[Video] Gorilli - Snorungar

Svensk Hiphop - Audio & Video

[Video] Gorilli - Snorungar

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Redaktionschef

2010-08-29 15:53
Får hoppas att denna får lite mer uppmärksamhet utöver den vanliga hiphopkretsen nu när dom lagt ned tid och pengar på en lite snyggare video. Låten är fet. Tight rap som vanligt och trummorna är asläckra hehe :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew |
Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt |
Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
Sjukligt snygg video.
Fin video!
Yes! In Concert — For the love of music
Feett!
Facit crew!
Det är fan rätt nice alltså, tummen upp!

Ehm jag kan vara något efterbliven nu, men vad har hänt med Johan "sober" och varför är inte han medverkande?

Undrar också vart johan är, satt och väntade på att han skulle komma

Annars vare riktigt bra, skön video och riktigt bra rapp boys!
 kartell martell programrebell
Positivt överraskad. Mickelito var riktigt tung!
DIIIF
Finns inte som mp3 eller?
DIIIF
Låten finns som mp3 på http://www.gorilli.se!

Angående Johan (Sober):
Johan har för stunden, på eget initiativ, tagit ett steg tillbaka från musik och Gorilli. Han kommer inom den närmsta framtiden inte synas eller höras på Gorillis låtar eller videos. Detta beror EJ på något bråk inom gruppen eller liknande. Vad som händer i framtiden får tiden utvisa.

Hörs
WWW.ISMEN.NU
Riktigt fet video... Fet låt =)
Highfive anyone, anyone?
Johan Sober har blivit en riktig fitta verkar det som, slutat dricka och ska vara så jävla vuxen och seriös helt plötsligt..

ang videon och låten, snyggt och bra! Mickelito är tight!
"Visst är det vackert.."
Tar av mig hatten! Trodde de skulle vara någon random-ihop-slängd-session, men nej, kul.
Don't!
corephase P18

tänk på vem fan du kallar fitta
WWW.ISMEN.NU
Redaktionschef

2010-08-30 19:38
Fler idiotinlägg likt corephase's resulterar i tillsägelse/varning/ban.

/Webmaster
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew |
Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt |
Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
Fet video! Tycker låten har mycket bra och lite dåligt. Rappen är riktigt tajt, i början när jag lyssnade mycket på Ismen så lyssnade jag nästan endast pga. sober. Men Micke du har blivit riktigt duktig och det låter så jävla behagligt med allt du gör. Skulle vara riktigt intressant att se dig på några andra beats. Mycket som Gorilli släpper är så annorlunda - och det är väl precis det ni vill.

Men jag skulle sjukt gärna se dig på ett solosläpp av någon form. Ville bara säga att du är grym.

Låtens helhet förstörs lite av beatet. Refrängen är så jävla musikalisk och det känns verkligen att Calle är mer musikalisk än väldigt många andra rappare.

Trist att Johan har hoppat av, tycker vi fans förtjänar att veta mer. Inte ens ett inlägg på eran blogg eller något. När man lyssnat intensivt och dagligen på Ismen sedan ni kom ut med första skivan och innan det hade man alla dina låtar på datorn och jag tror till och med att Sober var den som fick mig att börja lyssna på hip hop, så är det jävligt trist när någon bara försvinner.

Jag är rädd att Gorilli inte riktigt kommer hålla samma klass som Ismen en gång var, Gorilli var en person för mycket men fel kille slutade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Angående Johan (Sober):

Tråkigt att höra, en av mina absoluta favoritartister.. vet du om man kan hoppas på att höra något solosläpp från honom?

Inget ont mot er andra, ni har varit grymma som grupp, men jag har verkligen saknat "sobers" soloprestationer. =)

All the best! /Thorén

Producent

2010-08-31 02:49
Sober är den nya Seron :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den e så sjukt fet asså
Producent

2010-08-31 18:15

nej, nej och åter nej, har aldrig varit och kommer aldrig bli.
Tycker Calle är snäppet vassare!
Highfive anyone, anyone?

Detta var det mest idiotiska jag läst på whoa någonsin, alla kategorier. Ingen kan jämföra sig med Seron, inte ens han själv
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
Hangaround

2010-09-02 10:31

Detta var det mest idiotiska jag läst på whoa någonsin, alla kategorier. Ingen kan jämföra sig med Seron, inte ens han själv

Herregud, ta det med en nypa salt. Jag tror inte att upphovsmannen utav Seron-kommentaren var speciellt seriös. Och :D som avslutar meningen brukar ju tyda på just det. Eller så var han bara på väldigt gott humör.

Kram
positivt överaskad! coolio!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Grymt fet video å bra beat, å soft låt.

Älskar ljussättningen i videon, riktigt skön, precis som i dramadrottning videon.

Big up! Hoppas sober tar sig tillbaka!
Moderator

2010-09-03 11:27
Snorigt fet!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Thoren:
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/audio-och-video/686167/1.aspx

Tackar =) skitfet!

har vi några snorungar kvar här inne?
WWW.ISMEN.NU
Hangaround

2010-09-04 11:52
Mmm. I Samma rum till och med, mitt emot.
alla är så jävla snygga!