I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] DaCosta - Skaka huset

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-05-03 21:09

[Video] DaCosta - Skaka huset

Saxat från Whoa-bloggen:

Rapparen DaCosta, som tidigare även varit professionell hockeyspelare i både Sverige och USA, har varit väldigt musikaliskt aktiv under året, och har redan släppt två musikvideor tidigare i år, och nu kommer den tredje låten. Låten heter Skaka Huset och är en house-doftande låt med dubstepinfluenser. Låten är producerad av Seb1, och släpps i samarbete med klädmärket Galagowear från Södertälje.

Låtarna kommer att finnas med på hans kommande debut-EP som enligt sin hemsida kommer någon gång under Maj månad.

Klicka här för att komma till inlägget!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-05-03 21:34
Han va ju asgrym! skön låt.
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Redaktionschef

2012-05-03 23:15
DaCosta har enorm potential tycker jag, men har väl blandat och gett lite så här långt. Denna var en höjdare dock!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2012-05-04 09:48
vilken trevlig överraskning det här var, jag förväntade mig nåt helt annat efter hans tidigare video släpp, men det här var sjukt kul att titta och lyssna på.

Big Up COSTA!
ich lebe fur hiphop

2012-05-08 16:37
Banger!!