I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

King Of The Woods. (Ny Battlescen?)

Svensk Hiphop - Battles

2011-04-13 09:30

King Of The Woods. (Ny Battlescen?)

Zup!

Mitt namn är Julius och kommer från dalarna.
Har under några års tid kollat GTN och sånt shit, och självklart vart uppdaterad på den svenska scenen med. Tummen upp för våra Emcees!

Nu vet jag inte hur många dalmasar det finns här på forumet
Men vad säger ni om en battle scen här uppe? Självklart angår det här alla som är intresserade (Skåne, Sthlm, gbg o.s.v).

Droppa kommentarer, frågor eller va bara allmänt irriterande.

Pz J

(Inlägget ändrat av Oracle 2011-04-14 12:19:41)

Groupie

2011-04-13 09:55
vart skulle det vara någonstans menar du?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-04-13 13:24
Haha lite mer info kanske?

2011-04-14 11:17
Platser har jag många, det är ju intresset som jag är ute efter.
Jag har inte ett dugg koll på hur det ser ut med emcees i dalarna.

2011-04-14 16:21
Personligen känner jag att en norrländsk division borde finnas (Gävle och norrut). Då med en mötesplats nånstans mellan Sundsvall, Örnsköldsvik eller Umeå. Där events lätt kan hållas på Pipeline (Sundsvall), Sliperiet (Örnsköldsvik) o.s.v.

Men det är ju nånting man måste starta en rörelse för. Det är mycket jobb och det måste ju så klart finnas ett intresse för en norrländsk battlescen.

Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected]
www.wizziedee.com

2011-04-14 16:27
Det är inte så överdrivet mycket jobb och intresse lär finnas, plus att fördelen nu är att det redan finns ett tjugotal aktiva battlerappare i sverige som en del kanske kan gästa.
Starta i liten skala precis som de två befintliga gjort sen växer det sig. Kolla O-Zone, 1 år har gått bara.
Lets make some history boys!