FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Ok... Vet inte riktigt vad jag ska tycka om att du lägger upp den bara så där. Visst, den är gratis men du kan väl åtminstone fråga om tillstånd innan du lägger upp den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Funkenteller: Folk samlar hiphop-poäng genom att göra sådär. Vi blev också bitch-movade på samma sätt för ett tag sedan. Det är internet liksom.
Hursom, jag tankar låten från
dubcnn.se som sig bör.
Redline!
Officiellt så är det
http://Discobelle.net som "läckte" den men så länge det är rätt nedladdningsläng är det ok antar jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg nu att det fanns en Speedyshare-länk också, men det är väl ändå internetvett att länka till sidan man hittade den på.
Tungt som vanligt. Grym överraskning med Chapee N Chess också. Är det Mackish Price som proddat eller?
Tack! Det är jag som producerat den.
Haha, vad fan. Här försöker man göra rätt. Trodde det var Dubcnn som släppte den. Knas :P
Redline!
Det verkar som att det är fler som "släppte" den. Bra att den sprids, d e inte som att jag förlorar pengar. Men det känns fortfarande lite ovärdigt med en whoa-tråd med bara en länk.
Redaktionschef
2011-01-11 19:16
Men det känns fortfarande lite ovärdigt med en whoa-tråd med bara en länk. Självklart ska man länka till den sida som har släppt låten. Jävligt disrespectful annars, men som sagt, tyvärr fattar inte alla det. Jag ändrar så det blir rätt länk där uppe.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Skivsamlare
2011-01-11 19:28
Funkenteller Singeln har skickats ut i ett pressutskick med uppmaning om att man ska lägga upp låten för nerladdning på sin blog/sajt så det är inte konstigt att den ploppar upp runt om på internets idag.
Yes! In Concert — For the love of music
Redaktionschef
2011-01-11 19:58
Ah, såg det nu också. Det förklarar ju en del.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Lite besserwisservarning nu kanske men sen när blev Whoa essge's blog/sajt? För min del spelar det inte särskilt stor roll, men hade det varit så att en viss sajt hade fått exklusivt tillstånd att släppa den hade dom förmodligen inte tyckt att det varit så kul. Om jag ska va ärlig hade jag inte ens läst utskicket och har varit väldigt upptagen/stressad så jag lämnade ansvaret åt annat håll. Jag ska se till att det inte blir några fler onödiga missförstånd i framtiden. My bad! Huvudsaken är ändå att låten finns ute. Increase the peace!
jag såg att låten fanns lite här och var så jag antog att det inte var exclusive shit. tog länken från TSL (thesoullounge.se) och länkade här bara, var glad att låten sprids!
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Klart att jag är glad att den sprids! Vet inte om du bara läste det jag skrev först eller om du läste resten. Tycker det framgår att det blev ett missförstånd. Två heltidsjobb (ett som betalar hyran och musiken), en dotter på 5 månader och ett förhållande att ta hand om tär på en både fysiskt och psykiskt och igår var hjärnkapaciteten uppenbarligen inte på 100%. Men nu har jag ursäktat mig färdigt. Jag skulle också uppskatta ett "Big up!", "Grym låt!", "Tack för maten!". Några varma ord säger mer än tusen länkar. Må bra!
Som några nämnde så skickades låten ut i ett pressutskick igår.
Så här stod det där:
Lårparti" är nya singeln från Stockholmssyndromet och tagen från "Underhundar EP" som släpps 28 Januari. "Lårparti" är proddad av Skizz a/k/a Sir Sampalot och beatet är designat att orsaka lika mycket nackskador som textens "huvudperson". Starvin Mar och Skizz levererar verser med samma störda humor som vanligt och gästerna Chapee & Chess är inte sämre när de sluter upp bakom micken. Ladda ner mp3 i 320 här: http://www.sendspace.com/file/ygxiu7 Bilder finns att hämta här: http://www.sendspace.com/file/mdi9fu Lägg gärna upp låten för nedladdning på din blogg eller sajt och glöm inte att RÖSTA LÅRPARTI! Whoa.nu uppger alltid originalkällan i sann pressetik om det finns möjlighet.
Fet låt by the way. Ruggigt beat!
Ps. Jag röstar också lårparti!
