I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] [The Ring Battles] Dictionary vs Dr. Linus

Svensk Hiphop - Battles

2011-12-04 18:52

[Video Battle] [The Ring Battles] Dictionary vs Dr. Linus

Matchen som serveras denna 2:a advent är Dictionary vs Dr Linus. Värm glöggen ta fram bullar och kolla på den!!

Tack till alla som var på plats och gjorde detta till ännu en bra kväll!

Östergötlands Battle-liga
www.theringbattles.com

2011-12-04 19:30
coolt, ska kolla..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-12-04 19:56
Dictionarys delivery känns handikappat, Dr. Linus röst låter handikappad.
inte sådär jätte intressant battle tycker jag, men rätt man vann.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2011-12-05 00:20
fan jag trodde Doktor Död hade bytt namn till Doktor Linus :(

2011-12-05 01:23
Dictionary är tung! Enkel vinst.

2011-12-05 09:52
Dictionary är hur jävla bra som helst i den här, Dr Linus känns lite nervös, men har några sköna rader, dock dödade slutet på Dictionarys andra rond hela battlet. Riktigt bra på å skriva den karln!
Ridå

2011-12-05 12:53
Linus.. Leo ringde och sa att han ville ha sitt Goddag yxskaft/byggsats rim tillbaka ;)
Hehe.. Dictionary var nog bättre faktiskt.

Producent

2011-12-05 16:43
det skrämmer mig att linus kan säga r ibland, och ibland inte :(

rätt tråkig battle, men linus var rätt skön.

2011-12-05 17:24
Dictionary har haft bra texter i alla battles men nu börjar han sätta dem bättre. Fortsätter han förbättra stilen så blir han riktigt grym, redan nu är han bra.

Den stora behållningen är annars killen som sitter bakom honom och sover. Man undrar hela tiden om han inte ska ramla eller vakna till men han förblir sovande i sittställning. Respekt!
Redaktionen

2011-12-06 01:44
Den stora behållningen är annars killen som sitter bakom honom och sover. Man undrar hela tiden om han inte ska ramla eller vakna till men han förblir sovande i sittställning. Respekt!

Är det inte Metrik?

Toastare

2011-12-06 09:31
erupt skrev:

Är det inte Metrik?

Yes it is haha!
www.twitter.com/jimmypistol232
Rappare

2011-12-06 09:43
Haha..

Jag lyssnade djupt på vad de två MCÄSEN sade.
"Dimorf Metrik Aka Din mammas nya kille"
Rappare

2011-12-06 15:18
Jag tror Dr Linus hade vunnit om han hade varit lite mer säker och inte så nervös.
Jag tycker han har skönare rader. Men man ser att han koncentrerar sig mer på att komma ihåg sin text än att förmedla den bättre.
http://soundcloud.com/infinite-struggle

Jag är mer underground än arkeloger
Lyricist

2011-12-11 12:14
@töntnörden
Doktor död grejjerna? Hehe Kändes i efterhand kanske dumt att gå in på kevorkian och kafka, kanske fel typ av publik för sådant (döma av responsen)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Producent

2012-01-01 14:49
@The_Dictionary
Dom raderna var feta!