I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Petter ft. Lilla Namo - King

Svensk Hiphop - Audio & Video

Redaktionschef

2013-03-30 21:29

[Video] Petter ft. Lilla Namo - King

Från Whoa-bloggen:

Efter singeln Håll om mig med Daniel Adams-Ray teamar Petter nu upp med Lilla Namo och ger oss nya låten King. Ett spår hämtad direkt från den kommande fullängdaren Början på allt, som släpps den 3:e april på Baba Recordings. Den tillhörande videon, som ni kan ta del av nedan, är regisserad av Oliver Martin.

Så här säger veteranen själv om nya singeln i fråga:

"King med lilla Namo handlar inte om att just jag eller Namo är kungar utan ett sätt att tänka! Jag tycker många går under titeln “King” . då krävs det civilkurage, rak rygg och patos. Att kriga! Tro på sin sak och behandla sina människor med respekt. Förstå gränser och ha stolthet! Kedjan i videon är en symbol för det! Tack alla som medverka i videon."

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-04-01 14:59
Känns som han är på G igen den där Petter.
Det är såhär det ska låta.

vad ska man säga? bra där. (?)
ser fram emot albumet!

Producent

2013-04-01 16:03
Alltså jag gillar låten, men var det bara jag som fick för mig att Petter hade börjat skriva lite bättre texter? För nu är han fan tillbaks på noll
Give my regards to King Tut, asshole

2013-04-02 10:33
Jag gillar budskapet. När man först hör låten så känns den ganska mainstream, men när man förstår vad den handlar om så växer den och blir bättre och bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-04-07 18:31
king!