Producent
2011-01-12 14:10
Aldrig blivit besviken på Syndromet och blev det inte nu heller.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
2011 tillhör Stockholmssyndromet!
Jävligt fet låt! fortsätt med den skiiiten
Syndromet invaderar scenen!
all 'bout the bluntrap
Finska mammor regerar hiphopsverige
http://duckdown82.tumblr.com/
Skizz beats tillhör lätt top 5 i sverige.. sinnessjukt fet! Tung låt förövrigt gubbar
rapperted.se
TUUUUUUUUUUUUUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BÄSTA SKITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FETT TUNG BEAT FRATELLO!!! SEN DAG 1!!!! INGET ÄR ANNORLUNDA!!! fett stolt över syndromet!!!! kärlek!!!!!!!!!!!!!! ps. Kommer det någon remix med dogge o aki o näääk o grabbarna? =p
www.onelifepublishing.com/onree http://www.sthlmssyndromet.se/
Fuck Dogge!
all 'bout the bluntrap
Tack för alla uppmuntrande kommentarer!
TUUUUUUUUUUUUUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BÄSTA SKITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FETT TUNG BEAT FRATELLO!!! SEN DAG 1!!!! INGET ÄR ANNORLUNDA!!! fett stolt över syndromet!!!! kärlek!!!!!!!!!!!!!! ps. Kommer det någon remix med dogge o aki o näääk o grabbarna? =p Tack och tack detsamma!
Det du röker: I want it!
Fuck Dogge! ??? Jag är glad att du diggar vår skit men utan Dogge skulle Syndromet förmodligen inte ens existera. Respect your elders!
Tycker om alla Latin Kings-skivor, en utav fao rapgrupper som faor mig att dra pao laepparna. Hoerde en laut med Dogge haerom maonaden med Critical tror jag daer han bara laet.. ja, konstig. Tror inte han passar i rapsammanhang, rapmaessigt, 2011 bara. Inget ont menat. (Ursaekta prickavsaknaden/Lorentz-fast-skrift, befinner mig utomlands.)
all 'bout the bluntrap
Du skriver som en albatraouss! :D hahaha Jag hajar din poäng men att säga fuck dogge var ändå lite att ta i tycker jag. Tror d va ett skämt från Reezys sida, han är med på Lårparti del 2.
Hahaha! Bara kaerlek fraun min sida.
all 'bout the bluntrap
Lika fett som jag hade hoppats på, går på repeat ! Ska bli bli roligt att lyssna ut ep:n när det beger sig!
vi behöver en svulstig injektion kulturbidrag i sverige så syndromet och andra artister som gör grejer av universal kvalitet kan fokusera på det dom gör bäst en streetvideo med dom lokala lårpartierna representerade hade varit godis
chase the clouds away
1a snubben diggades inte alls, andra va okey men störigt med finnesvenska, 3e o 4e snubben va bra men fan vad 3e snubben låter som Ken.... låten i helhet gillas inte. Låter som att nerrökta Zombies försöker göra lady låt
Intresserad av att spela in. Hör av dig...... TBB The Big Bang
:) Finnesvenska? Den har jag aldrig hört förut. Är du säker på att du lyssnade på rätt låt?
Tycker inte Chapee låter som Ken för fem öre, däremot kan man höra att han är från samma era tycker jag.
Låter som att nerrökta Zombies försöker göra lady låt Bra videokoncept! :D
Riktigt fett! Som vanligt!
Forumssignatur...<br>
Jag har lyssnat igenom hela ettfyranånstans albumet and I respect the fact that you have manifested your own sound. It's creative! It's unique! Jag tycker dock att din partner (den som kickar först i denna låten) borde bearbeta sin wordplay lite mer. Dina beats are reaching a stage of perfection. Se till att alla du sammarbetar med hänger med i din utveckling. Besides that, Im fucking loving it! Keep going!
jag tror jag talar för alla när jag säger. När kommer videon?
jag tror jag talar för alla när jag säger. När kommer videon? Det var tänkt att vi skulle filma videon i förrgår men det sket sig med lokalen. Om det är någon som kan hooka klubblokal gratis eller så nära gratis som möjligt, hojta!
om ett bussgarage kan tolkas som en klubblokal så kan jag erbjuda det. fett grymt att det är en video i planerna oavsett!