I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Spakurs homage till brb

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-11-28 19:12

[Audio] Spakurs homage till brb

Mannen va en legend.

Ridå
Producent

2012-11-28 19:21

2012-11-28 19:34
tack!

haha ja det var ett så jävla snopet avslut. kände mig manad å göra nåt av det.
Ridå

2012-11-28 19:44
hahahahahahahahhahah
Skivsamlare

2012-11-28 19:48
Vadå, är brb borta?! Rolig låt f.ö. haha!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2012-11-28 20:29
Ja, känns lite tråkigt att den mest kompromisslösa hataren inte är med oss längre... Har du rollen som brb genom hela låten Spakur, va nått parti jag inte hängde med på...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-28 21:10
nej, jag är jag. jag identifierar mig med honom bara. skrev snabbt så det blev lite slabbigt.
Ridå

2012-11-28 22:07
ok, alltid kul att höra från spakur, vi får väl hoppas att brb gör en comeback
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-29 06:17
Detta är riktigt LOL. Damir var nästan på väg att göra en Jay & Silent Bob på honom hahaha
Skivsamlare

2012-11-29 11:55
Metastrof, lol! är den äkta?!

var kan man läsa mer om att han "lämnat oss"? haha
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2012-11-29 11:56
INOK P23

Crome vs taytay tråden... De mest intressanta inläggen, början på slutet är tyvärr raderade

2012-11-29 12:35
va tvungen å gå in själv å titta i trådar om crome när nyheten nådde mig. satt å letade i gamla trådar när jag gjorde videon också, fanns helt klart många gulklimpar.
Ridå

2012-11-29 20:18
vänta.. varför är mitt inlägg borta?? det var ju antagligen ett skämt..

Metastrof, lol! är den äkta?!

vet faktiskt inte
Moderator

2012-11-29 21:32
Metastrof skrev:
vänta.. varför är mitt inlägg borta?? det var ju antagligen ett skämt..

Videon var resultatet av någon sorts hot och är därför inte ok att posta.

Crome Att du hotar användare till den grad att de inte vågar stanna kvar på sidan är ganska allvarligt och därför kommer jag fortsätta ta bort videon så fort jag ser att den postas. Det andra tänker jag inte kommentera i den här tråden.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2012-11-29 22:18
Nej exakt det andra vill jag jätte gärna att du kommenterar personligen när du ser mig.

2012-11-29 22:27
tror brb va 50/50 seriös med va han skrev, men klart man ska kunna stå för va min skriver irl även om det är trollning, gick in å kollade extra i taytråden å såg att han vart rätt hård mot dig tidigare också.

jag tyckte brb va kul, men kände aldrig att han hade nåt personligt mot mig, snarare svensk battlerap i stort. menmen, tycker det är synd att han la ner, men det va väl inte lönt när han inte kände att han nånstans kunde stå för det i slutändan.
Ridå
Moderator

2012-11-29 22:28
Jag skulle också ha svårt att stå för det om Crome bjöd mig på "chai latte".
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2012-11-29 22:39
hahaha har inte hört uttrycket men det låter obehagligt.

va jag fattade det som hade dom inte setts ansikte mot ansikte men det kanske stod på menyn. tycker brb har rätt att skriva va han tycker, men samtidigt att man får lite skylla sig själv om man tar i från tårna med att nån är en wuiss. inte att man på riktigt ska få stryk för det såklart. nu vet jag ju inte så mycket detaljer över va som hände.

hoppas det inte blir lamt här nu bara, brb va inte den konstruktivaste alla gånger men han fick igång diskussioner iallafall.
Ridå
Moderator

2012-11-30 00:28
KurtLarsson skrev:
Nej exakt det andra vill jag jätte gärna att du kommenterar personligen när du ser mig.

Det tvivlar jag på kommer hända men du är välkommen att skicka mig ett pm om du vill diskutera saken vidare. Den här tråden handlar om spakurs låt så vi borde hålla oss till det.

2012-11-30 10:15
Brb2009 borde vinna back to back årets troll 2011 och 2012

2012-11-30 18:12
sjukt töntigt av crome att tvinga ut snubben. och sen att han tycker han själv e så grym pga av det oxå. haha

2012-12-02 03:46
Haha, jag har aldrig tänkt mycket om crome men seriöst han har nått en ny nivå. Hans video var nog bland det töntigaste jag sett. Sitter i tank-top och dricker proteindryck och flashar armarna.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2012-12-02 12:19
Jag är nyfiken på hur det hela gick till, kan du inte berätta det Chrome? Annars tänker jag bli en ny Brb och prata skit om dig i alla trådar tills du är tvungen att bjuda mig på Chai Latte också.
http://soundcloud.com/80scrackpolo