I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] The O-Zone Battles: Sabotage vs Henry Bowers (Promo)

Svensk Hiphop - Battles

2011-10-27 18:27
Word ^

BRB2009

Hahaha, ditt 3 spaltmeter långa inlägg vittnar om att även du nu fattar hur jävla pinsam och patetisk du är.

Är du 33 år??? Snälla säg att det inte är så!

Tror ingen pallade läsa det du skrev men mitt tips till dig är SLUTA KOLLA PÅ BATTLES I SVERIGE OCH SLUTA LÄGGA 4 TIMMAR OM DAGEN PÅ ATT KOMMENTERA DEM!

Skaffa brud eller jobb. En egen hobby kanske?

Du vet ju vilka rappare som är de enda sevärda i landet (Bowers, TayTay och Anstalten, enligt vad jag läst av dina kommentarer) så då kan du väl kolla på deras battles och sluta förpesta din tillvaro med resten.

Det är ingen som vill läsa dina kommentarer här så du kan väl göra som Gaya och bli Youtube-hatare istället?

Nej förresten, sluta inte. Du är en krydda i tillvaron och jag älskar trådar som dessa när man sitter på jobbet och inte har något bättre för sig.
Missa inte The Ring Battles på Elements Linköping den 28 april!

2011-10-27 18:48
egentligen borde ni låta brb skriva av sig i denna tråden och sluta svara honom. han har antagligen inget liv, ingen talang och är oskuld.

Producent

2011-10-27 19:47

2011-10-27 19:50
För lite o-hund och thirdeye prat i denna tråd tycker jag.

Brandt skulle du kunna säga några snabba ord om dina två favorit "rappare"?
B

2011-10-27 19:57
Hahaha, ditt 3 spaltmeter långa inlägg vittnar om att även du nu fattar hur jävla pinsam och patetisk du är.

Eller att jag har nolltolerans för människor som tar till sådana låga tillgrepp som falska påståenden borderline på lögner?

Tror ingen pallade läsa det du skrev men mitt tips till dig är SLUTA KOLLA PÅ BATTLES I SVERIGE OCH SLUTA LÄGGA 4 TIMMAR OM DAGEN PÅ ATT KOMMENTERA DEM!

Allt du gör är befäster var din retoriska förmåga ligger på för nivå. Det sjuka är att ni säkert tror att konstant cosigna saker (oavsett hur bristfälligt och undermåligt det är) är något som i det långa loppet kommer gynna utveckling av något alls.

Samma gäller den produkt du själv försöker utveckla, din naivitet är dock rätt söt att se i aktion på ett sådant där "liten pojke" vis.

Skaffa brud eller jobb. En egen hobby kanske?

Seriöst, var det så långt din fyndighet och fantasi sträckte sig?, fan du skall ju föreställa svensk battlerappare "mannen" bättre än så kan du väl ändå leverera?

Nej förresten, sluta inte. Du är en krydda i tillvaron och jag älskar trådar som dessa när man sitter på jobbet och inte har något bättre för sig.

Om du lyckats inbilla dig att du är annat än lyteskomik, och en behaglig slagpåse att plocka fram och leka med när andan faller på, så ligger din hybris på sådana nivåer att du borde överväga söka professionell hjälp.

Du har befäst i inlägg efter inlägg att du är fullkomligt oförmögen till att möta dina motdebattörer med annat än floskler eller fullkomligt irrelevant innehåll.

Eller du kanske kan förklara hur ålder, social status,civilstånd (och vad mer) just ja fritidssysselsättningar är ÖVERHUVUDTAGET relevant.

Allt du gör är inringar anledningarna till varför 90% av besöksstatistiken från denna sites gyllene dagar sa FUCK WHOA.

Om du inte klarar av att folk tycker olika, och ej klarar av att bemöta dessa åsikter som skiljer sig från dina, (förutom att ta till fullkomligen irrelevanta tillgrepp) så kanske du skall överväga om diskussionsforum alls är något för dig, kanske hålla dig till facebook fortsättningsvis där du kan "puffa" och kasta elektroniska får.

2011-10-27 20:08
Whoa, det där var verkligen vackert.

Du svarade dock inte på någon av mina frågor.
Bäst du skriver ett lika långt inlägg så att du behåller din heder.

2011-10-27 20:08
ja.. wow

asså wow

2011-10-27 20:17
Du ställde inga relevanta "frågor" (eller frågor överhuvudtaget) du postade en rad påståenden som vanligt samtidigt som du undvek allt innehåll i inlägget före.

Dvs business as usual för dig.

Du har inte ens tillräckligt med folkvett eller uppfostran för att svälja ditt ego för två sekunder och be om ursäkt för det ganska tydliga övertramp du gjorde för ett par inlägg sen där du postade sådant som direkt kan tolkas som lögner.

Det om något är patetiskt.

2011-10-27 20:23
Hahahahahahahaha! Du är fortfarande seriös, ju!
Aldrig varit med om något liknande.

BRB2009, jag vill träffa dig.
Vill se hur du ser ut och veta vad som driver dig.

Vart bor du?
Producent

2011-10-27 20:25
Det är uppenbart att hela Whoa's användarbas inte greppar de allvarliga och tydligt markerade linjerna för vad som är och inte är 100% SVENSK BATTLE RAP och vad Critical och Co anser är värdiga motståndare för en minst sagt liten GT/KOTD publik.

