I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Whoa Netplay] Jimmy Pistol – Pistoler & Rosor EP

Svensk Hiphop - Audio & Video

Moderator

2012-01-16 00:35
Är skitfet. Blir bättre och bättre ju mer man låter den snurra. Lyssnat sönder introt, fan vad sjuk den är.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator

2012-01-17 22:59
Får lägga ett inlägg till och säga att Kom hem är så äckligt jävla fet. Lätt mitt favoritsläpp såhär långt på året, blir bara sjukare ju mer man lyssnar.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Rappare

2012-01-22 16:16
Jag gillar detta, men blev faktiskt lite besviken mest på grund av att alla prisat EPn till skyarna. Förväntade mig nog lite mer på grund av detta.

Bästa spåret var enligt mig helt klart Kom hem, fick faktiskt lite gåshud där.

2012-01-23 19:44
Det här är BRA. Högt replayvalue även om det kanske inte är en skiva jag kommer nöta sönder.

Toastare

2012-02-01 09:42
Först och främst, tack så in i helvete för en sinnessjuk respons och fet high-five till alla som tagit sig tiden att sprida vidare. Nu ligger hela EPn uppe på min youtube-kanal och den kommer förhoppningsvis på Spotify också om jag bara får tummarna ur röven.

www.twitter.com/jimmypistol232
Rappare

2012-02-02 17:03
fan jag tycker din skånska är liiite för jobbig för att lyssna mycket på tyvärr. Annars är själva skivan rätt bra gjord!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2012-02-02 21:58
Vilken jävla chef du är! Riktigt fett och killer omslag!

2012-02-03 13:16
Fy satan jag får rysningar av välbehag när jag hör "Jag hatar dig" samt "Knulla mig". Så fabulösa beats helt enkelt! Ska lyssna bättre ikväll. Bra jobbat Jimmy Pistol. Fortsätt såhär!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Toastare

2013-01-27 21:04
Det tog ett år lite drygt men nu finns den på Spotify fanimig.

www.twitter.com/jimmypistol232