I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] The Ring Battles: Ydebrinkarn vs Erik Indian

Svensk Hiphop - Battles

2011-09-26 02:11

[Video Battle] The Ring Battles: Ydebrinkarn vs Erik Indian

Ydebrinkarn vs Erik Indian, var de som kickade först på The Ring Battles den 20:e. Varför vi valt att släppa den som andra vet jag inte. Kolla skiten!

Östergötlands Battle-liga
www.theringbattles.com

2011-09-26 02:26
mja, erik indian har bra rader o så, men de är han delivery som inte funkar för mig riktigt, blir uttråkad liksom. han verkar så blyg o osäker på sin sak, vilket han inte ska vara då han som sagt har bra rader!
ydebrinkarn hade bättre delivery men ändå inget som ja föll för.

big up till Pziclone som bara marscherade iväg mot idioten som störde i rond 1! :D det är SÅ såna idioter ska hanteras!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-09-26 02:29
big up till Pziclone som bara marscherade iväg mot idioten som störde i rond 1! :D det är SÅ såna idioter ska hanteras!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2011-09-26 12:39

wORD!

Förövrigt var det en helt okej battle!
fosho

2011-09-26 12:56
Förstår faktiskt inte varför Erik Indian får battla så pass mycket. Han är lite som M. Cracksson. Ydebrinkarn är tung! Ser fram emot varje battle ifrån detta eventet!
Big up Pziclone!

2011-09-26 14:29
You dont fuck around on Pziclone´s watch, GET'EM!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-09-26 21:53
Erik Indian vann
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-09-27 14:17
Hmm, jävligt jämnt ändå, tycker båda lägger softa grejer.
Båda hade en jävligt soft övertid på parkeringen utanför, yde är fan kung på freestyle. Han la en vers mot mig som va grym men jag tyckte han va en mes som suttit å filat på en massa rader å rim, men sen la han en till hårdare dissvers mot mig som även handlade om att jag inte trodde att han freestylade. det va nice.
Ridå

2011-09-27 21:44
Töntnörden: haha tack! det var fan en bra kväll för fylle-freestyles! bra folk, bra stämning, lagom full, bra kväll!

i helhet var hela eventet skittrevligt tycker jag, bra jobbat av The Ring!!

//Yde -
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-09-29 10:16
Tycker också att Indianen vann denna!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.