Brb och ni andra som inte fattar vad jag menar kan slipa på era retoriska förmågor när det gäller EUD (a.k.a PXDZX). För vad mer kan man kan man säga att jag har bajsat i byxan? HENRY POWERS och MR COOL VINNER INGET! (eller? ni fattar) Jag kan inte göra annat än att citera Young Bubbattiboi scribblejam avslutning från 73: "Kill a man? Cool. But you aint kill a gram in yo life! Eat a horse with 5 ears? sex with a yogurt, nice nigga"

2011-10-27 20:27
Bestäm träff! Visa vem du är brb!

2011-10-27 20:29
hahaha ja, ta bilder Pziclone

2011-10-27 21:34
Hahaha pziclone kan vara den roligaste snubben på whoa..

snälla brb, bara sluta.. det är inte ens roligt längre
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-10-27 22:48
Pziclones rad:

VS
Brbs rad:
Om du lyckats inbilla dig att du är annat än lyteskomik, och en behaglig slagpåse att plocka fram och leka med när andan faller på, så ligger din hybris på sådana nivåer att du borde överväga söka professionell hjälp.

Den rebuttlen avgjorde hela battlen för mig. innan hade jag typ 1-1 (ev 0-2 fördel pzi) men det e nog den bästa rebuttlen ever. hård saklig å samtidigt kul.

Vad gäller anledningen till att tråden skapades (dvs battlen henry vs sabotage) så var det för mycket playade rader för att vara bra, helt enkelt. den får godkänt för att de båda e lite roliga men jag kommer inte se den igen.
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-10-27 23:15
Men......men.....

O-hund vann ju över Henry Bowers!!!!! och Third eye vann ju över shazaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

visst brandt..... visssssst!!1!1!1!1!!
B

2011-10-28 00:09
du är fan för mycket!
När har jag någonsin sagt att o-hund tog henry ?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-10-28 00:28
det gjorde han ju.

2011-10-28 08:31
Menade min personliga åsikt =)

Ifs kanske inte var det elajt menad när jag tänker efter, är bara van vid att allt från han är ett påhopp ;D haha
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-10-28 12:54
Utav respekt för rapparna - uppskattas om folk håller sig till ämnet hädanefter.

Kan passa på och återigen tacka folket bakom Xpand för möjligheten, Oscar för filmningen, ADL och alla andra inblandade!

/The O-Zone
www.theozonebattles.com

Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till [email protected]

2011-10-28 19:24
Sabotage tog det..
Henry hade några feta men inte alls lika bra som han
brukar vara...

Sen att några tyckte att kort-raderna var bra, well dom va helt okej
men å andra sidan sa dom inte så mycket och publiken fatta inte heller..

Henrys andra var inget o hänga i granen heller men några
riktigt dåliga ordlekar..

Sabotage la några tunga..

Highfive anyone, anyone?

2011-10-28 19:38
HAha vad snackar du om? Henrys andra var ju skitfet, hela grejen med konspirationsnojan
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.

2011-10-28 23:32
eller hr den va fet! men dom där jävla "ingen som har läst natur raderna" sög kuk ju! battlerap ska va rååååå!!!

Poet

2011-10-29 00:02
Franky, det var mer ett konstaterande "Ok det är ingen som har läst natur"
Men om du menade "ohm-raderna" så var dom klockrena, fast jag tycker han borde lagt mer tyngd bakom orden då publiken verkar trögare än mig när jag inte fattade att KOTD hade kamerastrul. Och nu fastnade ni säkert på att jag var trög, det kallas självdistans era griniga jävlar. :P
Jag har ätit pannkaka!

2011-10-29 22:25
Utav respekt för rapparna - uppskattas om folk håller sig till ämnet hädanefter.
Wörd!

Tycker båda gjorde bra ifrån sig, Bowers tog den enligt mig han hade trots allt mycket ordlekar och hela konspirationsgrejen var fet. Sabotages "döv henry" var rolig som få, runorna och fler grejer var bra, men bowers tog den enligt mig. Mycket manlig kärlek till båda!

P.S Jag håller med Pziclone och ni behöver inte kommentera det på något sätt, ville bara få det sagt.

2011-10-30 02:33
Definitivt inte ett av Bowers bästa battles, verkade som att han tappade gnistan en aning den här gången - men han tog det tyckte jag. Jag diggade konspiration- och ohm-raderna. Bra presterat av sabotage med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2011-10-30 09:37
Försök som det sagts ovan hålla er till att diskutera battlen i denna tråden. Vill ni diskutera huruvida en viss rappare är bra och så vidare så skapa en egen tråd. Skapa inte en ny tråd om tanken är att kasta skit på varandra. Det har vi privata meddelanden och gästböcker för.

/Admin

2011-10-31 15:38
Jag vill bara påminna er om att vi befinner oss i Sverige. Varför snackar värden på Engelska?

Till Henry.
Bara för att man åker till USA i ett par dagar behöver man inte komma hem och prata som Viktoria Silverstedt.

2011-10-31 22:42
Till Ddrama
Jag var ett par dar i Kanada.. inte USA (jag var iofs där -94 en sväng, men det börjar ju bli ett tag sen nu). Tycker din synpunkt är rolig och finurligt levererad med kändisreferens och allt men förstår inte riktigt vad den har med mej att göra. Det enda jag kan komma på är detdär skruttiga freestylade rimmet "liar/fire" som jag hade i min gävlebock-flip. och möjligtvis detdär "remember, remember.."-grejset i början som ju såklart är en referens till V for vendetta.. och som ju inte funkat så bra som referens om jag översatte den.. men men... alla kan väl inte va med på allt.

håller för övrigt med om att detta inte varit min starkaste battleinsats.. skitsamma.. jag hade kul.
throw your hands in the air like they're not attached
and realize without hands they'll be hard to catch

2011-11-03 12:44
+värden är fucking ADL, han snackar mandarin i en färöisk battleliga om han känner för det
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.