I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] J-Son feat. Salem Al Fakir - Remedy
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
Borttagen
2012-03-26 18:14
[Video] J-Son feat. Salem Al Fakir - Remedy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dundermannen P31
2012-03-26 20:55
så konstig låt. riddarhiphop. är det bara jag eller är j-son jävligt vindögd?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Oracle P43
Redaktionschef
2012-03-26 21:33
Det är därför han har glasögon eller solglasögon i många videor. Men låt oss fokusera på musiken istället. Skelögdheten har
avhandlats tidigare
och känns inte så relevant (även om det så klart kan påverka någons upplevelse av videon).
Personligen gillar jag låten. Samtidigt lämnar den ett lite platt intryck, som tyvärr mycket av hans musik gjort senaste 2-3 åren. Känns nästan för välproducerat/utstuderat på nåt sätt. Saknar ett eget uttryck. Men visst är det bra.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Gogaku P40
2012-03-26 22:51
Håller verkligen med Oracle, hela låten känns alldeles för överproducerad och tråkig, även fast den på nåt sätt är bra. Känns också som att han försöker låta som varje Amerikansk artist som redan finns på marknaden (Han låter som en kombo av Drake, Lupe Fiasco, BoB, etc. och inte som något originellt alls).
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Borttagen
2012-03-27 01:11
Brukar ha svårt för honom normalt, men här gör Salem ett riktigt bra jobb med refrängen tycker jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Evolution P42
Admin
2012-03-27 11:58
Gillar den. Rätt avslappnad och samarbetet funkar bra. Känns också lite som en radiolåt som jag föredrar framför det mesta annat som spelas på radio när man går in i en affär eller liknande.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Grizzly P38
2012-03-27 14:53
Utan Salems refräng, nej tack. Med den, tack gärna. J-Son är en till i raden av rappare (som t.ex. Lazee) som lyckas vara otroligt talangfull och en skitgrym rappare men samtidigt totalt intetsägande och mördande tråkig.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
brb2009 P48
2012-03-28 01:36
Helt identitetslöst, detta berör eller skapar samma minnesvärda bilder som (insert valfritt pojkband här), det är snyggt producerat, J-Son behärskar ett beat, och Salem är duktig på att sjunga, men det finns ingenting av dom två artisterna i slutprodukten.
Tillbaka till forumet