Malmö
Här kommer den 3e singeln från Cellmates skiva, "På fri fot" , som släpps inom 1-2 månader. Låten gästas av Ill Knowledge, Rootz One, Niz , Pap, Och är producerad utav Martin. D(D-Slaps). MALMÖ !! Hope you enjoy!
you wish you was me but woke up n' you was you again
Tung, varför sover folk? peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
mycket bra fråga, haha! tack för du diggar
malmö stad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar första versen då jag sitter själv nu med en afghan, gissar på att det är en taliban, tung e han, snubben som kör efter 1.43 och niz gissar jag på(nästsista snubben) gillas me. måste tillägga att jag har hört bättre från cellmates. Kan vara mixen då detta låter sämre i mina öron. mixa som förr eller bättre Martin.D, låten "all day all night" gillar jag starkt
Aska på
malmö stad, vad annars ? :) askfat, nej han 1a som kickar är svensk, hehe.. och tror nog det är youtube+windows movie maker som försämrat kvaliten lite på låten.. den kommer snart som mp3a på Cellmates skiva som kommer väldigt snart! tack för du lyssnat.. more!
Askfat P28: Jag har inte mixat låten.. Beatet är kanske 2 år gammalt så det är mixat som förr..
annars pannanarsh
Malmö!
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
fet låt o fet beat. alla la det nice men från hjärtat så va raden "förlora min oskuld i lindängen" fetaste... Tror nog att mr Askfat syftar på Shit då Wille nämner att han rullar en fet afghan... Det kommer komma fet shit från Cellmates det är jag säker på o jag hoppas att du inte klagar då på mixen haha för då ska jag klaga på ditt ljudsystem utan att ha hört haha Jonas: Up North Die Self hahaha fetaste. du fattar
Intresserad av att spela in. Hör av dig...... TBB The Big Bang
Haha, yiieaah! .. tack panshow! tell em!
HAHAHAHA Panshow du e fet. Up North Die Self vi kommer snart och spelar in den sista låten till skivan hos dig. Tack till alla som tagit sig tid och skrivit det uppskattas Missa inte CellMates Live med Pap och Niz imorgon den 31 juli på loppen Chris gratis inträdde och mycket billig öl.fler fler fler fler.
Cellmates is the shit!
Jäävla fet låt!
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Tack Grabbar inga fler som vill checka detta.
big ups, dirty south represent, skön låt. MALMÖ, från rörsjö till möllan.
Hämta ett flak snabbt, jag kirrar smuggel, slotts eller harboe, oftast lite ljummen... Haha, word, Malmö stylee
real recognize real, and you dont look familiar http://myspace.com/sunraw
ahahahahahahh Tack som fan se upp för fler låtar kommer släpps mycket snart.
Tack så mycket, det uppskattas!! MALMÖÖÖÖ!!!
Represent! Ser fram emot plattan. Finns låten som gratis download?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
fet att folk diggar skiten. Stuckad p23 låten kommer släppas som mp3 samtidigt som skivan.
MALMÖ
Eyo what happend?
Tungt och smutsigt!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigtbra! ni sätter verkligen malmö på kartan tycker jag big up!
Riktigt kul att folk tar sig tid att lyssna & kommentera, tackar så mycket!