[Video Battle] The Ring Battles: Pziclone vs. Hyper (10 days prep.)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Åååh itligen en ny battle! Kommentrerar sen!
Toastare
2011-10-16 19:58
Hyper >
www.twitter.com/jimmypistol232
Tungt. Hypers bryt-scheme var awesome.
Mycket rolig battle!
"Visst är det vackert.."
hyper! men lätt den bästa battlen av pzyclone!
OMG när filmen började så tänkte jag, wtf det där ser ut som mazi från wrc, undra om jag ska dra ett tråkigt skämt om det som ingen kommer fatta. Så är det han också, vad fan gör han i linköping? jävla off topic, men men ska kolla battlen nu kommer med kommentar senare
B
varför ersattes mr cool med hyper?
En riktigt rolig battle, kändes som bådas texter var mer genomarbetade än 10 dagar. Hyper får alltid jobba i motvind för typ ingen verkar fatta vad han säger eller hans ordlekar live? Bra battle 2 vinnare även om jag tycker Pziclone edgar det lite!
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
nevermind kollade nu hehe.. rolig battle!
Redaktionschef
2011-10-16 23:48
Skön stämning! Bra battle.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Svårt å ge denna till nån.. båda bra! ++++ för underhållningen!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
fet battle, men även ja tyckte pziclone edge;a denna ! men båda gjorde grymt ifrån sig!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Va i hela hissingen gör Mazi där haha? Riktigt coolt! Förövrigt fetaste battlen från The Ring hittills. Riktigt bra ifrån båda. Gött att Hyper har jobbat med sin artikulation
Fett! Tycker Hyper tog första och tredje ronden, Pziclone bäst i andra.
Producent
2011-10-17 02:37
underhållande battle. hyper borde ha vunnit.
Toastare
2011-10-17 10:29
Riktigt fett att Mazzi var på plats! Minns att Hyper kom fram till mig med ett starstrucked ansiktsuttryck... Hyper: "Jimmy, Mazzi är där ute.." Jimmy: "Haha vem? WRC-Mazzi eller?" Hyper: "Ja, Mazzi från Jump-Off" Jimmy: "w00t.." Hyper: "Vi går ut och kollar på honom lite" Jimmy: "Ja vänta, ska bara bodybaga Fico One först..:"
www.twitter.com/jimmypistol232
pzi har verkligen steppat upp. hyper var också bra. schysst battle!
hets, stress, fest!
najs battle, kanske bästa någonsin i The Ring. Pziclone kändes snäppet vassare dock!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Hyper: "Jimmy, Mazzi är där ute.." Jimmy: "Haha vem? WRC-Mazzi eller?" Hyper: "Ja, Mazzi från Jump-Off" Jimmy: "w00t.." Hyper: "Vi går ut och kollar på honom lite" Jimmy: "Ja vänta, ska bara bodybaga Fico One först..:" hahaha :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Jävligt jämn match. Nöjd med min insats med tanke på den korta förberedelsen. Vi kör båda lite ifrågasättbara fillers här och var men tyckte ändå det fungerade. Skrattade ihjäl mig åt "Dude, this dude's a faggot". Fett av Hyperaktiv att ställa upp när han egentligen redan tackat nej till att battla på det eventet.Agche Mr Cool var tvungen att ställa in pga något arbetsrelaterat han inte räknat med.
Missa inte The Ring Battles på Elements Linköping den 28 april!
Moderator
2011-10-17 19:35
Nice battle! Fan vad jag önskar att alla domare vore som han den lilla blonda killen som faktiskt har något att säga om battlen, de andra verkar inte komma ihåg någonting från den alls men han utvecklar ju ordentligt. Har sett honom som domare förut också och även då har jag tyckt att han har varit en riktigt bra domare. Pziclone tog det. Han vann ju.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
True story! Speakons analysförmåga är överlägsen
I am come home
Tycker Pziclone tog det. Hade hade mycket skönare delivery och var i allmänhet jämnare än Hyper, även om Hyper hade högst toppar så räckte det inte riktigt för mig då dom va för få. Men kul battle, riktigt jämn! (som man måste säga när man pratar/skriver om battles verkar det som)
Moderator
2011-10-18 10:22
Tycker Hyper var klart bättre.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Hyper > Publiken
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Tycker Hyper förtjänade vinsten faktiskt! Hans fetaste rader var fetare än pziclone's fetaste rader. Men båda bjöd även på mycket energi och underhållning här.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
hade också röstat på hyper.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ocksa: hypers coolimitation (om jag inte inbillar mig, tänker mimik, glajjorna och ett gäng av raderna i början) och futuramagrejen dog jag lite på, stõrtsköna!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Moderator
2011-10-19 18:16
Vad handlade futuramareferensen om? Har inte orkat kolla upp.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok skrev: Vad handlade futuramareferensen om? Har inte orkat kolla upp.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
"är man så känd som jag är varenda stad hemmaplan" "The ringrostig" gillade pziclones friidrottstema "du har kropp som en atlet - en kulstötare" osv hmm, svårt, båda har jävligt mycket energi, hickan stakar sig kanske några fler gånger än zickan å kör på sin feta style. hmm...övertid?
Ridå