När får vi se Big-O i en battle ?
Snubben kan sina grejer! :P
At the gates of Eternity...
fett att sno en så dålig rad :>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han baitar även celph's finger fuck bitches with freddy kruegergloves on-raden
kan vara de två jobbigaste klippen jag nånsin sett.. props
Toastare
2011-02-17 21:51
Shazaam: fett kasst av dig att bajta honom!
www.twitter.com/jimmypistol232
han är bäst. snacka inte skit om big o!
Har en till battle med honom på datorn tror jag som kanske kan slänga upp någon gång hehe
Shazaam: fett kasst av dig att bajta honom! Vad bajtade han?
Finns ingen snyggare person än mig.
Limp : Haha gör det gärna! :)
Toastare
2011-02-18 00:04
Knepigt : du är inte så bra på det där med sarkasm va?
Jimmypistol: äger du en revolver?
Finns ingen snyggare person än mig.
Toastare
2011-02-18 14:55
Nej, då hade jag kallats Jimmy Revolver
Nej, då hade jag kallats Jimmy Revolver haha made my day xD
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Nej, då hade jag kallats Jimmy Revolver Hahaha!
Haha jävlar, instant classic ju. Gillar längden på ronderna samt dom fullständigt motiverade reaktionerna på rader som "when you come here, and you act cool and shit/but for real everybody knows hes just a lil' bitch". Även läraren som kommer in och kickar en rad på blattesvenska... detta är årets klipp.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Graffare
2011-02-19 16:13
Hmm, alla verkar vara bröder i den där staden...
-
Revolver gjorde min dag också =)
Hmm, alla verkar vara bröder i den där staden... För du har aldrig hört uttryck som "bror", "brorsan" eller kanske till och med "bro" ?
För du har aldrig hört uttryck som "bror", "brorsan" eller kanske till och med "bro" ? "bror" & "brorsan" är nog bland de mest efterblivna o fula uttrycken som finns.
dom flesta som kallar varandra bror vet inte ens vad en riktig vänskap är och kallar varandra brödrar o allt därtill.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
dom flesta som kallar varandra bror vet inte ens vad en riktig vänskap är//... -sa Alexander den store
haha palla klaga på att folk säger brorsan till varandra
//Yde - haha
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Graffare
2011-02-19 21:52
För du har aldrig hört uttryck som "bror", "brorsan" eller kanske till och med "bro" ? Jovisst, men att det står 100 pers i en ring och skriker bror till varandra får mig bara att tänka på hur jävla inavlade dom är.
-
Tizm : Ta det med en nypa salt. Jag kallar inte heller någon "bror" eller "brorsan". Men på engelska säger jag "bro" till folk. Så är det lönt att störa sig på det?
Vad händer bruuur yäääniiii.
Toastare
2011-02-20 14:12
jag säger brorsan
När får vi se Janne är det jag vill veta.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
retards. ni som stör er på slang som används hur länge som helst.
socials Å andra sidan så kan man störa sig på krig, hur länge har inte krig "använts"? =) Säger inte att du har fel i att det är dumt att störa sig på, gillar bara inte resonemanget.
jättebra analogi.... ... men hur som helst. jag menade inte specifikt bror eller brorsan. jag menade alla varianter och former av det. bro, dude, brotha... exakt samma fenomen. men när det är just invandrare som använder sig av det i en viss kontext blir det inavlat och konstigt. men när innebandytöntar som han själv kallar sina kompisar vid efternamn eller hittar på smeknamn som klimpen, limpan och allt vad det är så är det hur naturligt som helst.
Hangaround
2011-02-23 16:29
haha, tyngstaste battlen nånsin! Komplicerade rader, tunga punchlines och världens flow. Woho! In mä Janne i O-Zone
Evigt word på socials!
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
jättebra analogi.... haha gjorde min morgon, precis vad jag tänkte men hittade inte ordet
helt rätt skrivet
socials skönt att nån kan förklara på ett vettigt sätt!
//Yde - trött
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
socials P28 +1
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
haha tror ni ärligt shazaam har snott en rad från big O? Shazaam videon släpptes före. Så det var Big O som baitade, plus att Big O baitade celph titled med engelska raden ''Army of the Pharaohs never make love songs We finger fuck bitches with Freddy Kruger gloves on''
gomserapplife: Visst är det jobbigt när man inte förstår ironi i textform?
:)
så jävla tung när publiken flippar och han kör stoneface och tänder en cigg!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Poängen kvarstår, att något pågått länge gör inte att det är något man ska acceptera. Finns bättre saker att störa sig på, men ogillar ändå uttrycket (oavsett form). Förutom "NICE1 BRUVVAH!"
Kan vi inte fokusera på att få Big-O till Basementality/O-Zone battles istället?
socials Utan att min förklaring till det var dålig? Eller att det skulle vara en invandrargrej? Där är jag lite mer åt andra hållet, jag är vit men tycker det låter skumt om vita säger "BRUSCHHAANNN" mer än om invandrare säger det. Jag stör mig alltid på det, oavsett vem som säger det. Men i olika grad. Att kalla någon vid efternamn är kanske inte "ok", men de få gånger jag upplevt det så är det tack vare klasser med många som har samma förnamn. Alltså är det smidigare med efternamn än att 5 pers säger "ja?" när man vill kommunicera med en. Att kalla någon för bror utan att det finns ett faktiskt brödraskap är inte riktigt samma. Jättebra analogi? =)
"bruschan," bror, dude, brotha, kompis, mannen, gubbar och grabbar. det handlar om ett sociokulturellt vanligt förekommande fenomen. det handlar om det generella. om regeln. inte om det finns en nyansskillnad (eller främst skillnad i vilken kontext det brukas). det fenomenet är vanligt och har varit vanligt i alla tider. det är inte vanligt p.g.a. att det alltid har varit vanligt i alla tider. det senare skulle vara ett cirkelresonemang. jag har förklarat min poäng, två gånger. vad exakt är din poäng?
denna killen var ju jäääääävligt kass alltså, att han tror att han ska komma undan med freddy kreuger linen utan att folk fattar att han snodde den av celph är ju bara så jävla patetiskt
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
socials Min poäng är oerhört simpel, finns inget mer att förstå än det jag skrivit.
din poäng är helt irrelevant.
För tråden? =)...du förstår poängen... Den blev irrelevant när du började förklara, ditt första inlägg var bara på en mening och sa inte ens nära det som följande gjorde.
Mannen! Big-O, all day every day! Straight cash, homie!
Shit vad iskall snubben är.
Ja
Han kommer ta över hahaha! :P
Jag har battlat han, de va den videon limp snacka om. Jag var ju helt slut då o tvingat till de så jag körde inte mycke bättre än han då så det klippet är pinsamt.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sellish blir ägd av Big O... Hähähä.
Wurrup?