I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] Basementality Battles @ Trädgården: Permoman vs Shazaam

Svensk Hiphop - Battles

2011-09-23 03:49

[Video Battle] Basementality Battles @ Trädgården: Permoman vs Shazaam

Basementality Battles avslutade sommaren på det perfekta stället, under Skanstullsbron på ”Trädgården”! Det var över 350 personer på plats och det var perfekt väder för en battle utomhus!
Fjärde battlen från det eventet är tredje battlen för Permoman. Han utmanar här Shazaam som gått betydligt fler battles.. men det betyder också att det finns mer att gå på för motståndaren...vad kommer väga över här? Glöm inte rösta efter videon!

Tack till Oliver Henriques, Sofia Isaksson, Tove Svensson, Alla battlare, Dont Flop, Trädgården, GoPro, Antracks & Porse, Pato Pooh, Rayden, Indo, DJ Byxboa och säkert många fler jag kan ha glömt!!

Glöm inte att gå in här (http://wp.me/p1Eh4p-3u) och rösta på vem du tyckte vann!

2011-09-23 10:28
Shazaam's första var riktigt rolig, ser fram emot hans battle mot Nicko Mack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-23 11:08
Haha, sjukt roligt av Shazaam! Synd att man hör permoman lite dåligt, men big upp till honom.

/Hutt1
http://www.myspace.com/Hutt1productions
Gratis beats!

2011-09-23 14:24
Shazaams bästa på länge. Riktigt bra tycker jag.

Svårare att höra Permoman än tidigare. Får lyssna ett par gånger till om inte herr Permo är vänlig nog att lägga ut texten?

2011-09-23 15:28
hahaha fyfan va denna va bra, shazaam då. klara inte ens av att kolla permomans ronder.
lätt shazaams bästa på väldigt längre, keep it up!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-09-23 16:45
shazaam börjar steppa upp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-23 16:49
håller med om att det var shazaams bästa på länge men hur svårt är det att skriva roliga/hårda/bra rader om en som permoman om verkligen vågar gå all out =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-09-23 17:33
Låt mig citera min vän Winston istället för att försöka ursäkta mitt tafatta försök - "Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.".

Riktigt fet prestation av Shazaam, skrattar galet åt många rader, tror denna battle är viktig för oss invalider. Äntligen gå mot att slopa allt daltande och bjuda in oss på lika villkor, även om det - som i detta fall - innebär slakt, i alla tänkbara sammanhang.

/permo

2011-09-23 18:58
Shazaam blir bättre och bättre! fett

Hört bara bra grejer om han @ KOTD också så ska bli fett!
B

2011-09-24 14:53
"men om de är en trappa upp till himmelen är du fuckt" - Hahahahaha!! love it
trollolol

2011-09-24 15:27
Jävligt bra ronder från Shazaams sida.
Big up till Permoman också, men ja. Shazzam knäckte honom.

2011-09-25 13:35
Lite mer kommentarer förtjänar den väl? :)

2011-09-25 14:19
Bästa med Shazaam på länge

2011-09-25 22:23
Hahahahahaha!!! Många förutsägbara dissar från Shazaams håll med tanke på motståndet, men han fick in några brutala man inte kunde hålla sig ifrån att flabba högt åt!

Hahaha Permoman var ju förjävla skön också! Skam på er idioter som "spolar förbi", visa lite respekt istället för fan... Är folk så lata att dom inte orkar fokusera sig lite? Det GÅR att höra vad han säger.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-09-27 01:40
Kan hålla med om att detta är Shazaams bästa battle, men man får ändå tänka lite på vem han möter. Det är inte direkt svårt att komma på feta punchlines om någon som sitter i permobil. Sen så handlar i princip alla Shazaams rander endast om hans handikapp.

Här har du en kommentar Critical

2011-09-27 23:36
Det här är inte Shazaam's bästa battle... Lägg av... Snarare hans LÄTTASTE battle, det kan jag däremot hålla med om!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.