I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Tay Tay, Mandalaten. Pierre Berg - Du och jag

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-10-11 01:56

[Video] Tay Tay, Mandalaten. Pierre Berg - Du och jag

Ladda ner skivan på www.johnik.com/lagerelden

Indianen

2011-10-11 02:06
först! ska checka nu med! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-10-11 02:42
Seriöst? Kör folk fortfarande med "först" ? Speciellt när man e 22 år gammal ? :S
Aja, nu till tråden.. Den här e asfet !! Haha bästa refrängen någonsin
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-10-11 03:17
haha wow, att någon tog det där seriöst ? måste förbättra mina ironi-skills över internet I guess :(

till låten som jag sedan glömde att kommentera, videon är riktigt snygg, inte för mkt och inte för lite, den är sådär lagom liksom. och sen låten är nog favoriten från albumet. kommer ihåg min reaktion när min kompis ivrigt spela upp den för mig första gången. haha när refrängen väl sattes igång så kom ett leende, inte bara för att de va en tvärfet refräng, utan för hela soundet o känslan på låten tog mig tillbaka lite till RIFA madness skivan.

Fet låt och fet video.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-10-11 03:21
haha wow, att någon ens fortfarande orkar skriva det ? Att enbart skriva "först! ska checka nu med! :D" luktar förövrigt inte ironi någonstans =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-10-11 20:47
Upp för denna video!

Tycker ni borde slå ihop era huvuden och avsluta året med ett Dimhöljet vol.2 dubbel skiva!

Sällan man får en sån "kontakt" med musik som jag fått med Dimhöljet, hoppas verkligen att det ni skrapat ihop är här för att stanna för det ni lyckats få fram är verkligen nått som behövs i svensk hip hop!

All kärlek till er grabbar och videon gör låten rättvisa! Överfett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-10-12 10:56
Fetaste låten är detta !!

Videon är snygg big up Patrik vincent från Puzzle productions som gjort videon !

Jeffi, jag tycker också dimhöljet vol.2 bör släppas innan årsskiftet
www.twitter.com/kurtcodein holllaaa

2011-10-12 13:34
Gött!

Kurt Codein, skådis i Wallander framöver? : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-10-12 23:06
riktigt jävla fett reff..biiiig up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2011-10-13 12:40
Vad äckligt feta verser, hooken var grym också. Ska ta mig en titt på skivan också. Videon gillade jag med.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-10-13 12:49
damn va fet låt går rakt in i hjärtat
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
Producent

2011-10-13 21:24
Riktigt fett! Taytay vers är så förbannat fet!

Rappare

2011-10-14 13:06
rätt fätt
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2011-10-16 13:24
Tack så mycket alla!