I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Helno & Storhets (Almost Good) @ KE INK

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-08-23 17:35

[Video] Helno & Storhets (Almost Good) @ KE INK

Helno & Storhets från Almost Good spottar varsin vers från sitt kommande Instrumental-tape i tatueringsstudion Kings Entertainment som AMG-klicken har startat upp ett samarbete med.

Helno har ni säkert hört döda skit på engelska i flera år men för Storhets är detta helt färskt, men mer sånt kommer ni få höra! Lets go!

Spana in Almost Good gruppen på facebook och supporta om ni feelar!

http://www.facebook.com/AlmostGoodmusic

2011-08-24 16:12
up in this!

Producent

2011-08-24 17:00
låter tight yo
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2011-08-24 20:33
storhets överraskade som fan på engelska!!

2011-08-25 11:32
håller med critical som fan där.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2011-08-25 23:20
Vart är mördaren som du var förut? Du är tajt som fan Storhets men jag saknar fan din attityd. Det senaste jag har hört med dig har vart riktigt bra men din sjuka i dont give a fuck attityd som du visade upp förut finns inte kvar. Kul att höra nya saker med dig men come on! Ta fram djuret igen!
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2011-08-26 19:52
förstår vad du menar mannen men jag vet inte...har tonat ner det lite bara, trivs bättre med det ;) du kommer få höra mördar-attityden över vissa grejer, det kan jag lova hehe

2011-08-26 21:09
Låter bra;) kör din grej! Holla gärna i min gb när du droppar något nytt
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.