[Video] Rico Won - Lite som en Jätte (med Pst/Q)
Rico won på svenska är det tyngsta!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Pst >
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Pst/q överdop som alltid. Kul att han ser ut som Povel Rammel med anorexi.
//Crooked//
Pst/q shiet alltså. grymt
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
pst/q dödar....haha helt sjukt skönt delivery och text :-p
Fyfan vad gött att se! Båda lägger det fett. Göteborg!
Producent
2010-11-17 01:17
fyfan, har aldrig hört pst/q så här vass. fy helvete vilken vers! Rico är snuskigt jävla bra han med, man pst.. daaamn
Kan vara fetaste versen jag hört från PST/Q, Grymt rakt igenom!
www.slackerz.se
Skön låt, Pst var vass no doubt! Kul som fan att höra honom igen ju. Videon var skön också, kliver in i affären och ba plockar på sig massa kläder :D Grymt!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Shelta Sneakers for the win! Pst gör fan kaoooooos av allt!
Pst gör fan kaoooooos av allt! Snälla, släpp uttrycket :'( Jag bryter ihop.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Vokalerna är för lågt mixade, höj skiten!!! Annars bra,,,
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Snälla, släpp uttrycket :'( Jag bryter ihop. Visst blir man trött! Det värsta är att detta kommer hålla på lääänge till
Man hör ju fan fortfarande "vem var det som kasta?!"
Till topic:
Videon var fet , låten var över fet!
tror ingen blev förvånad =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Rico är inte kass på svenska, tvärtom. Men jag kan bara inte vänja vid han på svenska. Han är kung på engelska och det är så jag vill ha honom! :)
At the gates of Eternity...
Haha det var ganska mycket ironi i mitt kaos-inlägg faktiskt. Även om jag i grund och botten gillar det lite, det är ju ett bra uttryck. Sen att det var en Laserturk som myntade det verkar vara det stora problemet för folk.
Du har använt uttrycket i fler trådar också.
Sen att det var en Laserturk som myntade det verkar vara det stora problemet för folk. Nu hänger jag inte med....
Producent
2010-11-18 15:55
fbws, varför lyckas du alltid kladda ner trådar med enbart tjafs?
fantastisk pst vers
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Fet!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Konstigt - Säger snubben som är expert på att vara whoa's mest annoying. Enbart tjafs, har redan skrivit vad jag tycker om låten. Stick för fan.
Alltså, PST/Qs vers är ju bra, och han är verkligen bra på att skriva texter, men fy helvete vad jag är trött på detta temat. Vet inte vad jag ska kalla det, men narcissism, hybris och överlägsenhet beskriver väl det hela ganska bra. Bör väl tas med en nypa salt, men känns som just detta tema verkar vara extremt befäst i speciellt "göteborgsk hiphop". Man har hört det många gånger förr och svenskar, eller göteborgare, är knappast nya med det. Var bra förut, men nu har man tröttnat på det. För varje låt med temat kan ju såklart mer eller mindre klockrena rader dyka upp, för det verkar som folk är jävligt bra på att överdrivet och kanske mer eller mindre oseriöst rappa om hur bra dem är, men skulle fan vilja se något omvänt. Det vore riktigt jävla intressant.
Alltså, jag sket på mig när jag hörde PSTs vers. HELVETE va fett!!!! tycker dock Rico förstör låten. ROBZEBOB: Du menar inte skrytrapp som är ganska allmänt känt?
Redaktionschef
2010-11-20 12:55
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Någon som är sugen på att posta PST's vers? Den är vråltung. "nu för tiden är min empati på fallrepet / sicken jävla tur då att desamma gäller samvetet" Kan älska det.
OMG! Jäääävlar vad Petter regerar hela jävla skiten. Verkligen helt jävla underbar att höra. Rico Won lade det ganska tråkigt om ni frågar mig. Videon var trist.