I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Looptroop Rockers - Mitt hjärta är en bomb

Svensk Hiphop - Audio & Video

2013-05-01 19:13

[Audio] Looptroop Rockers - Mitt hjärta är en bomb

Har bara lyssnat på ett par av låtarna än så länge, titelspåret är fantastiskt!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef

2013-05-01 19:17
Recension går att läsa här: http://blog.whoa.nu/2013/04/30/recension-looptroop-rockers-mitt-hjarta-ar-en-bomb/

Jag får lite blandade känslor av skivan, precis som väntat. Det är ingen klockren skiva dom gjort men det är jävligt härligt att höra dem på svenska igen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-05-01 19:45
Helt tvärfett! 5/5, kanske årets platta när året summeras.
www.twitter.com/rossandeross

2013-05-01 21:17
Dom e ju anjs på svenska, men handen på hjärtat e inte skivan rätt tråkig? Kom på mig själv med att inte lyssna färdigt på en enda låt. Får väll ge den en ny chans en annan dag
There ain't no dick like the one I've got

2013-05-02 14:02
tråkig skiva. riktigt tråkiga produktioner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-03 02:06
Känner samma om produktionerna, de fett skumt bara.

Rappare

2013-05-03 07:43
Gillar "med facit i hand" Bra jobbat!
Real Hip Hop Is Not On The Radio.

2013-05-03 07:54
Håller med theknug, gjorde samma sak. Lite besviken på skivan hade förväntat mig bättre beats av embee!

2013-05-09 16:35
jääävlar vad bra! Sluta klaga, "den obekväma tystnaden" är nog min favorit just nu

2013-05-10 19:00
"Den obekväma tystnaden" är så jävla klockren hahah! "Aldrig" är en fin låt i sig, och "Hårt mot hårt" är fortfarande lika hård som när den först kom ut. Som helhet är detta album ett minus, enbart pga de ojämna produktionerna.

Förstår inte varför dom fortsätter flippa ut med beatsen såhär. Jävligt synd ändå, för textmässigt vill man egentligen inte missa ett enda spår på denna platta.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Rappare

2013-05-11 08:26
rätt nice. Men tyvärr helt utan riktiga hits
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2013-05-12 15:02
"Riktiga hits". Både "Hårt mot hårt" och "Aldrig" har snurrat/snurrar flitigt på radion, så definiera gärna "riktiga hits" :P
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2013-05-12 16:53
Min favorit är "Med facit i hand"...

Riktigt bra.

Rappare

2013-05-12 16:54
fbws skrev:
"Riktiga hits". Både "Hårt mot hårt" och "Aldrig" har snurrat/snurrar flitigt på radion, så definiera gärna "riktiga hits" :P

okej det visste jag inte. Jag gillar hårt mot hårt men refrängen är helt bedrövligt fruktansvärd tyvärr.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2013-05-12 17:36
refrängen är helt bedrövligt fruktansvärd tyvärr.

Sådär tyckte jag också i början. En chopped&screw Kapten Röd, när karln kan sjunga?!
Men efter ett antal lyssningar så kom man över den delen :P Låten är grym förövrigt!