I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Whoa Netplay] Rebell - Tankar under tiden

Svensk Hiphop - Audio & Video

   
Redaktionschef

2010-12-18 14:46

[Whoa Netplay] Rebell - Tankar under tiden



Från Whoa-bloggen:

Rebell är en rappare från Göteborg som släppt en del lösa spår här och där genom åren och jobbat med vänner och artister som, Öris, Marke, Maki, Vigge, Elem, Sebonio, Aggro & Jojje. I somras släppte Rebell två låtar via Dubcnn, där en av dem, Upp härifrån, är med på mixtapet. Kanske ni kommer ihåg Rebell från Öris skiva Slugeri kapitel 1 som släpptes 2008.

Tackar alla er som hjälpt mig på vägen hit, ni har varit den största inspirationen, Chato, Dust, Sebonio, alla mina vänner från Göteborg till Malmö och jorden runt. Tankar under tiden blir det första släppet jag gör. Mixtapet sammanfattar de senaste åren i mitt liv och varje spår beskriver olika tankar jag haft under den perioden. Hoppas ni gillar musiken och känner samma känsla som jag gjorde när jag skrev det ni lyssnar på. Detta är min terapi som jag låter er ta del av. Enjoy!

FÖR LÅTLISTA OCH NEDLADDNING, GÅ IN PÅ WHOA-BLOGGEN HÄR

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!