[Audio] Emblem, Chukk Rukkuz & Pap - Stress
Yo! En låt med Emblem (Cellmates), Chukk Rukkuz och Pap. Och beatet är gjort av Sero. Kolla in Chukk Rukkuz & Vic's "Dub Hop" OM ni har missat den! Och håll utkik efter Cellmates "På Fri Fot" och Paps "En Jävligt Bra Anledning Till Att Leva"! Enjoy!
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
överfet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-10-17 22:58
Chukk på svenska :o) jag gillar, nice vibe
"och tänker klämma ut den" hahah
Thats Wassup!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaaajaaa! detta här va tungt, rick ross.... dem var inte redo för det ... oskuld...
you wish you was me but woke up n' you was you again
finns mp3?
god damn va tung chukk va på svenska alltså! big up på det! fet låt i överlag, dope beat, grymma rader av alla. Me like! keep this up!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent
2010-10-18 21:08
thx för all feedback
i make music
yeah fett ni diggar! ska kirra en länk med mp3! peace
Fett att folk diggar skiten ingen mer som vi checka detta eller.
chukk rukkuz på svenska, fett cool
shades on my eyes you can't tell I'm .....
uppa!
you wish you was me but woke up n' you was you again
Producent
2010-10-24 15:31
nu finns låten även som mp3:a!
i make music
haha, va emblem för de va likt eminem? för jag tänker alltid på eminem när jag ser detta namnet ?
HAHAHAAHAH ja jag kallar mig för Emblem för de likt Eminem fan hur visste du de. En fråga bara kallar du dig för MakkeMusik för att Marke e din idol eller du bara baita hans namn rakt av eller?
nej, jag heter marcus & kallar mig makke. Jag gör musik, därför heter jag "makkemusik" rätt självklart på en sida där jag lägger ut mina låtar.
är inte handikappad så du behöver inte
http://länka tråden för att se ditt svar.. tror jag hittar det ändå.
Ok markus tyckte bara de va jävligt likt för jag tänker alltid på MarkeMusik varje gång jag ser ditt namn (You Get It) Ingen mer som vill ladda ner detta.
haha, löjligt att du försöker vända en fråga jag ställde emot mig ;)
ingen som vill kommentera låten kanske?
Producent
2010-10-30 14:13
upp nu, its good shit
i make music
STRESS Missa inte den live på lördag. LOPPEN 13 Nov
lila bojke...mer på svenska bro!!
noname - "Runt solen" ute snart!
Så jävla fet, Chuck var fetare på svenska än engelska, gillar som fan. Både Emblem och Pap är tunga som fan också, grym låt....malmö.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Producent
2010-11-30 00:01
upp, kom igen whoa
i make music
Producent
2010-11-30 22:40
missa inte detta, its good shit
i make music
Fortsätt ladda ner Stress låten e första singeln från mitt mixtape som släpps inom en snar framtid som kommer innehålla låtar med jävligt feta gäster på så se upp.
Producent
2011-01-02 22:40
ladda ner gott folk!! this is some heavy shit /Sero
i make music
Riktigt dåligt, skåningar borde inte få rappa! Era röster låter böjda som bananer.. /SannumJ
hahahahaha jaja så de säger du Ingen mer som har missat detta. Kom till Loppen Cristiania den 5 feb och se Pap och Emblem live.
Producent
2011-01-16 13:13
check this out, folk missar nåt grymt!
i make music
Fett!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Producent
2011-05-20 23:28
upp med denna
i make music