I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Timbuktu - Fallskärm

Svensk Hiphop - Audio & Video

Redaktionschef

2012-03-10 03:41

[Video] Timbuktu - Fallskärm

Från Whoa-bloggen:

Två av våra mest respekterade veteraner släppte var sin video det föregående dygnet. Två låtar som långt ifrån påminner om varandra och därmed skriver under på hur pass brett soundet är på den svenska hiphopscenen.

Timbuktu ger oss sin video till den redan populära singeln Fallskärm. En poppig, medryckande historia med tydlig prägel av producerande Oskar Linnros.

Ken Ring, här med norske radarpartnern Tommy Tee, bjuder på en mörk låt med tillhörande rörliga bilder, från det kommande albumet 2 legender utan penger igjen.

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Producent

2012-03-10 18:16
haha herregud :(
Admin

2012-03-10 18:23
En tagning? Snyggt!

2012-03-10 18:23
Ken > Timbuk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-10 18:38
rätt bra, kunde ha skippat de bajsnödiga dansarna dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2012-03-10 22:10
Cool, jag gillar att Timbuk dansar. Är det bara jag som stör mig på att ungen inte är i närheten på att trumma i takt?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent

2012-03-11 02:19
Skön låt.
One Day.
Poet

2012-03-11 09:30
Timbuktu ger oss sin video till den redan populära singeln Fallskärm. En poppig, medryckande historia med tydlig prägel av producerande Oskar Linnros.

Lite FÖR tydlig prägel, i mitt tycke.

Antar för övrigt att jag är ganska ensam om detta, men jag kan verkligen inte låta bli att tänka på Sedlighetsroteln när jag ser dess forna ensamble vara så seriösa nuförtiden. Fan, in med en banan i avgasröret på en piketbuss nu Timbuk!
Läs min nya bok Tyst I Klassen! som jag släppte i år. Är du inte läskunnig kan du åtminstone se mig hos Malou i Efter Tio i TV4 varje vardag och höra mig prata gott om den, inte för att jag minns vad den handlade om, skrev den på fyllan trots allt.
Poet

2012-03-11 09:38
Måste även slinka in med att jag tycker att verserna låter som att dom distar stup i kvarten, början av andra versen låter förvånansvärt och fruktansvärt orent.
Läs min nya bok Tyst I Klassen! som jag släppte i år. Är du inte läskunnig kan du åtminstone se mig hos Malou i Efter Tio i TV4 varje vardag och höra mig prata gott om den, inte för att jag minns vad den handlade om, skrev den på fyllan trots allt.