Promotor
2011-10-03 12:59
[Övrigt] Bästa tag-team?
Vilka tycker ni gör sig bäst som tag-team? Och vilka skulle ni vilja se tillsammans i en tag-team battle? Själv tyckert jag O-hund och Third Eye är överlägsna ihop men skulle gärna se o-hund och henry teama upp. Var besviken på O-hund och Mr. Cool. Båda e dope men de har för olika stilar för att köra ihop. peaaaaceeee !
"It's in my chromosomes, to rock microphones.."
Third-eye och O-hund har vart bäst enligt mig Tycker även att smojo och tay har vart bra Hade vart kul att se: R-man och mr cool (låter ju jävligt troligt me) Jimmy pistol och Nomad om han kör på samma sätt som han gjorde mot grizzly, annars helt enkelt pistol och grizzly kanske ? Spakur och simon g hade nog blivit jävligt udda men kul =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Simon G och Henry hade ju kunnat bli fenomenalt. Hade varit spännande att se hur de kompenserar varandra. Jag har alltid uppskattat Simme på alla sätt men tyckte inte riktigt att han höll måttet i sin debut, jag tror Henry hade kunnat hjälpa honom att få till det ordentligt.
Promotor
2011-10-03 15:59
Håller med om R-man och mr. cool men det känns som att de nog borde ställa upp snart tillsammans. Sen har jag funderat på hur de skulle va att se Bowers med Kalle Balik. Om inte så skulle det åtminstone va kul att se dom möta varandra!
Nu har ju inte battle league sweden bjudit på speciellt mycket tag teams för att man "rättvist" ska kunna utse ett bästa lag egentligen, men just nu är ju somsagt O-Hund med Third Eye ganska självklart. Hade faktiskt velat se Bowers med Mr. Cool i en tag team ! Båda kör som vanligt med sina respektive stilar, men försöker sy ihop säcken så snyggt som möjligt.. Jag vet inte, det kan floppa men även bli skitkul ! Känns som att vissa har försökt för mycket när det blir tag team, ibland är det faktiskt bättre att försöka för lite. Men ja, R-Man och Cool är även en sån där man tycker borde komma typ NYSS, lite smått chockad att den inte varit än. Tror även att Pistol med O-Hund skulle kunna vara roligt att se! Sen måste jag även hålla med om att t.ex Tay & Smojo har gjort det bra. Vill se de två tag teama fler gånger också.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Promotor
2011-10-03 17:07
O-hund & Ögat vs. Tay & Smo.. skulle det kunna vara något? Tror desvärre inte att cool och henry skulle gå så bra ihop, som jag skrev innan så tyckte jag inte det gick riktigt hem när cool och o-hund teamade..det är för olika stilar. Känns som att det bara är R-man som kan ta den positionen.
Hunden och Ögat!!
"Visst är det vackert.."
Fast problemet med cool o hunden e att dom försökte efterlikna varandra för mycket, å de blev inte så bra enligt mig.. Som jag själv sa så kan cool o bowers antingen floppa totalt eller bli jävligt kul ! Gör dom det rätt så kan de bli jävligt bra
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
små pöjkarna skrytmåns och gustav fasa kommer la antagligen teama snart me ? Tycker dom har visat framfötterna rätt bra ändå =D frågan är vilka dom skulle möta för att det skulle bli en kul match
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Bowers+Kalle Balik Rman+Mr cool Ohund+Thirdeye Sabotage+Bildspråk Nomad+Den han vill av sina skånska kompisar
Kalle Balik och Mr Cool hade varit en ganska rolig kombo tror jag!
Armann och cool hade varit pinsamt överlägsna
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Third eye och O-hund.... Seriöst brandt vad är ditt problem?
B
Third eye och O-hund.... Seriöst brandt vad är ditt problem? öhh, vad har jag missat? vad syftar du på ? :s
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hahaah han har fått för sig att jag avgudar third eye för att jag en gång skrev "jag har hört att third eye ska va bra på engelska" And thats the story.... elajt mår dock inte så bra, så det är bäst att låta honom va!
och om du kollar i tråden elajt så ser du att majoriteten har skrivit just third-eye o-hund?
Det är efterblivet, dom är itt so pra direckt ;sss
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Ingen som tycker att mr cool och Jimmy pistol skulle bli en bra tagteam?
henry bowers och mr pistol spakur och shaz henry och shaz smo och shaz på svenska det finns många alltså! tror inte henry och cool skulle va så bra tillsammans ögat och hunden är övertunga!
Elijah
Promotor
2011-10-05 12:37
http://Elijah min kompanjon...
Shazaam skulle tyvärr inte ha mycket att ge henry i en tag-team.
Först att hata ;)
hahahaha tung bror! men det va en fråga vilka som skulle va bäst ihop :) jag lekte med tanken bara :P! henry och spakur då? crackson med nån vet inte vem som skulle passa
Elijah
hahahaha tung bror! men det va en fråga vilka som skulle va bäst ihop :) jag lekte med tanken bara :P! henry och spakur då? crackson med nån vet inte vem som skulle passa Tycker Bowers känns passande för vem som helst i princip.
Tror dock Big O skulle va sjukt fet med Rman eller Mr.cool när ja kom o tänka på't.
Haha, shit. Fan vilket jobbigt uppdrag att behöva skriva tillsammans med Big-O.
Toastare
2011-10-05 22:03
scrotum: Vadå skriva tillsammans? Man låter Big-O skriva allt såklart.
www.twitter.com/jimmypistol232
bra där Jimmy! då har jag en fråga till er "hur moget är derå?"
Elijah
+1 på O-hund och Third Eye
Kalle Balik och Mr Cool hade varit en ganska rolig kombo tror jag! +1
Jag vill se Kung Henry & Simon G
Färska Prinzen med R-man eller Cool. Wawawiwa.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Dictionary och Armin no doubt
I am come home
Färska Prinzen med R-man eller Cool. Wawawiwa. Hellz yeah, jag skulle inte vilja möta den duon i en mörk gränd.
Missa inte The Ring Battles på Elements Linköping den 28 april!
O-Hund & Third Eye utan tvekan.
trollolol