I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Video] Adam Kanyama - Du Vet Vad Det Kallas

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-01-14 23:59

[Video] Adam Kanyama - Du Vet Vad Det Kallas

fet!!! e den ny??

(Inlägget ändrat av Gogaku 2012-01-15 01:14:36)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2012-01-15 12:13
Förstår inte vad folk tycker är bra med honom?
Poet

2012-01-15 15:32
Förstår inte vad folk tycker är bra med honom?

frisyren
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
Groupie

2012-01-15 16:35
Han ska alltid jabba mot vita, förstår inte grejen med det

2012-01-15 16:50
Haha hallå, kamma er han är svintung. Han har alla egenskaper en bra mc har. Speciellt för sin ålder. Han "jabbar mot vita" för att vita snubbar är töntiga, fattar inte, är ignoranta och inte ser rasism för vad den är. Men det är min åsikt, hade Adam Kanyama sagt det hade jag gett han ett stadigt handslag för att han står upp och säger som det är. And I'M white!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-15 17:31
såg den på vimeo för någon månad sen, så den klassas väl som ny... wooord på gggg_hatt

Groupie

2012-01-15 19:49
Det är ju en ganska stor skillnad på att dissa rassar/nazister och att dissa "vita".

Skivsamlare

2012-01-15 21:01
Svinfet track. Beatet dödar. 90s shit. Hoppas verkligen han fortsätter på den här banan.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2012-01-15 21:12
Hade du haft någon insikt i hur black people blivit systematiskt förtryckta genom århundraden hade du kanske märkt att det pågår fortfarande. Eller hade du lyssnat på hiphop tillräckligt passionerat hade du snappat upp vad the black power movement snackar om och då hade du inte behövt ifrågasätta varför han "jabbar mot vita". Jag ser inte det provocerande i det, jag tar inte åt mig, jag snarare vet vad han snackar om. Samma white dudes går på mina nerver också, men jag gissar att jag klarar mig bättre. Cause im white!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-15 21:24
"black people-the black power movement-white dudes-Cause im white!"
Svenne snälla..
Boyz n the wood
Producent

2012-01-15 21:49
Jävligt fet! Bättre än den där låten/videon han släppte tycker jag.
 https://soundcloud.com/jakkthemixer
Rappare

2012-01-15 22:21
Beatet är svintungt ja, men han måste lära sig skriva texter

2012-01-15 22:25
Bara jag som hörde den på vimeo cirka 4 månader sen? Vad gör denna här nu? I övrigt tycker jag att Adam är sjukt överskattad. Alldeles riktigt att han säkert kommer bli bra om några år men jag kommer iallafall aldrig respektera hans musik tills dess att han slutar ha samma jävla infantila skrivteknik som en mindre begåvad tolvåring.

2012-01-15 22:28
easymode skrev:
Bara jag som hörde den på vimeo cirka 4 månader sen? Vad gör denna här nu? I övrigt tycker jag att Adam är sjukt överskattad. Alldeles riktigt att han säkert kommer bli bra om några år men jag kommer iallafall aldrig respektera hans musik tills dess att han slutar ha samma jävla infantila skrivteknik som en mindre begåvad tolvåring.

2012-01-15 22:42
Arttack

Blow me slowly
Skivsamlare

2012-01-15 23:21
Det förvånar mig inte att det är samma folk som hyllar Rimrunkeri-rapp, Ansiktet, Maskinen, OMGWTF-Gang osv som klankar ner på detta.

Just saying.

2012-01-15 23:49
Svintungt! Han dissar vita bla bla, jag förstår inte det. Eeh va? Trodde den kommentaren var grovt ironiskt menad först men insåg sen att så ej var fallet. Lite som Fox News vs. Common historian. Men nu blev jag off topic, respekt till Adam för att han gör sin grej och i mitt tycke gör han det fantastiskt bra!

2012-01-16 00:04
easymode > infantil skrivteknik, grabben vad bubblar du om?

2012-01-16 02:19
Alla diggar han för hans ålder känner jag, men vafan han är i samma ålder som mig, Jungsub, Gustav Fasa & Skrytmåns och enligt mig är han inte bättre än nån av oss. Sen att han spelar in i Redline o får asfeta beats osv. ökar väl inte hans skills?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Rappare

2012-01-16 12:53
Asså...Ta det där svarta mannen-förtrycksnacket till Staterna istället.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2012-01-16 13:11

Skivsamlare

2012-01-16 14:30
Alla diggar han för hans ålder känner jag, men vafan han är i samma ålder som mig, Jungsub, Gustav Fasa & Skrytmåns och enligt mig är han inte bättre än nån av oss. Sen att han spelar in i Redline o får asfeta beats osv. ökar väl inte hans skills?

Vill inte vara taskig, men skojar du eller???? Lyssnade på tre låtar på din soundcloud, och varenda en låter som "ännu en audioforumsrappare". Adam är hästlängder bättre, och du har mycket att lära..

Och att skriva sådär är bara muppigt, får dig bara låta avundsjuk.

2012-01-16 16:21
iaf någon som ser bekväm ut i det han gör och inte måste gömma sig bakom lustig ironi-rap som en stressig pajas

2012-01-16 17:42
hur gammal är Sick Art?

2012-01-16 19:40
Han har skills inget snack om det! Men alltför ung för att snacka om saker han inte vet ett smack om, kan inte ta hans ord seriöst. Men han kanske var en gammal Black Panther i sitt tidiga liv. Verkar ju vara sjukt självsäker för sin ålder... det man sysslade i hans ålder var ju kollade på porr på sketet modem och målade väggar!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Rappare

2012-01-17 23:30

hahahahahahahahh trollar du eller?!?
Jag hoppas det iaf..

OT; Diggar hans stil som fan.
fosho

2012-01-18 10:53
Jag förstår inte hur man kan hata det här...

Rappare

2012-01-18 12:10
Asså...Ta det där svarta mannen-förtrycksnacket till Staterna istället.

Ja, för svarta är endast förtryckta i USA, eller?...........
www.twitter.com/addthissss

www.addthismusic.com
Rappare

2012-01-18 14:55
Addey P23
EEEEXAKT!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2012-01-18 16:10
Han har alla egenskaper en bra mc har
.. och med tanken på åldern. fast i dagens läge är det inte svårt att bli rappare, när det finns så jävla mycket inspiration att hämta ifrån. men jag tycker absolut han är tung.

Och beatet!! 90s fan. skönt att det lever.
Rappat skitlänge.
Producent

2012-01-18 20:23
Asfet! Älskar den här låten! Men den är inte ny den släpptes nån gång i höstas.
O.P. på beatet!

2012-01-19 17:14
Alltid kul med hipsternoggers
??? ???
Skivsamlare

2012-01-20 00:26

ännu bättre live!
1:50
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.
Groupie

2012-01-20 12:34
3:03 - "Min swag är oförglömlig"

Är inte han killen som säger Fuck Swag? Har han ändrat sig helt plötsligt

Producent

2012-01-20 17:44
älskar att MS skapar tråden sen låten (MakavellianSoldiers) som sedan låtsas inte veta om låten är ny eller inte. blir så snuskigt när sånt här händer.

låten var inte dålig, texten var skitkeff beatet var bra. bättre lycka nästa gång.