I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Almost Good - Oavsett Vad, smakprov från kommande tapet

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-05-27 15:17

[Audio] Almost Good - Oavsett Vad, smakprov från kommande tapet

wharrup folket?

här kommer Oavsett Vad, ett spår taget från Almost Good - Det Tappade Arkivet som kommer släppas right here på Whoa om circa två veckor, dvs den 13de juni, jag uppmanar alla er att spana in det och samtidigt att komma till O-Zone på Mejeriet imorgon 16:00 och spana deras season finale där ett helt gäng feta battles kommer äga rum, i synnerhet Acke/Nicko Mack vs O-Hund/Mr Cool.

Oavsett Vad

there you go, stay fresh!

Mack out!

"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2011-05-27 16:36
Almostgoood whats up! Fett som vanligt, ser framemot tapet!

2011-05-27 19:26

Här har ni en session också! ;)

2011-05-28 19:25
Jadå, helt klart chill. Nicko hade en del bra grejer, såväl som Kid Colt, effekterna som Helno hade i sin vers kunde dock ha skippats i mitt tycke (och vad är det för omslag ni gjort egentligen?). Tror i övrigt att tapet blir bra, saknar dock Traumatic.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-28 19:27
Förresten; jag gillade beatet också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-05-28 23:29
låten föll mig inte i smaken direkt sådär jätte mycket. rappen är nice som alltid, men kan inte sätta fingret riktigt på vad det är. still, big ups though
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Rappare

2011-05-29 11:09
Vilka ingår i ert pojkband?
och är samtliga med på alla låtar?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Producent

2011-05-29 13:25
jag ångra mig, tror jag va lite trött igår. låten är tvärfet
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2011-05-29 15:25
Vårt POJKBAND består av: Storhets, Dubblaa, Kid Colt, Helno & Nicko Mack

Alla är inte med på alla spår, blir en blandning men på denna låt är alla med.
Ordning på den här låten: Storhets, Dubblaa(hook), Nicko Mack, Kid Colt, Helno